5.8

51.5K 5.3K 2.6K
                                    

| zixuan |

Edebiyat dersinde anlamadığım bir dilden konuşuyorlardı ve sadece anlamış gibi yapmaya çalışıyordum. Zil çaldığında hızla sıradan kalkıp kapıya doğru koşmaya başladım.

"Xuan, nereye?"

Enes'e dönüp üst katı gösterdim. "Tuvalet."

Kafasını sallayıp "Tamam." dedi. Hızlı adımlarla merdivenleri çıkıp lavaboya girdim. En sona ilerleyip işemeye başladım. Rahatlamanın verdiği mutlulukla yüzüme bir gülümseme yerleşmişti. İşim bittiğinde kemerimi de düzeltip musluğun önüne gittim. İçeriye giren üç-beş kişi arkamda durmuştu.

"Oo, bakın burda kim varmış."

Aynadan arkamdakilere bakıp elimi yıkamaya devam ettim.

"Seni nasıl tek bıraktı arkadaşların?"

Musluğu kapatıp onlara doğru döndüm.

"Kanka sizinkiler küçük oluyormuş doğru mu?" demişti sarışın olan.

"Oğlum bunlar top oluyor." demişti onun yanındaki.

"İşinize baksanız keşke."

"Ya şen tüykçe mi konuşuyoyşun?" demişti tatlı tatlı en uzunları. Hepsi gülmeye başladığında göz devirmiştim sadece.

Koridorda Yasin'in sesini duymuştum. "Tabii fotoğraf çekilebiliriz. Instagram'a atarsan etiketle. Altına da en iyi başkan yazarsın."

Diğerleri de ona göz devirdikten sonra lavabonun kapısı açılmıştı.

"Ne oluyor lan?" Kalabalığı gördüğünde kaşları havaya kalkmış, ardından kapıyı kapatmıştı.

"Mevzu mu var?"

"Yo arkadaşınla tanışıyorduk sadece."

"Sende ki bu cesaret nerden geliyor? Her sene dayak yemeğe doymadın mı?"

Biraz geri çekilip Yasin'in kolundan tuttum. "Büyütme olayı, yürü gidelim."

"Tıpış tıpış... hadi güzelim."

"Oğlum cidden ağzına s*çarım senin."

Hepsi aynı anda kahkaha atmıştı. İçimden gülmek gelse de yüzümdeki ciddi ifadeyi korumuştum. Yasin birini dövecekti ha?

"Uzatmasan artık?"

"Nasıl istersen prenses."

Yasin "Ya sabır." demişti. Kapıyı açıp kolundan iterken arkasından da ben çıkmıştım.

"Oğlum niye takıyorsun bunları?"

"Bunlar hep böyle ya. Her sene sataşmadan duramıyorlar." Merdivenlerden inmeye başlamıştık. "Geçen sene Enes ve şu uzun olan varya, bir kavga etti böyle bir şey görmedim ben. Bir Sarp vuruyor iki Enes vuruyor. Zor ayırdılar."

çinliHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin