•12•Olamayız

383 43 10
                                    

Lütfen okumadan önce oy verin!
Lütfen sizi çok seviyorum millet
Bts'in Armysi gibi siz bu kitabı svenlerde benim minik Armylerimsiniz tabi burada ki BTS ben değilim yanlış anlaşılmasın

Oy verin Tenks

Gece yatamadım çünkü 3 hafta oldu BTS üyeleri benimle konuşmuyordu.Cidden sıkmışlardı beni en son gece bunların evine baskın yapmaya gitmiştim.

"Uyanın Bangtaan Ailesiii!" deyip kapıya vurdum.Vurdum ama kimse yoktu.Kapıyı tel tokamla bir şekilde açıp içeriye girdim.

Kapının girişinde bulduğum JBL bluetooth'u alıp telefona bağladım.Kendilerini onalrın şarkılarıyla uyandıracaktım.

DNA£~

Çalan ıslık sesi ile bende tırsarken birden şarkı çalmaya başladı.Tabi bende kulaklarını kapatıp bütün odaları gezdirdim.

Benimle konuşmazsınız öyle mi?Peki.

Aniden herkesin aynı anda odalardan yarı çıplak çıkması ile yutkundum."Lan gidin üzerinize birşey alın"dedim.

Bütün herkes bana sinrili bir şekilde bakıyordu."Ne ya ne bakıyorsunuz? "dedim.
Aşağıdan Jimin ve Taehyung yukarıya doğru çıktı.

"Neydi o ses?Jungkook'un ıslık sesi geliyordu." dedi ve gözlerini üfeledi.
Giyindiğim tavşanlı geceliğimin kapşonunu indirdim.

"Ben yaptım herşeyi her boku ben yaptım." dedi.

Yoongi,"Şuan da küfür etmemek için zor duruyorum ama işin bittiyse defol git!"dedi.

Kollarımı 'banane'dercesine kaldırdım."Hiçbir yere gitmiyorum yemin ederim tekrar açarım "dedim.

Yoongi sinirle aldığı bluetooth kulaklığı alıp en yukarıya boyumun yetmesine izin vermeyerek üste kısma koydu.

Gülüşüm silinirken Jimin beni aşağıya doğru götürüyordu ki birden hıçkırarak ağlamaya başladım.

"Neden bana bunu yapıyorsunuz?Görmüyormusunuz beni!" dedim ve yanımda cebime sakaldığım hepimizin resmini gösterdim."Ne oldu bize?"dedim.

"Birşey olduğu yok sadece askıya alındın" dedi.

"Askıya alındım değil?Tamam mı öyle birşey yok siz beni bıraktınız en sevdiğimden en büyüğünüzden tepeden tırnağa beni bıraktınız." dedim.

Namjoon,"Biz seni bırakmadık sen yanlış kişileri seçtin"dedi.

"Herşeyin sorumlusu o velet maknae'niz tamam mı?Ben ondan sonra böyle oldum anlıyormusunuz?Beni allak bullak etti ben ne yapacağımı bilemedim herşeyden herkesten uzak yaşamak istedim." dedim.

İçlerine baktıktan sonra Jungkook'un olmadığını farkettim iyiydi.Olmasın zaten çünkü herşey onun yüzünden di ona olan nefretim yüzünden.

Jin,"Biz yine senin yanındaydık yeniden ama sen ne yaptın hep Jonghyun'u seçtin.Sende bizi bırakmaya başladın."dedi.

Derin bir nefes aldım.

"Yaklaşık 1 yıldır hatta belki daha fazla Amerika ya gittiğimden beri bizim aramız soğuk oldu.Çünkü aramıza başkalarını soktuk hep!" dedim.

"Jungkook ve sen soktun biz kimseyi sokmadık!" dedi Namjoon.

Dışarıya çıktım.Yolda yürümeye başladım saatin kaç olduğu umrumda değildi.Yolda yürürken bizim eski evimize geldim.

BLACK••JEON JUNGKOOK #2Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin