•7•İhanet

377 42 6
                                    

Oy ver öyle oku!Belki biraz piskolojiniz bozulabilir fesat anlamayın!Medya Jaehee!

Bugün mezarlığa teyzemi görmeye gitmiştik Jimin ile birlikte o her ay ziyarete geliyormuş ama ben çok oldu gelmemiştim.

Bir tarafın pişmanlık duyuyordu hemen toprağında çıkan çimenleri temizleyip toprağın üzerine su döktükten sonra Jimin üzerine çiçek koydu.

Gözyaşalrıma hakim olamayıp konuşmaya başladım."Ah be benim ruhu genç teyzem sen neden gittin ki bizi en çok anlayan sendin ben annemin yokluğunu seninle unutuyordum ben seninle derstleşmeyi çok özledim seni senin o tavırlarını neden bu hastalık seni aniden buldu ki?"dedim gözyaşalrım akarken Jimin bana sarıldı.

Bugün aslında gelmek zorudnaydım çünkü teyzemin senesiydi.

"Bir daha seninle geçirdiğimiz günleri gözden geçirince bazen gülüyorum böyle boş yankı oluyor evde sonra yokluğunu hissediyorum yeniden üzülüyorum ama sen merak etme beni avutan bir sürü insan var yokluğunu aratmıyorlar sende şimdi orada annemin yanındasın değil mi?" dedim.

Jimin gözyaşalrımı silip beni yerden kaldırmaya çalıştı çok etkilenmiştim."Lütfen ona onu ne kadar çok sevdiğimi söyle olur mu?"deyip ağladım.

Jimin beni hızlıca yerden kaldırdı ve bana sıkıca sarıldı."Sen neden bana bunları an-anltmıyorsun ha?"dedi.

Yüzüme ellerini koydu."Ne kadar teyzem gibi olmasa da senin derdine ben derman olurum merak etme sen!"dedi ve göz yaşlarımı sildi.

Daha sonra ise şirkete gittik.

Yaklaşık 2 haftadır gülmeyi unutmuştum. Kimse ile düzgün bir şekilde konuşmuyordum ve bugün mezarlıkta içimi dökmüştüm.

Galiba insan hayatında bir sürü kişiyi kaybedince artık yalnızlık sendromuna giriyor.

Önce Annem,
Babam
Jungkook
Peki ya sıradaki Jimin olmasın lütfen!

Şirkete girdiğimde bizimkiler stüdyodaydı sesleri kapı dışından bile geliyordu.Bazen onların varlığına şükrediyorum gülmekten ağlıyorum bazen onlarla hiç konuşuyordum.

Bu 2 haftadır hortlak gibiydim zaten doğru düzgün yemekte yemiyordum galiba yeniden psikolojik bir çöküş içine girdim.

Bazen hergün aynı insanları görmekten gına geliyor kusacak gibi oluyorum kesinlikle bir çöküşteydim.

BTS Vapp yayını yaptığı için Jimin yapmacık bir gülümseme ile içeriye girip ceketini bana verdi.Ceketin içinde yürüyen süliet gibiydim.

IU gerizekalısı da gelmişti.Jonghyun ise konser turnesinde belki benimle en çok ilgilenen kişi gitti diyedir bu çöküş bilmiyorum.Jonghyun yüzünden olabilir mi?

Kızlar yanıma gelip oturdu.Jisoo,"Kızım ne bu 2 haftadır böylesin hasta mısın birşeyin mi var neden bize birşey anlatmıyorsun?"dedi.

Dudaklarını büzüp omzuna uzandım.Shin Hye'de Vapp yayınına dahilken geri çıktı ve grubun yanından yanıma geldi.

"Lan neyin var söylesene dövecem seni ha?" dedi.Hafifçe sırıttım daha sonra ise kızların hepsi bana sarıldı.Biraz duygusallaşmıştım.

Jennie,"Ben bu tipi biliyorum"dedi.

Jisoo,"Seni yine doktora götürelim biz yine pisjolojiksel bir sorun kesin Amerika'da da böyle oldu!"dedi.

Üyeler Vapp yayınına son verdiler ve bütün herkes toplanıp minderlere oturdu. Yoongi,"Kızım gelsene oyuncunuz eksik"dedi.

Önce hafif bir öksürdüm ve ayağa kalktım ve yere çöktüm.Biraz sıcak olmuştu terlemiştim ceketi çıkartıp koltuğa attım IU'nun eline hafiçe geldi.

IU,"Yavaş olsana biraz salak mısın?"dedi.
Bak kızım benimle uğraşma lan zaten halim yok.Daha sonra ayağı ile beni dürterken,"Şşt sana söylüyorum"dedi.

Uzun tırnaklarımı avcumun içine bastırdım sertçe ve ayağa hızla kalkarken bir anda benimle birlikte Jimin de kalktı onun ardından ise Jungkook.

"Ne var ?" dedim IU'ya bakarak eline aldığı ceketi üzerime fırlattı. Ceketi sertçe tuttum.
"Bunu benim üzerime atma düzgün bir şekilde tıpış tıpış yerine koy!'dedi ve arkasını döndü.

Ceketi elime aldım." Jimin ceket senindi alırmısın?"deyip IU'ya kızgınca baktım.
Üyeler gerilmeye başlamıştı.

Sinirden gözlerim kızarmaya başlamıştı Jungkook ile gözgöze gelmemin ardından yutkundum ve köşedeki şişeden su içtim.

Tabu oynuyorduk elime geçen kartı anlatmak için ayağa kalktım.Mükemmel tam benim anlatacağım şeydi.

İhanet

"İlk defa hayatında yanında olduğun için şükrediyorsun öyle bir zaman geliyor ki bir dönğm noktası yaşıyorsun ve o şükürlerin yerini kin,öfke,gözyaşı herşey alıyor?!" deyip Jungkook'a baktım ve sonra gözlerimi geri çektim.

Bütün üyeler ona baktıktan sonra, "İhanet" diye cevap verdiler.Elimde ki kartı yere fırlatıp ceketimi aldım.

"Nereye Jaehee?" dedi Jimin ve Jin.

Yere doğru bakıp,"Belki nefes alacak bir yer bulurum ne bilim beni rahatlatacak şeyler f-falan.."dedim.

Hoseok yanıma geldi. "İzin vermiyoruz! Sen hiç aynada kendine bakıyor musun?" dedi.
Hafifçe sendelerken hoseok beni tuttu.

IU,"Bıraksanıza dikkat çekmeye çalışıyor işte siz sırf onunla ilgilenin diye deminki anlattığın o saçma şey herkes Jungkook'a baktı bence çocuk seni bırakmakta en doğru kararı da verdi."dedi.

Shin Hye ayağa kalkıp IU'nun kolundan sertçe çekip,"O zaman dikkatleri senin üzerine alalım ne dersin defol git buradan seni istemiyoruz anlasana burada kimse seni sevmiyor"dedi.

Ortama dayanamadım başım dönmüştü ve bayılmıştım.

Herkes şok içinde Jaehee'ye bakarken Jimin onu kucaklayıp arabaya bindirdi.Bütün herkes arabalara binmeye gitti.

Jungkook ve IU hariç.!

Yarım saat sonra,

Jungkook kulaklığını takıp deli gibi dans etmeye başlamıştı ama hiçbir hareketini düzgün yapmıyordu.

Başka bir şarkıya geçtiği sırada ise ayağını burkmuştu sertçe bağırıp duvara tekme attı.
Kendisinin de düzeni bozulmuştu.

Artık sevdiği kızı kardeşi olarak görsede bugün söylediği sözler kafasına yeniden Dank etmişti belki Jaehee değilde en azıdsn bir kişiye neden Jaehee'den ayrıldığını anlatsa rahatalayacaktı?!

Ama iş işten çoktan geçmişti herkes kendisinden ve sevgilisinden nefret ediyordu. Kimsenin onu dinleyecek vakti olduğunu düşünmüyordu.

Sadece bazı sebeplerden dolayı kendisini suçluyordu ve artık nasıl hissedeceğini o da bilmiyordu arkadaşlarının gözünde kötü kalmak zorundaydı.

Herkesin yalnız kalmaması için?!?!?!

Herkesin yalnız kalmaması için?!?!?!

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.







Diğer bölüm;30Kasım2018
Nasıl buldunuz?

BLACK••JEON JUNGKOOK #2Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin