Selam millet bu bölümü mutlaka okuyun çünkü bundan sonra heyecanlı dakikalar yaşanacak özellikle de bu bölümün son kısmı lütfen okuyun sizi seviyorum
Okumadan oy ver!
Evlenme teklifini kabul ettiğimden bu yana Jumgkook ile aramızda ki ilişki biraz aşırı derecede ileriye gitti ve benim şuan midem bulanıyor.Anladınız bence?!
Ama sorun şu ki benim aklımda hala bir mesaj var! Evlenme teklifi olduğu gün gelmişti. "- karşındaki melek gibi bir şeytan hatta kalpsiz-"?!
Bu da neydi?Defalarca bana bu numaradan mesaj gelmişti hep bir gizli mesaj bence yalnış numaraydı.
Kızlar ile grubu toplamış yeni şarkımız 10 tane ödül almıştı MAMA'dan tutun AMAS'a kadar tabikide diğerleri de öyle!
Evlenme teklifinin üzerinden 2 hafta geçmişti ve yarın evleniyordum. Hemen şirkete gidip bizim erkeklerin yanına gittim.
Jimin," Oh,gelinimiz gelmiş"dedi.Biraz utanmıştım."Gelin burada ama damat nerde?"dedim ve güldüm.
"O mu hiiç?Onun bir kaç işi var" dediler ne işi bu?
"Ne işi var nerde çabuk söyleyin!" dedim sinirle ve birden arkamdan gelip sarıldı bana arkaya dönüp öpücük kondurdum.
"Nerdeydin?" diyince yine üyelerle bakıştı."Ben mi yürüyüş yaptım"dedi ve sonra beni yanağımdan öptü.
"Bir saniye Taehyung nerde?" dedim.
Yoongi,"O meşgul sevgilisiyle"dedi ve kapıyı işaret edip sırıttı. Lan bunlar evlenmedi ki?
Hızlıca koştum ve kapıyı açıp göreceğim şeye hazır olmadığım için gözlerimi kapattım ve hızlıca bağırdım."Lan yaptınız mı?Lan evlenmeden olmaz laan" dedim arkadan grubun üyeleri benim yakınmalarıma güldü. Gözlerimi açtığım sırada kimsenin olmadığını farkettim!
"Yoongi kaç kaçmazsan seni döverim" deidm ve arkasından koştum "kaçma swag yakalıcam seni!" dedim ve koştum sonra bütün üyeler onu yakalamaya başladılar!
En son pes ettim ve yere oturdum. "Neyse ya nerdelerse nerdeler mutlu olsunlar önemli olan o?" demeye kalmadan Shin Hye ve Taehyung kapıyı kapattı.
"Neredeydiniz siz?" dedim.
Shin hye,"Kuzucum biz düğğn alışverişine çıktık."dedi.
"Ya demeyin utanıyorum lan" dedim ve sonra Jungkook yanıma gelip beni ayağa kaldırdı."Utanma sevgilim hadi millet pratik yapıyoruz"dedi.
Idol'u açtı ve oynamaya başladık.Bu sefer çok erken yorulmuştum.Jimin,"Kuzen iyimisin?"dedi ve bana su verdi.
"İyiyim iyiyim " dedim ve yere oturup yerde oynamaya başladım.
Telefona mesaj geldi. "Sadece bir gün de hayatın mafolabilir!" yazıyordu. Ah yeter ama !
💕💕
Sabah Jungkook'un yanında uyandım ve Jungkook'a o kadar çok alılmıştım ki onsuz bir gün geçirmek benim için çok zorlaşıyordu.
Dudağına uzun bir öpücük kondurduktan sonra dudağını yaladı ve sonra uyandı."Bu tat nefis!"dedi ve beni altına alıp gıdıklamaya başladı.
"Hadi küçük prens oynamayı bırakta güzel günümüze erken başlayalım" dedi. "Peki sana süpriziim var." dedi.
"Neymiş o?" dedim ve aeygo yaparak sordum.
"Senin gelinliğini ben çizdim ve diktirdim sen kuaföre gidene kadar gelinlik yanına varmış olur " dedi.
"Yaa Jungkook seni çok seviyorum sevgilim!" dedim ve sarıldım. Kapı tıklatıldı biz daha gir demeden bizim grup ve erkekler üzerimize konfeti patlattı ve gül döktü.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BLACK••JEON JUNGKOOK #2
FanficBlack••Jeon Jungkook #1'in devamıdır.. Sebebsizce bir yere benden ayrıldın ama gözün hep üzerimde Jungkook, belki beni hala seviyorsun ama gördüm ki nikah masasında sadece beni değil ikimizin kalbini de bırakmışsın pekala sen nasıl istiyorsan!Seni u...