Jungkook ile birlikte bakışmlarımızı üzerimizden çektikten sonra ayağa kalktım ve kapıyı kapattıktan sonra ağlamaya başladım.
Ardından kapıdan çıkan Jimin beni bileğimden tuttu ve dışarıya doğru çıkardı."İyimisin?"dedi
Burnumu çektikten sonra, "İyiyim sadece...o zamanlar aklıma geldi ve daha sonra ihanete uğradığım." dedim ve Jimin beni kendine çekti ve sarıldı.
Jimin,"İstersen hava almaya gidebilriz hem hazır yeni araba almışken."dedi ve güldü.
Gözlerimi sildikten sonra güldüm. "Şerefsiiz!"dedim.Bir yerlere gitmeye başladık.
Şirketten,Yoongi," Siz ikiniz hatırlayamadınız bu flashı illa burada mı izleyecektiniz"diye bağırdı.
Shin hye,"Ben özür dilerim herşey benim suçum"dedi ve mahcup bir şekilde durdu.
Yoongi,"Sen neden kıza baktın Jungkook ha sen neden kıza baktın eskiler aklına gelince koydu mu?"dedi.
Jin,"Yoongi sinirin çıkmış belli sakin ol üzerine gitme!"dedi.
Hoseok,"Aslında Yoongi haklı kıza artık iyi davranıyor ne o sevmeye mi başladın?"dedi.
Jungkook şaşkınca ona bakarken ,Taehyung ve Namjoon Yoongi ve Hoseok'u dışarıya çıkardı.
Jungkook'un gözlerinden bir damla yaş akmıştı.Kızlar Jungkook'un yanına geldi ve ona su verdiler.
Shin Hye,"İyimisin Jungkook?"dedi.
Jungkook,"Ben böyle olsun istmezdim."dedi ve suyu içmeye başladı.
Shinhye,"Hepsi Tae ve benim yüzümden Jungkook kendini suçlama."dedi.
Jungkook bir yudum daha su aldıktan sonra, Jennie ayağa kalktı ve "Ya size de başlayacağım ha o kadar güzel hayatınız varken bir anda ayrıldınız ikiniz de harap oldunuz bu şeylerden nefret ediyorum" dedi ve çıktı.
Shin hye,"Yalnız kalmak istermisin Jungkook?"dedi ve Jisoo'ya kalk gidelim bakışı attı.
"Aslında üyeler artık benden nefret ediyorlar onlarla eskisi gibi değilim ve bu benim zoruma gidiyor Yoongi bu ilişkide her ayrıldığımda yanımda oldu ve bir ara Jaehee ile kavga etmemde birlikte ağlamıştık ve bana destek çıkmıştı şimdi ise onu tanıyamıyorum" dedi ve ayağa kalktı.
Jungkook kulise doğru giderken karşısına Yoongi çıktı ve ona bağırdı."Jungkook onu hala seviyor musun?"dedi.
"Ben artık onu sevemem ama onunla zaman geçirdiğim zaman çok mutlu oluyorum" dedi.
Yoongi Jungkook'un bileğini tuttu."Senden nefret ediyorum artık Jeon Jungkook kendinin bile ne dediğini bilmeyen adi şerefsizin tekisin nasıl bu hale geldin?"dedi ve bileğini sıktı.
"Ben onu bıraktım kafam rahat kalsın diye anladın mı?Kimseye birşey olmasın diye Jimin onunla benim aramda kalmasın diye!" dedi.
Yoomgi elini saçına geçirdi.
"BANA YALAN SÖYLEME LAN!BAK BEN O KIZLA ÇOCUKLUĞUMDAN BERİ KONUŞUYORUM SENİN YÜZÜNDEN KENDİNE BİLMEDEN ZARAR VERDİ O KIZ YA BUNU DÜŞÜNDÜKÇE DELİ OLUYORUM" dedi.
"Hyung tamam sus artık sen sinirlendikçe kötü şeyler olacak gibi hissediyorum özür dilerim üzgünüm." dedi.
Yoongi sinirle bağırdı.
Daha sonra ise oldu olanlar Jungkook ve kendisi kavga etmeye başladı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BLACK••JEON JUNGKOOK #2
FanfictionBlack••Jeon Jungkook #1'in devamıdır.. Sebebsizce bir yere benden ayrıldın ama gözün hep üzerimde Jungkook, belki beni hala seviyorsun ama gördüm ki nikah masasında sadece beni değil ikimizin kalbini de bırakmışsın pekala sen nasıl istiyorsan!Seni u...