Kapıdan Jungkook'u dinliyordum.Bu anlattıkları bana anlattıklarıyla aynıydı zaten.Bende değişik birşey oldu sandım.
Taa ki 'benim acı çektiğimi zannetmiyor' diyene kadar kendimi kötü hissettim açıkçası.
Bu hikâyede yanan ben oldum aslında ama kül olan oymuş meğerse.
Jungkook'u hıçkıra hıçkıra ağlarken ilk defa gördüm. Böyle sanki acılarına sövermiş gibi ağlıyordu.
İstemsizce benim de gözlerimden yaşlar gelmişti. Kapıyı çarpıp çıkmıştım.Niye çarptım ki onu anlamadım!Hızla hareket ederken bahçeye doğru depar attım.
Jungkook içeride kalmıştı ama diğerleri çıkmıştı gözlerimdeki yaşlarımı sildim ve Shin hyenın yanına giden Tae'ue baktom.
Taehyung ve Shin Hye yerde uzanmış yıldızları seyrediyordu.Hemen kendimi mutlu edecek birşey yapmalıydım.
Hemen ortalarına uzandım."O ne lan havada öküz var.Yanındaki ile aynı."dedim ve Taehyung'a baktım.
Shin hye'ya baktığımda beni sarmış yıldızları seyretmeye devam etmişti sonra bana bakıp gülümsedi."Bak orada da kutup yıldızı var.Hikâyesi olan."dedi ve bana baktı.
Jungkook'la anım vardı."Ortadan kalacağımı sandın değil mi öyle dedin diye kusura bakma canım ben seni öküzlere emanet edemem."dedim.
Taehyung,"Ee yeter be bizim de bir gururumuz var öküz de öküz sen nesin be kürek bacaklı."dedi.
Ardından kendini tutamayıp güldü bende kendine bakıp güldüm.
Shin hye,"Ya şurada çok merak ettim nasıl kavga edeceğinizi onun da içine ettin Taehyung.Hani meşhur hazır cevap ya bizimki."dedi.
Tae,"Normalde ayırman gerekmez mi?"dedi.
Shin hye,"Valla hiiiç umrumda olmaz. "dedi.
Kafalarına vurup aralarından ayrıldım." Hadi romantizme devam artık bir adını koyun be aşk'ta adı ama birazda savaş olsun anladın sen Tae."dedim.
"Sen izin verirsen savaş yapacağız." deyip güldü."Aaa terbiyesiz Shin hye çok sapık bir sevgilin var."dedim .
Taehyung ağzı açık bana baktı."Ama önce o söyledi ben öyle birşey demedim. "dedi.
Bir kaç dakika sonra Jungkook üzerini değiştirmiş eline de pamuk tentürdiyot ve ayna alıp gelmişti.
Bana bakıp yüzünü çeviriyordu.
Jimin," Jungkook-ah pansumanını yapayım mı ben önceden tıp okuyordum biliyorsun. "dedi.
"Biliyorum ama henüz beni tedavi eden bir ilaç bulamadım.Bu kalbim bitmiş anlıyor musun bitmiş." dedi Jimin'in duyacağı şekilde.
Gözyaşlarını sildi.
Daha fazla dayanamıyordum ya yanına gidecektim yada uyumaya gidecektim. Uyumaya gittim artık nasıl uyuyacaksam.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BLACK••JEON JUNGKOOK #2
FanfictionBlack••Jeon Jungkook #1'in devamıdır.. Sebebsizce bir yere benden ayrıldın ama gözün hep üzerimde Jungkook, belki beni hala seviyorsun ama gördüm ki nikah masasında sadece beni değil ikimizin kalbini de bırakmışsın pekala sen nasıl istiyorsan!Seni u...