Gece uyuyamıyordum.Dakika da bir Jungkook ve o yanında kızı düşünüyordum kız bence Jungkook'un nefret ettiği türden bir kız.
Gözlerimi kapatıp uyyacakken yine uyuyamadım ayağa kalkıp kızların odasına baktım. Shin Hye zaten Tae ile ayrı bir evde kalıyordu.
Bangtan'ın evi ile bizim ev zaten karşılıklıydı. Kızların hepsi uyuyordu bende elime bir defter alıp balkona çıktım ve şarkı sözü yazmaya başladım.
Jungkook'u mosmor etmek istediğim bir şarkı sözleri yazmak istiyorum hem belli olmayacak ona yazdığım hem de biraz pop olacak hit gibi birşey.
Öylesine yazayım derken bir baktım tam bir şarkı yamzmışım PD'ye mail attım ve sonra gökyüzünü seyrettim birazcık ve sonra yatağıma gittim.
Jungkook ile ilgili eşyalarımın hespini toplamam gerekiyordu işi yarına bırakmayim diye başlamıştım şimdiden,
Yatağın altında ki kutuyu çıkarttım. Elime ilk önce bir bilekliğe geldi bu birinci bilekliğimizdi en son teyzemin ölüm haberini aldıktan sonra Jungkook'un benden ayrıldığı gün koparmıştım.
Daha sonra ise Jungkook tamir edip bana geri vermişti barıştıktan sonra,
daha sonra bana aldığı çiçekler,düğün davetiyesi,gelin çiçeğim ve Jungkook ile geçirdiğimiz anılara dair bir kaç not!Hepsi bir kutunun içindeydi. Parmağıma taktığımda yüzük hala duruyordu. Belki de Jungkook bunu görmüştür yok yha görmemiştir.
5 Yıl tam beş yılımı ben ona vermiştim.Neden sebepsiz yere benden ayrıldı niye?Hala anlamış değilim onu hala seviyorum ama unutaccağıma eminim!
•••.
Sabah kalkar kalkmaz kızların beni tepmeleri ile kalktım.Burnuam gelen kokular ile derin bir nefes aldım."Oh,Pankek en sevdiğim!" dedim ve hemen yemek yemeye aşağıya indim.Yemek yerken konuşmayı da ihmal etmiyordum.
"Kızlar ben şarkı yazdım aslında bu şarkı Jk ve beni anlatıyor ama şarkıyı öylesine yazıp PD'nime gönderdim."
Jisoo,"Ya şarkımız pop olacaktı hani?"dedi.
"Ya kızlar bu şarkı öylesine zaten deneme amaçlı daha belli birşey yok yada size göstereyim ben" deyip kağıdı uzattım.
Jennie,"Efsane sokmalık sözler var burda bence bu şarkı tam oldu kesinlikle hit olması gerekiyor."dedi ve Jisoo ile birlikte güldüler.
" 'Yanımda olması gerekenler zaten yanımda defolup gidenler kimin umrunda 'birde kafiyeli yapmış "dedi Jennie ve hepimiz güldük.
Jisoo," Şarkının sonu çok güzel yalnız "Mazideki yüzünü unuturum belki ama mazideki yüzsüzlüğünü asla!!" dedi.
Kızlardan bir wooow sesi yükselirken kahkaha attım."Hadi yeter yedik bavullarınızı kontrol edin artık."dedim.
3 saat vardı.
•••
İçeriye girer girmez herkes ayağa kalktı ve bir alkış tufanı ne oluyordu aq. Şapkamı çıkarttıktan sonra üyelere sarıldım ve sonra oturduk hep birlikte."Arkadaşlar şurada az bir vaktimiz kaldı ve ben 6 üye ile birlikte konuştum ama 1 üye hariç!" dedim.
Konuşmaya hazırdım artık içimi dökmeye!
Jungkook bana baktı ayağa kalkıp büyük kutuyu aldım ve Jungkook'un yanına doğru yürüdüm ve mindere oturdum.
"Bunca zamandır hep sen konuştun o yeni sevgilinin sözlerine bile gözümü yumdum ama artık sıra bende!" dedim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BLACK••JEON JUNGKOOK #2
Hayran KurguBlack••Jeon Jungkook #1'in devamıdır.. Sebebsizce bir yere benden ayrıldın ama gözün hep üzerimde Jungkook, belki beni hala seviyorsun ama gördüm ki nikah masasında sadece beni değil ikimizin kalbini de bırakmışsın pekala sen nasıl istiyorsan!Seni u...