Sabaha karşı gözlerimi huzurla açtım diyeceğim ama asla öyle değil!
Kızlar sofrayı kurup beni uyandırmaya gelmişti.Shin hye üzerimde debeleniyordu.
"Yahu tamam hiperaktif bir kızım ama benim başım ve midem sargılı ne kadar salaksın Hye ya?"dedim.Dudak büzüp yanıma oturdu." Tamam ya unutmuşum.Ama zaten bugün çıkarmayacakmıydın?"dedi ve kollarını başının altına koydu.
"Salak kız çıkaracam diye başımda yeni bir yara açmana gerek yok!" dedim.
"Ah Jaehee böyle baya bir eskiyi düşünüyorum da lise dönemlerini ne güzel dönemlermiş onlar öyle ne komik anımız var." dedi.
Bende tavana bakıp gülümsedim."Evet sürekli birbirimizden yatardık sen geçerli sebeplerden bende öyle.Ee annen ve baban ne yaptı en son?"dedim.
"Ha onlar boşandılar.Sen Amerika ya gitmiştin ya o zaman ama benim için önemli olan annem." dedi.
Sarıldım kendisine."Annen ve baban boşandı sende Tae ile evleneceksin"dedim.Bana baktı ve sırıttı.
"Harbiden düğün tarihini daha almadı bana belki de süpriz yapar bununla çıkma günüm yaklaşıyor." dedi
"Üzgünüm kezbanım sen evlenemezsin benimle evlisin" dedim ve kendisine sırıttım.Korkmuştu deli.
Birden penceremden taş sesi geldi.Çıt ediyordu. Pencereye doğru gittim Taehyung ve Jungkook aşağıdaydı.
Elimle 'ne var'işareti yaptım.Onlarda bize'gelin'işareti yaptılar.
"Sen aşağıya in ben daha uyuyacağım bir de kapıyı kapat.Zannediyor ki ben aşağıya ineceğim aptala bak sanki sevgilisiyim defolsun!"dedim.
O gider gitmez kapıyı kilitledim çünkü heran Jungkook Alço gelebilirdi.
Biraz daha uyuduktan sonra aşağıya indim ve üyelerin Vapp yaptığını gördüm Jimin ise kadın elbisesi giyinmişti.
Bahçedeki üyelerin kahkahası beni mutlu ediyordu. Jungkook birden beni gördü ve yanıma geldi.
"Seni de yanıma çağırmıştım"dedi ve bana baktı.Şuna bak ya sanki hayatında h bana acı çektirmemiş gibi birde sanki barışmışız da beni ayağına çağırıyor.
"Ben senin emirlerine uymak zorunda mıyım lan!" dedim.
Bana trip atar gibi baktı ve yanımdan uzaklaştı ama gülümsemesini silmemişti.
Bahçedeki koltuğa oturdu ve inadıma beni süzmeye başladı.Bende kendime yemek arıyordum Shin Hye ise beni videoya çekiyordu. "Ne bu video en son lisede Tae ile fobindi!" dedim.
"Ya düğünümüz için video kontrolü yapıyorum nasıl çekiyor diye düğünümüzde bizi bununla sen çekeceksin." dedi.
"Pardon canım da senin mükemmel zekalı sevgilin bir kameraman bulamıyor mu üstelik biz bir şirkette grubuz." dedim.
"Yahu bunu sen benim için çekeceksin Taehyung pinti birisi değil." dedi.
"Sen önce bir evlen de göreceğiz." dedim.
Beni çekmeye devam etti bende kendisine uymak zorunda kaldım.Jimin topuklu ayakkabı ile yanıma koşa koşa gelirken yere düşmüştü kahkaha atmıştım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BLACK••JEON JUNGKOOK #2
FanfictionBlack••Jeon Jungkook #1'in devamıdır.. Sebebsizce bir yere benden ayrıldın ama gözün hep üzerimde Jungkook, belki beni hala seviyorsun ama gördüm ki nikah masasında sadece beni değil ikimizin kalbini de bırakmışsın pekala sen nasıl istiyorsan!Seni u...