"Iy s*ktir git oğuz ya!"
Oğuz ağzındaki sushiyi peçeteye çıkarırken Yasin kıs kıs gülüyordu. Sushiyi tek yiyen Yasin ve Sina'ydı.
Eray lahmacunu gömerken onları zevkle izliyordu. Koladan bir yudum alıp yüzümü buruşturdum.
"Oğuz lütfen s*ktir git! Üstüme kusacaksın oğlum ya."
Oğuz'u yanımdan itip Eray'ın lahmacunundan bir ısırık aldım. Sina'nın annesi gelip sushiyi beğenip beğenmediğimizi sorduğunda Yasin öne atılarak kadının elini öpmüştü.
"Mal bu çocuk ya."
Sinan'a gülerek baktıktan sonra kolayı masaya bıraktım. Eve on bir kişi aynı anda girerken kadın şaşırmıştı ama yardıma geldiğimiz güne kıyasla daha hafif bir şaşkınlıktı. Sina'nın hemen arkadaş edinmesine mutlu olmuş duruyordu.
"Sina'nın annesi teyzeciğim, sushiler efsane olmuş. Elinize sağlık."
Yasin'in övgüleriyle kadın gülümsemiş, saçlarını okşayıp "Bir şey ister misiniz?" diye sorup gitmişti.
"Sina kanka ben senin üvey kardeşini görmedim, bir tek Eray gereksizi görmüş. Çağırsana gelsin."
"Yasin çenen dursun ya.."
Eren ağzındakini çiğneyip isyan ettiğinde Yasin göz devirdi.
"Evde değil, babasıyla sinemaya gitti."
Yasin anladım dercesine kafa sallayıp yerine geçerken Ata telefondaki sevgilisini yalanlarıyla ikna etmeye çalışıyordu.
"Kızım vallaha tanımıyorum ya. Aşkım yazıp emoji mi koymuş? O kuzenim benim ya. Hayır hayır teyzemin kızı. Hangi teyzem mi? Burcu sen bana güvenmiyor musun? Kızım instagramın şifresini nasıl vereyim unuttum diyorum. Çıkış yaparsam bir daha giremem. Yalan mı? Sen bana güvenmiyorsun Burcu. Yok yok ben anladım."
Sina kahkahalarla gülerken göz göze geldik. Yüzü bebek gibiydi. Bizim itlerin yüzleri saç sakaldan maymuna dönmüşken onun yüzünde en ufak bir şey yoktu.
Gözlerini kaçırıp kahkasını gülümsemeye dönüştürdü. Dudağındaki yara küçülmüştü. Ben ise kaşımda yara bandıyla geziyordum.
"BURCU KUZENİM DİYORUM!"
***
HALISAHA
Yasin: Enes seninki bizim evde
Oğuz: haydaaa
Emre: ne iş
Enes: ne işi var aq sizde
Yasin: babası babamın askerlik arkadaşıymış
Yasin: of anılarını anlatıyorlar aq yapıştım koltuğa
Enes: iyi
Yasin: oğlum bu bana kaş göz yapıyor
Enes: s*kicem ha
Yasin: klimayı aç diyormuş aq
Yasin: kanka bence bu kız sana göre düşük
Enes: yavrum işine bak
Yavuz: yasin zevksiz misin kanka
Yasin: tarzlarımız uymuyor sizinle ya
Yasin: şöyle turuncu saçlı bir kız yok ki okulda da aq
Yasin: çinli bile var turuncu yok şaka gibi
Enes: hay senin
Yasin: lan kanka ciddiyim aq
Yasin: ne buluyorsun beyzada
Yasin: sina daha güzel aq
(Görüldü)
Enes: kapa konuyu
***
yavuz*
ŞİMDİ OKUDUĞUN
çinli
Humorenes: sizinkiler kısa oluyormuş doğru mu? zixuan: gel göstereyim 2018-2019