---На другия ден---
Алармата ми започна дразнещо да звъни. Протегнах ръка към телефона. Отворих очи и я спрях. Изпуфтях и се завъртях. Ох, мразех да ставам ранооо. Погледнах часа. Беше точно 9 сутринта. Имах час и половина да се оправя. Изправих се в седнало положение. Обух пантофите ми и станах. Влязох в банята и извърших сутрешните си процедури. Щом приключих съблякох дрехите по себе си. Вързах косата си на небрежен кок и влязох под душа. Надявах се поне хладкия душ да ме събуди малко. След 10 минути спрях водата. Увих кърпата около тялото ми и се върнах в стаята ми. Отворих големия гардероб. От доста дълго издирване избрах този бански:А отгоре сложих:
Щом ги облякох седнах пред огледалото. Сресох косата си и я вързах на опашка. Взех телефона ми и го сложих в плажната ми чанта. След това сложих една кърпа и слушалките. Обух любимите ми черни сандали. Взех чантата и тръгнах надолу. Приближавах кухнята и чувах гласове. Сигурно Симон беше дошъл. Щом влязох в кухнята ми се искаше да бях права. Ноа седеше на един от столовете и си говореше с Хейли. Опитах се да изляза незабелязано, но защото съм карък, не ми се получи.
-Добро утро, влогърке. - каза, така познатия ми, мъжки глас.
Обърнах се и се усмихнах, не толкова приятелски.
-Добро утро, Хейли. - погледнах към нея.
-Добро утро, Из. Готова ли си?
-По-готова не мога да бъда.
Чух смеха на Ноа. Извъртях очи.
-Кога тръгваме? - попитах.
-След час. - обади се Ноа. - Спокойно. Гаджето ти ще дойде след половин час.
-Идиот. - присвих очи.
-Надувка. - усмихна ми се мазно.
Опитах се да се успокоя. Взех си една ябълка от купата с плодове и тръгнах към хола. Седнах на дивана и започнах да си търся нещо, което да гледам. Просто прехвърлях програмите и не намирах нищо. Реших да разглеждам какво има в Instagram. Намерих доста нови мемета. Гледах, колкото се може повече да харесвам. Поне с това можех да зарадвам феновете си. Не след дълго на вратата се звънна. Станах и отворих вратата. Пред мен стоеше Крис. Усмихнах се и го целунах. Той мен също.
-Добро утро, слънце. - каза ми.
-Добро утро.
Направих му път и той влезе. Веднага се запъти към кухнята. Последвах го.
-Здравейте. - поздрави ги той.
Хейли се усмихна.
-Кога ще тръгваме? - попита Крис.
-Еми, мислим да чакаме Симон, но ако искате вие тръгвайте. - каза Хейли.
-Ще тръгваме ли? - погледна ме.
-Добре. Става.
Крис ме хвана за ръката и тръгнахме. Дръпнах се да си взема чантата и го последвах. Качихме се в колата и потеглихме. След няма и 10 минути вече бяхме на басейна. Изглеждаше ми да е хубав. С Крис си избрахме шезлонгите близо до стълбите. Все още нямаше никой, но и на това се надявах. Поне за сега ще е тихо. Съблякох роклята си и веднага се излегнах на шезлонга. Сложих си очилата и затворих очи. След секунди чух, че Крис скочи във водата. Малко ме опръска и отворих очи. Смееше ми се, като идиот.
-Мога и повече, но после ще ми се разсърдиш. - каза той.
-Вярно е. - усмихнах се самодоволно.
-Ела при мен.
-Сега ли?
-Да, сега.
-После ще вляза. Сигурно все още е студена водата.
-Не е.
-Първо ми донеси нещо за пиене.
-Какво искаш?
-Шоколадов шейк.
-Веднага идва.
Излезе и тръгна към бара. Загледах се към входа, очаквайки всеки момент приятелите ни да изкочат от там. След около 5 минути Крис се върна с питието ми.
-Благодаря! - взех го и отпих от шейка.
Боже, не бях пила по вкусен шейк.
-Хайде, сега ставай. - заповяда ми Крис.
-Къде?
-Ще влизаш с мен.
-Като си изпия шейка.
-Аа, без такива. Ставай.
-Тук смее! - чух нечии глас.
Хейли се показа, а след нея вървяха Ноа и Симон.
-Мислех, че ще сме повече. - казах.
-На другите не им се ставаше толкова рано. - обасни ми Хейли. -Какво пиеш? Оо, шейк. - взе го и си отпи.
Изгледах я и се засмях. Хвана един шезлонг и го залепи за моя. Махна дрехите по себе, като остана само по бански, който изглеждаше така:Изглеждаше супер якия. Настани се до мен и ми се усмихна.
-Някой ще ми донесе ли такъв шейк? - погледна към момчетата.
Симон просто кимна и тръгна.
-Е, хайде. - подкани ме отново Крис.
-Е нали Симон е тук? Влизай с него. Ние тук с Хейли ще си говорим по женски.
-Аз невидим ли съм? - намеси се Ноа.
-Меко казано. - казах, поглеждайки го кръвнишки.
Той се намръщи. Свали тениската си я сложи на шезлонка на Хейли. Погледна ме за последно и скочи в басейна, като успя да ни намокри. Хейли се изписка, а аз се опитвах да сдържа гнева си. Поех си въздух и се облегнах назад. Боже, този ще ме побърка. Крис просто стоеше и се смееше. Изпивах го с поглед, макар и да не го виждаше през очилата ми. Симон се върна с шейка и го подаде на Хейли. Съблече се и влезе в басейна, както и Крис. Какъв мерак имат само да влизат.
-Не знам как го търпиш. - казах, поглеждайки към Хейли.
-Ноа ли? - кимнах. - Трудно, но се свиква. Трън в задника се. - прошепна.
-Хейли, чувам те. - извика се той.
-Знам. - усмихна му се ангелски.
-Какво стана с майка ми? Кога почвате? - попитах я.
-Довечера.
-Защо не й направите един от онези пръстени?
-Трябва първо да свикне с живота на вампир.
-Оу... Еми, ти си знаеш. А къде ще ходите довечера?
-Ще й намерим вечеря. Ще я науча да "ловува". - направи въздушни кавички.
-Окей.
Облегнах се назад и затворих очи. Не след дълго, несъзнателно бях заспала.
VOUS LISEZ
The Mystery Boy
VampireЗдравейте! Казвам се Изабел Димитрова. На 17 съм и живея в Канада , но по народност съм българка. Също така съм ютубърка. Майка ми е канадка, а баща ми българин. Живея с баща ми. Майка ми си намери нов мъж. Даже му роди дете. Момче. Не знам как се к...