7.7

47.1K 4.5K 3.1K
                                    

| enes |

"Sana misafir odasını ayarlayalım oğlum."

Annem Yağız'la sohbet ettikten sonra odayı ayarlamak için yukarı çıkmıştı.

"Odamın yanı. Korkarsan gelirsin." dedim ve gülümsedim. Gözlerini devirmişti. Babam da "Yakışıklı çocuksun ha." demişti. Yağız teşekkür edip gülümserken babama baktım.

"Baba bana daha önce hiç bunu söylememiştin."

"Söylemişimdir ya. Söylemedim mi?" Babam birkaç saniye bana bakıp ayağa kalktı. "Hadi ben yatıyorum. Size iyi geceler." Giderken Yağız'a dönüp "Kendi evinmiş gibi rahat ol."demişti. Kendi evimde Yağız'dan daha az haklara sahipmiş gibi hissediyordum.

Annem "Oda hazır." diye bağırmıştı. "Tamam. İyi geceler." demiştim karşılık olarak. Yağız da iyi geceler dedikten sonra bana baktı. Oyun kolunun bir tanesini kendime alıp diğerini ona uzattım.

"Pes atalım mı?"

***

"Bu yediğin kaçıncı gol Yağızcığım? Ben sayamadım da."

Göz devirip oynamaya devam etmişti. "Futbolla aram pek iyi değildir. Böyle oyunları da çok oynamam." dedi.

"Hm." dedim. "Sina da pek oynamaz."

"Onun sevdiği şeyleri biliyor musun?" dedi bana. O da sırada bir gol daha atmıştım.

"Biliyorum tabii ki." dedim.

"En sevdiği meyveyi bile söyleyemeyeceğine eminim." dedi. O an o şerefsizi göt edip cevap verebilmek isterdim ama verememiştim. Oyun kolunu ağzına ağzına sokmak istemiştim.

"Uğurlu sayısını falan da sor istersen. Ortaokul ilişkileri gibi bu ne?"

Gülüp oyun kolunu masaya bıraktı. "Yeşil elma." dedi. "Ben de yeşil elmayı çok severim." diye ekledi.

"Sina da beni çok sever."

"Orasını biliyoruz canım. Yaptığın köpeklikleri de biliyorum."

"Sen kim köpek benim sevgilime bak bak bak." deyip gülmeye başlamıştım. Biz buna hep gülerdik amk, bu niye gülmüyor?

"Neyse." deyip oyunu kapattım. "Bunların seni bu kadar ilgilendirdiğini sanmıyorum. Takılma bu kadar."

"Kusura bakma ama arkadaşımı korumam gerek."

"Benden mi?" deyip güldüm. "Yeni ve güzel bir ilişkimiz var. Bence hiç karışma. Bir haftan var güzel vakit geçir."

"Bak şöyle yapalım. Aramızdaki bu gerginliği yok edelim. İyi anlaşmaya bakalım. Sina'yı da seni de üzmek istemiyorum."

"Sen beni üzemezsin zaten."

"Deneyelim mi?"

İç çekip ayağa kalktım. "Gel biz seninle arka bahçeye çıkalım." Kafa sallayıp ayağa kalktığında elimi omzuna koyup yürümeye başladım. "İyi senin dediğin gibi olsun. İyi anlaşalım. Sonuçta sevgilimin kankasısın. Değil mi?" Gülerek kapıyı açıp bahçeye çıkarken önden yürümeye başlamıştı.

çinliHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin