Çok güzel bir bölüme hoşgeldiniz kesinlikle çok beğeneceksiniz ve biraz içine sizi heyecanlandıracak şeyler koydum
Hemen okuyun!
MultiMedya;Jaehee (nasıl kız)
Bir kaç gündür geceleri BTS üyelerinin evine gitmeye çalışıyordum. Ama Jimin!
Kuzenim olmasına rağmen yüzüme bile bakmıyordu doğru dürüst.Ama ben ilacın böyle bir etkisi olduğunu bilmiyordum ki?!
Bu sefer havanın soğuk olmasına aldırmadan tavşanlı pijamalarımı giyindim ve bu sefer koluma Shin Hye'yi taktım.
O da ayıcıklı pijamalarını giymişti ikimiz kapşonlarımızı da takıp dışarı çıktık ve kapıyı tıklattı Shin Hye ,
Kapıyı açan Tae'ydi.
"Ooow kiyooo sevgilim bu ne hal?" dedi."Yaa evde sıkıldım da bir miasafir ile geldim" deyip Taehyung'un omzuna koydu elini,"Size geleyim mi? "dedi.
Vay O*****.
" İçerde seni öpmeye fırsat bulamıyorum burada halletsek mi hem çok tatlısın?"dedi.
Dudaklarına doğru yaklaşırken, arkadan zıplayarak çıktım."Lan dondum lan göt möt kalmadı Shin Hye misafir dediki kız ben geldim sende allahtan seni götüreyim" dedim Shib Hye'ye bakış atarak.
Aniden benim sesine gelmiş olacaklar ki,Jimin ve Jungkook'u gördüm Shin Hye kapıdan çıkıp içeriye girdi.
Ulan nöronlarına elektrik verdiğim!
Ardından Taehyung da giderken Jungkook ve Jimin kapı da kaldı."Ne işin var burada bu kılıkla tavşan hanım?"dedi Jimin.
"Hiiç kapı kapı dolaşıp havuç arıyordum da!" dedim.Jimin Jungkook'u yanına çekerek,"Burda bir tavşan var biz havuçla onu besliyoruz."dedi.
"Yani havucunuz var ama bana vermiyorsun öyle mi Bay Park?Ya ama uzattın ya ben yatamıyorum ki zaten anlamıyor musun?" dedim.
Aniden ciddileşip,"Hayır sadece söz verip sözünü tutamayanlara mesela seni bırakmayacağım deyip bırakman gibi ayrıca uzattığımı da sanmıyorum"dedi.
Ardından kapıyı kapatacakken,"Pekala inatçı maymun ben burada oturuyorum işte o kadar o Shin Hye de buraya gelsin söyle! "Dedim.
Birkaç dakika sonra kapıdan Shin Hye ve Taehyung geldi." Ya Taehyung diyor ki ben bugünlük onun yanında mı kalsam?"dedi.
"Yav sen nasıl bir kızsın allahın kezbanı izin vermiyorum banane çok kalmak istiyorsan benimle birlikte dışarı da kalırsın!"dedim.
Bana anlamaz bakışlar attı." Saçmalama be ne dışarıda oturması eve gitsene bende burada kalacam!"dedi.
Donuk bir yüz ifadesi ile cevap verdim. "Ne halin varsa gör ama söyle o Jimin'e ben buradayım hala!" dedim.
Taehyung, "Senin dışarıda yatmayacağını ikimiz de biliyoruz hadi eve" dedi ve kapıyı kapattı.
Ay yüzsüzler ama ben size göstermez miyim gelmiyorum lan düğününüze..Banane!
Kızları arayıp bana bir örtü vermesini istedim ilk önce bana ne kadar saçmalama deselerde inadımı bildikleri için pes ettiler.
Hmm kabanımı da örttüm şu kapının köşesine yatayım da üzerimi de örteyim oh!
Ya hep ya hiç!!Ama götüm donuyooorr!Jimin,"Bu hala dışarı da mı bir bak pencereden."dedi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BLACK••JEON JUNGKOOK #2
FanfictionBlack••Jeon Jungkook #1'in devamıdır.. Sebebsizce bir yere benden ayrıldın ama gözün hep üzerimde Jungkook, belki beni hala seviyorsun ama gördüm ki nikah masasında sadece beni değil ikimizin kalbini de bırakmışsın pekala sen nasıl istiyorsan!Seni u...