Halløj allesammen og velkommen til denne nye bog!!!!!
Wooow det så fedt virkelig. Jeg har glædet mig lige siden jeg startede med at skrive, til at udgive den her hehe.
Hvis i har fulgt med i nogle af mine andre bøger "Is he a real player", "Too good to be true" & "Zoella Winter's kamp" så tusind mange gange tak! Specielt hvis i så også har valgt, at læse den her. Hvis i ikke er nogle af dem som ikke har læst en af mine andre bøger, så taaak fordi i har klikket ind på den her, det betyder så vildt meget for mig. Og så tjek da lige nogle af de andre ud.
Jeg har virkelig brugt meget tid på den her, og jeg håber i vil nyde den ligeså meget som jeg har nydt at skrive den🤔😅
________________________________________________________________________________
C.H.A.N.G.E
I ville få et kort indblik i de karakteres liv som har nogle af de største indflydelser i bogen, resten jeg beskriver ville komme undervejs i bogen.
____
Tyler Posey som Tyler Wayne
Tyler Wayne.
Før: Utrolig imødekommende, velopdraget, blød, kærlig, drømmefyren, lækker, smart, gentleman, kaptajn for soccer holdet & jordens mest romantiske og sødeste kæreste.
Efter: Badboy, ligeglad, knalder dem han ville, heartbreaker, stadig lækker, viser ikke sine indre følelser & knalder kun med piger for nydelsen.
Efter tragedien med Ciara blev alt forandret i Tylers liv, og lige siden har han aldrig vist den side af ham selv, som han var dengang med hende. Hans personlighed ændrede sig drastisk, og alle de håbløse forelskede piger har kun fået opmærksomhed fra ham, når han havde brug for noget på den dumme. Nu drømmer han kun om, at blive færdig med high School, og rejse langt væk fra den by han bor i. Han er den typiske rich kid, og har en rapkæftet mund som ikke er bleg for noget som helst.
Hvad sker der når Crystal Shayne kommer til byen? Og ændrer spillets regler..________________________________________________________________________________
Hailee Steinfeld som Crystal Shayne
Crystal starter på High School'en det sidste år, og udgiver sig for at være Grace Floorien. Et opdigtet og falsk navn, hun har pådraget sig efter sit gennembrud som anderkendt model, men er det det hun ville? Hendes drøm har altid været, at blive den ultimative kvindelige fodboldspiller, men én enkelt skade gjorde ende på en lang og hård kamp tilbage til det positive liv, hun nu håber på kan vare ved, hvis det altså bliver modelverdenen hun vælger.
Ved en tilfældig stalkning finder Tyler frem til Grace's rigtige navn, Crystal OG hendes hemmelighed er ligepludselig ik så meget hemmelig længere...
Hun er en pige som ikke er bleg for modgang og har haft meget af slagsen, men til gengæld er hun en lukket pige som holder sine hemmeligheder tæt med sig selv, og kun sig selv. "Man kan ikke stole på andre end sig selv"
Hendes liv har ikke altid været nem, med en far som forlod hende da hun var lille, en sønderknust mor og en uretfærdig skade som ik havde noget med hende at gøre.Hun har altid passet sin lillebror, som var det hendes lille øjesten. Hendes taleevner fejler intet, og hun har altid sagt hvad hun havde på hjertet, men hun tør ikke lade hendes følelser elske for meget, men hvis noget bliver for meget, kan man så bare glemme dem?
________________________________________________________________________________
Indiana Evans som Ciara Dilara Harper
På mange måder er hun som en tro kopi til Crystal, bortset fra hendes kopi ikke længere er på jordens overflade. En forfærdelig bilulykke endte med, at tage livet af kæreste Ciara som måtte lide under en andens spirituskørsel, og forlade hendes familie og Tyler sønderknuste og fortabte på livet.
Hun var den mest omsorgsfulde, kærlige, godmodige og respekterede pige på skolen, som alle så op til med store øjne. Alt var som det rette puslespil da hun levede. Hende og Tyler, skolens top par, cheerleader + soccer spiller, 12 tals pigen, hvordan kunne det blive bedre....Men puslespillets brikker faldt fra hinanden og de vigtigste brikker var borte med ét fingerknips, intet kunne længere reddes eller laves om på, ikke engang Ciara's liv.Alt var borte med blæstens vind - Hvil i fred
YOU ARE READING
C.H.A.N.G.E
Teen Fiction~ Ind kom en mørkhåret pige, jeg frøs fuldstændig i kroppen, og fik de vildeste kuldegysninger ~ Tyler åbner ikke sit STENHÅRDE hjerte op for nogen, og hans grund er forfærdelig tragisk. Tyler var kun 16 år, da hans liv tog en særdeles UVENTET drejn...