Kesinlikle birşey vardı hem de öyle birşey ki benden gizliyor.Bana uzun baktıktan sonra kahkaha atmaya başladı.
"Kızım delimisin?Lan ben seninle niye tehdit yüzünden evlenmeyeyim kafayı mı yedin sen?Sherlock Holmes musun sen?" dedi.
Elimin tersiyle sertçe tokat attım."Jungkook-ah sen yaralısın ya yaralısın gözlerinin feri gitmiş senin sen eskiden insanlara bu kadar çirkin bakmıyordun?Kendi canın o kadar yanmış ki gözlerini de yakmış senin eskisi gibi parlak değil gözlerin ve bu bir süredir böyle!Neden ya neden?Bir açıklama yapmak zorundasın bana anlıyor musun sen beni?"dedim.
Gözleri dolmaya başladı.Bana sert bir bakış attı.Saçları rüzgarda uçuşuyordu.
"Sana bir açıklama yapmak zorunda değilim Jaehee.Sence bütün aşklar sonsuz mu değil elbet bir gün bitecekti bu aşk"dedi
"Arkandaki kişiyi düşünmedin değil mi hayır birde öptün gittin ya bir insan birisinden ayrılırken neden öpüp gider ki anlamış değilim neden?" dedim.
"YA KES SESİNİ ARTIK SUS ARTIK YETER YÜZLEŞTİK İŞTE.BİZ BUNDAN SONRA SADECE ARKADAŞIZ." dedi.
"Ya ben sana sevgili olalım gibi bir laf mı ettim.Sadece bana bir açıklama borçlusun diyorum anlatamıyorum tamam Jungkook söyleme." dedim.
Boğazım düğümlenmeye başlarken birden titremeye başladım ve uzun zamandır kullanmadığım antidepresandan beş altı hap içtim.
Rahatlamıştım.
Pratik odasında kızlar ile dedikodu yapıyorduk.
"Bak ben Lisayı çok beğenirdim ama bu sefer şirket güzel giydirememiş ben beğenemedim allahım o elbise neydi teyzenin perdesi gibi aq." dedim.
Kızlar dediklerime katıldı.Birden gözüme parmağında ki yüzükle oynayan Shin Hye çarptı.
"Kuzum neyin var bakayım." dedim.
"Jaehee bir kafeye gidip konuşalım mı?" dedim.
"Taehyung mu?" dedim.
"Yok Jungkook." dedi.
Gözlerim fal taşı gibi açıldı.Kesin birşey duydu kesinlikle haklıydım işte ortalıkta birşey var ama nite yüzüğü ile oynasın?
Tezim kendiliğinden çürümüştü.
İçeriye giren Jimin ile,"Haydi gençler toplamın içmeye gidiyoruz. "dedi.Sevinçle ayağa kalktım." Oo kızlar içkileriniz benden."dedim.
Jimin,"Yok Jaehee hanım öyle birşey olmayacak sen içmeyeceksin!"dedi.
İçeriye birden Jonghyun girdi.Çığlık atıp üzerine uçtum.Birlikte yere düştük. "Gidin siz gidin ben buradayım." dedim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BLACK••JEON JUNGKOOK #2
FanfictionBlack••Jeon Jungkook #1'in devamıdır.. Sebebsizce bir yere benden ayrıldın ama gözün hep üzerimde Jungkook, belki beni hala seviyorsun ama gördüm ki nikah masasında sadece beni değil ikimizin kalbini de bırakmışsın pekala sen nasıl istiyorsan!Seni u...