Öncelikle size bir kaç birşeyden bahsetmek istiyorum.Kısa bir hikaye olabilir her gün günlük yada her haftada bir bölüm gelebilir.
En son ki #1 Jeon Jungkook'u okumadıysan kitabı anlamazsın en son evlenme teklifinde kalmıştı!
Sizce evlenme telkifini kabul etti mi?
Eski bölümü önce okuyun anlayın ona göre kitap aklınızda otursun!
Siyah kot sort ve üzerine beyaz bustiyer onun üzerine de Jungkook'tan çaldığım aldığım değil!Siyah beyaz kareli gomlegi bağladim.
Arabaya sadece ben binip giderken şirkete geldim arabadan indikten sonra yukarıya çıktım.
Hepsi pratik yapıyordu. "Heyoo ben geldiim!"suzdu.r inşallah! "Jungkook!Açıkta bir yer mi gördün?"
"Hic kapalı bir yer yok ki!" dedi.Göz devirdim.
"Yaaa Jungkook!"
"Ama yakismişta bu gömlek bana tanıdık geliyor?"
"Yaa nerde tanistiniz?" dedi Tae gömlek ile tanışmasını soruyordu. Bütün üyeler kahkahalarla boğulurken ikimizde siritiyorduk.
Yanıma gelip beni sardı."Yaa kookie terli terli sarılma!"
"Ay aman tamam sen bilirsin!"
"Çünkü çok çekici oluyorsun!" dedim. Üzerine değiştirmeye giderken eliyle kalp yaptı.
...
Kızlarda gelince tam hazırdık."Ya Jungkook su saçlarını kel yapmadan o saçları aşağıya indir! "
"Aama Armysecret beni beğenmez!"
Kahkha attım. "Seni beğenen beğenmiş aşkım!"
"Kıskandin mi?" saçını bozup iki yana ayırdı.Böyle daha mi çekici oldu ne?
"Yani olabilir vazgectim o saçı tekrar eski haline getirme!dur!"
Yanina gidip saçlarını önden ortadan ikiye ayrılan yerleri düz yaptım ve arayi kapattım.
Jimin,"hey siz çok yakinsiniz Jaehee yanıma gel!"
"Ha ha Jimin kıskanma eski aşkım!"
Jungkook,"Sen sadece ebnim aşkımsın başkasının eskisi bile olamazsın!"
Jimin,"Yok yha o benim tek sevgilim!"
"Ayh yeter susun !" dedim ve yanlarından uzaklastim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BLACK••JEON JUNGKOOK #2
FanficBlack••Jeon Jungkook #1'in devamıdır.. Sebebsizce bir yere benden ayrıldın ama gözün hep üzerimde Jungkook, belki beni hala seviyorsun ama gördüm ki nikah masasında sadece beni değil ikimizin kalbini de bırakmışsın pekala sen nasıl istiyorsan!Seni u...