Hızlandırılmış bir şekilde geçecektir!
Mutlaka okuyun allah için ve hemen oy verin lütfen gerçekten emek var gerçekten siz sevin diye yapıyorumOy vermeden okuma!!
Buraya gelelim çok uzun bir zaman oldu yaklaşık 7yada 8 ay kızlarla dans ediyorduk, bazen alışveriş bazen ise durmadan pratik yapıyorduk.
Yeni şarkımızın üzerine çalışıyorduk. Şarkımızın adı belli değildi ama bir şekilde birşey olacaktı. Şarkı bir nevi film gibi olacaktı.
Aslında bu tür şeylerle kafamı yormuyordum. Günlerim zor geçiyordu ve ben gerçekten çok yorulmuş ve bitkinleşmiştim.
Bugün dans stüdyosuna girip Jonghyun ve ben şarkının açılışını yapacaktık.
Şarkı ise DeJavu Justin Bieber arabayla giderken üşüdüğüm için sıkı bir şekilde giyindim ama altımda yarım kol kazak vardı tabiki galiba kansızlığımdan dolayı üşüdüm.
Arabada giderken kızlar bana endişeleniyor Jonghyun ise bana birşey olacak endişesi ile beni sarıyordu.
Dans stüdyosuna vardığımızda hemen arabadan inmeye çalıştığım sırada başım dönmüştü ve Jonghyun'a tutunmuştum. "Kızlar PD'yi arayın bence artık senin burada kalmaman lazım" dedi.
Yorgun çıkan sesim ile ,"Hayır kızlar şimdi aramayın daha dans etememiz gerekiyor! "dedi.
Jisoo," Kızım biz iyileştik ama sana söylemiyorduk kafanı biraz daha dağıt diye ama gördük ki pek birşey olmamış ve evet bugünden sonra gitmeniz gerekiyor "dedi.
" Ya saçmalamayın ben iyiiym abartılacak birşey yok tansiyonun düşmüştür!"deidkten sonra üzerimde ki ceketi çıkarttım.
"Hadi içeriye gidelim" dedikten sonra kızlar ve Jonghyun ile birlikte içeriye girdik. Burada ki herkes ünlü olduğumuz için bize çok ilgi gösteriyorlardı. Hatta yeni çıkacak klibimizi de çok merak ediyorlar.
Ben biraz daha dinlendikten sonra kendime geldim ve Jonghyun ile birlikte dans etmeye başladım.
Hareketlerimiz çok samimiydi ama bana göre sıkıntı yoktu ama fanalr belki öfkelenebilird belki de bazıları couple bile yapardı belki de bazıları Jongkook için yağ başlatırdı kim bilir?
Jonghyun benimle dans ederken beni yere bıraktıktan sonra şarkının çıkış noktasına varmadan önce geriye doğru süründüm.
Kafam gerçekten çok doluydu. Üyeleri özledim herkesi özledim ve bana hiçbirşey işe yaramadı sadece Jungkook ve ona olan aşkım gerçekten kök salmıştı. Artık ona karşı birşeyler hissetmiyordum!
Sadece bana yaptıkları yüzünden ağlayabilirdim!
Şarkıda ki sıramız bittikten sonra hemen kalın bir ceket daha giyindim.Başım hala dönüyordu bizim kızları izlerken gerçekten de artık müthiş bir dansçı olduklarına karar verdim.
İnstagramda gezerken YouTube'tan bildirim geldi BTS-Burn The Stage EP-3 üyeleri izlemek belki bana iyi gelirdi ama bu videoda bizimkilerin çektiği zorluklar vardı.
Onların böyle büyüdüğünü görmek beni hem duygusallaştırıyordu hem de gurur vericiydi resmen onların en büyük fanı gibi birşeydim.
Videodan bir kesit görmemle gözlerim doldu ve içimde tuhaf ve rahatsız edici bir his oluştu.
Jimin ağlıyordu Taehyung ağlıyordu ve Jungkook o kötü bir durumdaydı.
Taehyung'un ağlama sebebi ise Jin ile saçma bir sebepten dolayı kavga etmesi Jimin'in ise sesinin titremesiydi.Peki ya Jungkook?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BLACK••JEON JUNGKOOK #2
FanfictionBlack••Jeon Jungkook #1'in devamıdır.. Sebebsizce bir yere benden ayrıldın ama gözün hep üzerimde Jungkook, belki beni hala seviyorsun ama gördüm ki nikah masasında sadece beni değil ikimizin kalbini de bırakmışsın pekala sen nasıl istiyorsan!Seni u...