3.7

59.7K 5.6K 11.8K
                                    

| zixuan |

"Ne yapıyorsun?"

Kilitlediği kapıyı işaret ettikten sonra ona döndüm.

"Küçük kardeşin odaya girebilir."

"O benim kardeşim değil."

Gülümseyerek yanıma geldi. "Dakikalar önce kardeşim diyordun."

Cevap vermeden önümde duran çocuğa baktım. "Kapıyı aç."

"Hayır."

Elini boynumda dolaştırmaya başladı. En son ensemde durdurdu. "Ne yapıyorsun am*na koyayım?"

"Her şeyi bilerek yapıyorsun."

Ensemdeki saçlarla oynamaya başlamıştı. Ağlamamak için sıkıyordum kendimi.

"Bırak, bir şey yaptığım yok."

Kafamı geriye attığımda diğer eliyle bileğimden tutmuştu.

"Gay misin?"

"Deng, yanlış soru. Can gibi ibne misin olacaktı değil mi?"

"Farketmez, cevap?"

Bileğimi çekip ensesindeki elini ittim. "Gayim ya da değilim, ne olacak?"

"Hiçbir şey."

"O zaman işine bak."

"Erkeklerden hoşlanıyorsun?"

"Bunu cinsiyetle sınırlandırmıyorum Enes. Senden hoşlanacağımı falan düşünme. İnsanların belirli kriterleri var."

Yemeğin içindeki bir şey mi dokunmuştu? Bu yanını daha önce hiç görmemiştim.

"İyi." dedi. Cümlesini bitirir bitirmez telefonu çalmıştı. Ekrandaki isme bakıp gülümsedi ve gözlerimin içine bakarak telefonu açtı.

"Efendim aşkım?"

Arayan Beyza'ydı. Hala gözlerimin içine bakarak konuşuyordu. Şuan tam bir "şerefsiz" gibi davranıyordu. Yüzündeki her noktaya yumruk atmak hatta kolunu kırmak istiyordum.

Gözlerimi ondan çekip kilitli kapıyı açtım. Çıkması için elimle gösterirken gülümsemişti. Telefonda konuşmaya devam ediyordu.

"Beni öptüğün günü unutma, bence erkeklerden hoşlanan tek kişi ben değilim."

Odadan çıkarken söylediklerim onu durdurmuştu. Dönüp bana bakmaya başladı. Beyza'nın anlattıklarını dinliyordu.

"Ben de seni seviyorum." dedi Beyza'ya, benim gözümün içine bakarak. Daha sonra ben kapıyı suratına kapattım. Hatta kilitledim.

***

HALISAHA

Yasin: öldünüz mü oğlum bir saattir mesaj atan yok

çinliHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin