•25•Türkiye'de Teklif"Final"

75 7 0
                                    

Jungkook ile el ele Bighit binasına doğru yürüyorduk.BtSecret olarak büyük bir konsere hazirlanacaktik ve aşağıya inen ShinHye ve Taehyung çiftini görünce tatlı bir gülümseme sundum onlara.

"Artık aranıza girmeyeceğim.Sonuçta yüzük taktınız büyük bir adım."dedi.

"Ah Jahee çok sağol ya bu anımı bekliyordun."diye tatlı tatlı söylenmeye başladı.

Birden Jungkook'a göz gezdirdi."Sen neden sırıtıyorsun bizi kıskanıp kıza ipliği yüzük diye yutturmuşsun."dedi.

Jungkook,"Hah ben sizin gibi kaç sene bekleyemem ben sevdiğim zaman alırım."dedi.Kendisine tip tip baktım."Haha şunu bak ya kendisini bozmamak için susuyorum."deyince Shin Hye güldü.

Jimin sinirle aşağıya indi."Of uykumu tam alamadan aniden konser vereceğiz.Umarım mükemmel yüzüm yorgun görünmez.Jisoo  ve Jennie'de gelmişti.

Bizin grup tamamdı.BTSte tam hazırdı fakat herkes Yoongi'yi bekliyordu."Nerede bu?"dedi.PD.

Birden arkadaki jeepten ses geldi."Hangi salağı bekliyoruz herkes burada hadi bak uyuyacam ha."dedi.

Hope,"Yazık kendine salak dedi."dedi.

Jimin,"Sabahtan beri boşuna bekliyoruz adam arabanın içinde uyuyor hadi gidelim. Türkiye,İstanbul bizi bekler."dedi.

Namjoon,"Evet herkes burada eksik yok.Önden kızlar binsin arabaya."dedi.

Herkes tek tek binerken Jin elinde bir sürü eşyalar ile arabaya binmişti.Jin,"Size yolluk yaptim yolda bol bol yeriz."dedi.

Tam bir anneydi.

Jimin yanıma oturunca çok geçmeden havaalanına gittik."Ay çok sevinçliyim en sevdiğim ülkede konser vereceğiz.Okul okurken sürekli türkçe şarkılar dinlerdim."dedi.

Jungkook,"Bilmez miyim.Harbiye diye büyük bir yerde verecekmişiz konseri amfi gibi bir yer."dedi.

Namjoon,"Ben de öyle biliyorum PD öyle yazmış."dedi.

Uçakağın bissnes bölümüne yerleşmiştik.
Yoonginin horlaması kimseyi uyutmasada uyumanız gerekiyordu sonuçta 12 saat yolculuk yapacaktık.

Uykuya dalmama Jungkook saçımı okşayarak yardımcı oluyordu.Bende kendisinin yanağını okşuyordum.Yumuş yanakalri vardı.

Çok geçmeden uyudum.

...

Havaalanına indikten sonra muhtesem bir şekilde karşılanmıştık.Ne bizi rahatsız eden fanlar ne de kargaşa vardı.Herkes sakın bir şekilde eğlene eğlene BtSecret diye bağırıp pankart açmıştı ve Taehyung ile Shinyenin pankartı vardı.

Az ilerde bizim fanlarımizi gördük.Hepsine tatlı tatlı selam vermeye başladık.Herkes alkışlamaya başlamıştı.Valizlerimizi alıp dışarıdaki arabalarımıza bindik.

Sofor sahil yolundan giderken Istanbul'un Seule benzemesine çok şaşırmıştım.Ama en çok aşık olduğum ise Kız kalesiydi.

"Ne kadar güzel bir yer burası denizin ortasındaki şey kız kalesiymis.Çok hoş bir yer."dedi Jimin.

Yoongi,"Neredeyiz daha havaalanına gelmedik mi hala korede ne işimiz var."dedi.

Hoseok,"Hergun 16saat uyuduğun için yarim gün yaşıyorsun.Kış uykusuna yatan hayvanlar bile senden daha az uyuyordur."deyincebüyük bir kahkaha tufanı koptu.

Istanbul çok kalabalık bir şehirdi.Ama çok güzeldi.Birden dışarıdan ses gelmeye başladı.Herkes birbirine bakıyordu bu ses ne?

Bizi götüren şöför hemen şarkıyı kapatıp sesi dinletmeye başladı.Jennie,"Bu ses camiden geliyor.Gelmeden önce araştırdım. Müslüman insanlar oldukları için ezan sesine göre ibadet ediyolar."dedi.

BLACK••JEON JUNGKOOK #2Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin