•22•Gurur

195 19 25
                                    

Jungkook bir hafta boyunca etrafta yoktu.
Benim için bir yandan iyi olmuştu çünkü iyice düşünme fırsatım olmuştu.

Jeon Jungkook seninle tanışmamız hayatımız  babamızın aynı olması nasıl bir tesadüfse benimde seni sevmem çok saçma bir tesadüf olmuştu.

Sana lisede eski kız arkadaşına oynadığımız oyundan sonra aşıktım.Ama şuna baksana hep oyun oynayınca aşık oluyorsun sen bana.

En son şirkette belgesel çekmiştik o zaman aşık olmuştun.Tekrardan birleşeceğimizi sandın aşık oldum dediysem de kalbin çarptı işte.

Ben sana güvenmek istiyorum ama sen beni kokrutuyorsun be Kook.Ben eski kookie'yi istiyorum.

Derin düşüncelerimdenalan telefonumla ayrıldım. Jiyeon Jungkook ve Benim üvey kardeşim."Alo abla."dedi.

"Efendim Jiyeon babama birşey mi oldu?" dedim.

"Babama birşey olmadı ama abim neden sürekli içiyor." dedi.

"Napayım bu kadar içmesin o da.Ben onun uşağımıyım hem sen nasıl bir kardeşsin ablan trafik kazası geçirdi.Babam bana mesaj attı sadece." dedim.

"Deli misin abla bende burada ağlıyordum.
Şu abimle barış artık ya kaç bardak oldu içer.Yoksa birbiriziniz kardeş olarak görmeye mi başladınız." dedi.

"İyi geceler Jiyeon yatacağım izin verirsen aa dur kapatma.NamJoon oppa Jungkook'a ulaşamıyormuş telefonunu açsın serseri." dedim.

"Tamam abla babam çok selam söylüyor." dedi.

"Yerime öp babamı." dedim.

Hayırsız kardeşime bak sen.Kesin Jungkook bir iş çeviriyor ama neyse.Bir an önce saplantılı zalim serseri modundan çıkar.

°°°°°

Öğle olmasına yakın iyileşen yaralarım için doktora gittim sargılarımı çıkartacaktı. Jimin ben hallederim desede kendisine izin vermedim.

Biraz alışveriş yaptıktan sonra eve döndüm. Benim gelmem ile herkesin arabaya binmesi bir oldu.

Arabayı kullanan Yoongi'ye baktım. "Nereye böyle cümbür cemaat." dedim.

"Şirkete gidiyoruz hadi sende gel.Biz de seni arayacaktık direkt şirkete git diye." dedi.

"Tamam siz gidin ben arabayla gelirim." dedim.

Hemen bir duş alıp üzerini giyindim hava sıcaktı.Şort mu gitsem pantolon mu diye düşünürken önüme gelen kıyafetleri alıp giyindim.

Arabaya doğru inerken kapıdan birisi belirdi Bu Jungkook'tu.Taksi ile mi gelmişti lan arabası hani.

Beni durdurdu."Nereye?"dedi.

"Şirkete gidiyorum izin verirsen?" dedim.

"Tamam." dedi ve taksici aramaya gitti.
Kendine gelmiş ve biraz üzerinde de çekingenlik varmış gibiydi.

"Gel bin!" dedim.

Bana bakıp gülümsedi."Hiç senin çeneni çekesim yok.Sapıksın vs.gibi cümleler senin de kafan rahat olur benimde."dedi.

"İyi peki nazlandırmayı sevmem." dedim ve gittim.Jungkook arkadaki taksideydi.Şirkete beraber varmıştık.

"Evet Jae de burada olduğuna göre yeni çekimler için başlayabiliriz.Ama bu sefer farklı kategori" dedi PD.

"Nasıl yani?" dedim.

"Aslında bugün BTS'e özel bir çekim yapılacak.Yani kızlar bu sefer mekanda siz yoksunuz.Reklam yapacağımız ajans BTSecret değil de sadece BTS'i seçti." dedi

BLACK••JEON JUNGKOOK #2Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin