| enes |
"Kanka gerçekten sevgilin mi?"
"Eda ağzına çakacağım şimdi kızım. Kaçıncı kez soruyorsun?"
"İnanamadığımdan soruyorum herhalde."
"Sen geri dön okuluna ya."
"Allah allah."
Yüzümü buruşturup ona baktıktan sonra hâlâ kantin sırasında bekleyen Sina'ya baktım. Küçük sınıflar alamıyor diye onlara yer verip duruyordu.
"Buse inanmadı biliyor musun?"
"Olabilir." dedim.
"Ben inanmayınca olmuyor, Buse inanmayınca oluyor."
"Sen niye kendini Buse'yle bir tutuyorsun?"
"Sataşma lan kıza." Ata gelip yanımıza oturdu. "Ne uğraşıyorsun kızla?"
"Ne uğraşacağım be?"
"Bütün kızlar toplanmış." dedi Yasin gelirken. Yanımdaki sandalyeye oturacağı sırada ayağımla itip diğerine oturmasını söyledim.
"Ay sevgilisine de yer tutar."
Tekrar Sina'ya bakıp "Bu da bir alamadı amına koyayım." dedim. "Sina." diye bağırırken önüme dönmüştüm. Bir dakika sonra Sina göz devirerek gelmişti. Yanıma otururken tepsiyi sertçe masaya bıraktı.
"Niye bağırıyorsun?"
"Çok iyisin."
"Sen de çok kötüsün." dedi. Gülerek "Zıt kutuplar birbirini çeker." dedim. Öpücük atıp Ata'nın önündeki kahveden bir yudum aldım.
"Siz Beyza'yla ayrıldınız değil mi?" dedi Eda, olayı yeni çakmış bir seste.
"Good morning canım."
"İti an çomağı hazırla amk." Yasin iğrenerek arkamda kalan masaya bakıyordu. Beyza ile Eda göz göze geldiğinde Eda gülümseyerek "Beyza, canım naber?" dedi. Yanına gidip sarılmıştı büyük ihtimalle.
"Enes'le ayrılmışsınız tatlım." dediğini duymuştum. Bir şeyler daha konuştuktan sonra yanımıza gelmişti. Oturduktan sonra kısık sesle "Eski uyuzluğunu koruyor, çakma sarı." dedi. Ata ve Yasin gülerken Sina surat ifadesini koruyarak yemeğini yemeğe devam ediyordu.
"Enes'le ayrılmışsınız deyince nasıl kaldı öyle? İyi ki ayrılmışsın şundan."
"Dedim dedim dinletemedim." dedi Yasin. Beyza kantinden çıkarken Eda'ya seslenip "Görüşürüz canım." demişti. Eda da gülümseyerek "Görüşürüz hayatım." dedi.
"Şeytan." dedim Eda'ya bakarak. Gülmüştü. Eray gelip Eda'nın yanağından makas alırken sandalyemi Sina'ya yaklaştırdım.
"Naber?" dedi ortaya. Yasin "İyi, sen?" diye karşılık verdiğinde Eray "İyi." deyip geçiştirmişti.
"Akşam halısaha yapalım diyoruz." dedim. Diğer çocuklar aynı anda gelip masaya otururken Eray "Akşam işim var, siz gidin." demişti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
çinli
Humorenes: sizinkiler kısa oluyormuş doğru mu? zixuan: gel göstereyim 2018-2019