Sinirlerimin zarar gördüğünü ve psikolojik sorunlarımın bu yüzden olduğunu herkese açıklamam gerekiyordu özellikle de Jimine!
Çocuklar run BTS bölümü çekmeye gidecekleri için geldiklerinde söyleyecektim. Ama canım onlarla gitmek istiyordu.
Maalesef PD izin vermiyordu.
Shin Hye Taehyung'tan ayrılacak diye bir köşede zırlarken,içeriye IU girdi.Jungkook aniden bana bakınca IU'nun ensesinde ki morluklar dikkatimi çekti.
Sen benim ilkimsin Jungkook bunu söylemişti gala gecesi..Neden söylediyse..
Jungkook,"Bir tanem sana ne oldu?"dediği sırada IU,"hatırlatma istersen!"deyip sırıttı.
Yine mi şerefsizlik yapıyordu bu?!Neden bilmiyorum ama artık çok takıyordum kim bana ne dedi galiba sorunlarım yüzümden kızlar ile koltuğa oturmuş onları izlerken, Jungkook, "Sende gel gör bakalım sevgilin nasıl?" dedi.
İkisinin uyumu güzeldi aslında ama ben bu kıza gıcık oluyorum ya bak şunlara bir de uyumlu giyinmişler.
(Ben bu kadını seviyorum ama tabi sahip yapmıyorum).
Birden Jungkook'un sırtına atlaması ile Jungkook kendisini koştur koştur bir tur gezidirirken sırıttım.Çocuksu tavırları hala değişmemişti
Ama içimde yine bir sıkıntı ve benim kalbimi kemiriyordu.Mutfak kısmına gidip antidepresanlarımı içmem gerekiyordu.
Bardağa su doldurdum çantamı açtım ve ağzıma ilacı atacakken birisi bardağıma vurdu ve az kalsın su üzerime dökülüyordu.
Karşımda gördüğüm insan evladı.Bir Jeon Jungkook idi.Sinirle bağırdım.
"Ne yapıyorsun sen ya?" dedim gerçekten en sinir olduğum şeydi.
"Asıl sen ne yapıyorsun bu ilaçları ne zamandır içiyorsun sen ha?" dedi.
"Ya karışmasana bana!" diyerek yükseldim. Avcunun içini sıktıktan sonra dişlerini sıkarak konuştu."Karışmak istemiyorum beni buna zorluyorsun!Ölmeyi mi tercih ediyorsun seni bırakan insanalr gibi! "dedi.
Söyledikleri ile boğazıma bir yumru oturdu.
Derin bir nefes alıp," Bu senin düşüncen sadece insanların beni bırakıp gitmesi doğru ah buna en yakın seni hatırlıyorum en son"dedim ve ekledim."Hem bu bir ilaç ve beni rahatlatıyor bana birşey olmaz!"dedim.
Suyu tekrar içeceğim sırada elimde ki bardağın üzerine elini koyup bardağı almaya çalıştı.Bardağı sıktığım için bardak patlamıştı.Elimden kan akmaya başladı.
"Sana bana ka-rış-ma dedim bana zarar vermekten başka yaptığın birşey yok" dedim gözleri ellerime gitti.Biraz yüzümü ekşittim.Acıyı hissetmemeye çalışsam da,
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BLACK••JEON JUNGKOOK #2
FanficBlack••Jeon Jungkook #1'in devamıdır.. Sebebsizce bir yere benden ayrıldın ama gözün hep üzerimde Jungkook, belki beni hala seviyorsun ama gördüm ki nikah masasında sadece beni değil ikimizin kalbini de bırakmışsın pekala sen nasıl istiyorsan!Seni u...