•3•Mazi

401 48 33
                                    

Hello,sıkılmadan okuyun müthiş bir bölüm oldu bakalım Jaehee napacak mutlaka yorum yapmayı unutmayın.Oy verin!

Okumadan önce yıldıza dokunsan çok şey yapmış olursun benim için sizi seviyorum millet!

İyi okumalar.

Gözgöze geldikten sonra birden arkamdan bütün üyeler gelmişti. "Ya niye ağlıyorsun?" dedikten sonra hepsinin gözü Jungkook'a kaydı.Jimin Jungkook anlamasın diye bana göz kırpıp,

"İçerde de kendini zor tutuyordun kendini ulu göz seni itiraz yok akşam ki yemeğe geliyorsun!"dedi ve Jungkook duymuştu.

Oo bizi uzaya şutlamış bu eh Jeon Bey ben de uzaya atılmışsam senin o dünyanı sarsmazmıyım şerefsizin çoc- yok o benim babam oluyor olmaz hayvan!

Akşam için hemen banyo ettim ve son kez buluşmamız olacağı için bizimkilerle iyi bir kombin yaptım onun için kendime.

Akşam için hemen banyo ettim ve son kez buluşmamız olacağı için bizimkilerle iyi bir kombin yaptım onun için kendime

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Saçlarımı da dalgalı yaptım ve hazırdım. Makyajını tamamlarken kapı çaldı.Jimin," Hadi kızım BTS'in full paket arabası seni bekliyor üzgünüm ama Jungkook ve sevgilisi de gelecek!"dedi.

"O kızda mı binecek " dedim.Kendisine sinsi bakışalr atarken,"Merak etme kızın ismi Minsoo ama kız ünlü değil ve sen daha güzel ve açık giyinmişsin de harbinden niye bu kadar açık. "Dedi ve bana baktı.

" Valla bende bilmiyorum kendisine sor ist- ya birde dinliyor valla Yoongi sinirlenecek hadi kızlar da arabaya gideli çok olmuştur "dedim ve gittik.

Arabaya adımımı attığım sırada ilk önce beni kimse tanımadı.Hye," Var ya kanka erkek olsaydım sana asılırdım."dedi.

"Oh,Shin Hye sana asılan var bırak beni şimdi sen?" deidm ve karşımda oturan kız Jungkook ile ellerini kenetlemiş kız bana bakıyordu.

Jin oradan çıktı,"Hadi bir fantastik Baby dinlemezmiyiz?"dedi ve aklıma kızlar ayrı araba da erkekler ayrı arabada yarış yaptığımız aklıma geldi Jungkook'a öpücük atmıştım.

Ah mazii!

Şarkının orta kısmına doğru Jimin'ib ellerini mikrofon yaptım Jimin'de benim ellerimi mikrofon yaptı ve Taehyung bizi kameraya çekiyordu. Jimin ile birbirimize baktık.

"Wow,Fantastic Baby yeaah" yapıp şarkı söylerken sonra bütün BTS bize gülmüştü Jungkook bile o ve ben gülerken gözgöze geldik ve sonra bakışlarımı çektim.

Sonunda restaurant'a gelmiştik.İçeriye girer girmez bir kaç tane fandom ArmySecret vardı.
Bizim grubun fanları ve Armyler buraya geldiğimizi anlamış olacaktı ki içeriye girer girmez konfeti patladı.

Daha sonra oturmaya gittiğimiz masa da Jungkook ve benim fotoğraflarımız vardı.Kalbime bıçak saplanmış gibi hissettim. Minsoo"Bu resimler ne Jungkook bana bir açıklama yap!"dedi.

BLACK••JEON JUNGKOOK #2Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin