Pertapa Cabul 3

82.4K 292 19
                                    

Sepurnama telah berlalu sejak usaha Cindai Ungu dan Cindai Biru untuk memburu Pertapa Cabul berakhir dengan jasad dan jiwa mereka berdua menjadi milik pendekar yang berhati iblis itu. Sepanjang masa mereka bersama banyak dihabiskan dengan maksiat persetubuhan dan perbuatan-perbuatan terlarang. Cindai Ungu dan Cindai Biru telah melupakan tentang niat asal mereka, guru mereka dan saudara seperguruan mereka. Perkara yang penting pada Cindai Kembar hanyalah memuaskan ketagihan hawa nafsu mereka. Mereka akan merasa berahi sekiranya tidak disetubuhi oleh Pertapa Cabul dan tiada cara lain untuk melunaskan hawa nafsu mereka yang bergelora. Mereka akan menurut segala kemahuan dan perintah Pertapa Cabul jika mahukan batang kemaluan Pertapa Cabul merodok faraj mereka yang sentiasa berdenyut-denyut kebasahan. Adakalanya Cindai Biru dan Cindai Ungu bersaing untuk mendapatkan giliran disetubuhi terlebih dahulu.

Apabila tidak melakukan persetubuhan sesama mereka, Pertapa Cabul akan dibantu kedua-dua Cindai Kembar untuk melakukan rompakan dan pemerkosaan kepada insan-insan yang tidak berdaya untuk mempertahankan diri. Ketika Pertapa Cabul memperkosa isteri-isteri dan anak-anak gadis dalam satu-satu keluarga, kedua-dua Cindai akan melakukan kekerasan dan paksaan terhadap suami-suami dan anak-anak teruna mereka.

Pernah dalam satu kejadian di mana Pertapa Cabul memperkosa seorang gadis di depan bapa dan abangnya namun bapa dan abang gadis itu tidak membantu sebaliknya menggauli Cindai Biru dan Cindai Ungu tanpa mempedulikan penderitaan gadis malang tersebut akibat pujuk rayu dan godaan Cindai Kembar. Biarpun tiada lelaki yang mampu menandingi kehebatan Pertapa Cabul, namun kedua-dua Cindai Kembar akan memaksa dan menggoda lelaki dalam keluarga tersebut untuk memastikan tiada sesiapa yang mengganggu Pertapa Cabul. Malahan kecantikan pasangan kembar tersebut sememangnya mampu mempesonakan mana-mana lelaki dan kemutan faraj mereka berdua juga mampu membuatkan lelak-lelaki tersebut mencapai kemuncak dan memancutkan air mani tanpa dapat ditahan sehingga membuatkan mereka keletihan. Apabila telah selesai mencapai kenikmatan dan menghisap tenaga gadis malang tersebut sehingga meragut nyawanya, Pertapa Cabul terus mencengkam kepala si bapa dan anak lelakinya menghisap tenaga mereka menggunakan Jurus Menghisap Bintang ketika mereka masih lagi menyetubuhi Cindai Biru dan Cindai Ungu. Tindakan Pertapa Cabul menyebabkan mereka kehilangan nyawa ketika mencapai kemuncak yang terakhir. Cindai Ungu dan Cindai Biru hanya ketawa melihat keadaan dua beranak itu yang merasai kesengsaraan ketika tenaga mereka disedut. Si bapa dan anak lelakinya akhirnya mati setelah tenaga mereka habis disedut oleh Pertapa Cabul. Jasad kaku mereka ditolak oleh kedua-dua Cindai dan dengan menggunakan tenaga dalaman, air mani yang dipancutkan ke dalam faraj mereka ditolak keluar. Cindai Biru dan Cindai Ungu tidak mahu sebarang air mani selain air mani Pertapa Cabul bertakung di dalam rahim mereka. Mereka juga akan menyambung persetubuhan haram tanpa mempedulikan jasad-jasad kaku mangsa mereka.

Pertapa Cabul sememangnya mampu mengubahsuai jurus-jurus yang dikuasainya. Jurus Menghisap Bintang yang seharusnya dilancarkan dengan menangkap mangsa dengan cengkaman tangan dan menghisap tenaga mereka; dapat dilancarkan menggunakan batang kemaluan kekarnya. Itulah sebabnya dia mampu menyedut tenaga wanita-wanita malang sambil memuaskan nafsu ganasnya. Pertapa Cabul tidak lagi menyedut tenaga dalaman Cindai Biru dan Cindai Ungu sebaliknya hanya menggauli mereka untuk memuaskan nafsunya dan nafsu mereka berdua yang tidak pernah padam. Mereka berdua telah tunduk sepenuhnya kepada kemahuan Pertapa Cabul tanpa sebarang bantahan.

Perguruan Melati Putih

Usaha Melati Putih dan anak-anak muridnya untuk memulihkan keadaan Seroja telah menunjukkan hasil yang memberangsangkan. Seroja tidak lagi kelihatan dikuasai nafsu. Namun dia hanya dilihat lebih banyak mendiamkan diri dan sentiasa bersendirian. Menurut Melati Putih, Seroja masih berada dalam kejutan akibat perbuatan Pertapa Cabul terhadap dirinya. Mungkin Seroja masih tidak dapat menerima hakikat keperawanannya diragut tanpa kerelaan. Apa yang bermain di dalam fikiran Seroja tiada siapa yang dapat mengetahui. Mereka hanya dapat meneka dan berusaha memulihkan perasaan Seroja agar pulih seperti sedia kala. Walau bagaimanapun perkara yang menjadi perhatian mereka adalah khabar yang mereka dengar iaitu Cindai Biru dan Cindai Ungu telah menjadi pengikut Pertapa Cabul. Mereka amat kesal kerana kedua-dua Cindai Kembar itu telah jatuh ke tangan pendekar laknat yang paling dibenci oleh seluruh warga persilatan. Melati Putih sendiri dapat menjangkakan bahawa kedua-dua muridnya itu telah menjadi hamba nafsu Pertapa Cabul. Dia melarang anak-anak muridnya yang lain daripada memburu Pertapa Cabul kerana tidak yakin mereka sanggup bertarung dengan saudara seperguruan mereka dengan sepenuh hati dan khuatir Pertapa Cabul akan mengambil kesempatan di atas perhubungan mereka. Hakikatnya Mawar, Anggerik, Sutera dan Suria berharap agar guru mereka membenarkan untuk memburu dan menghapuskan Pertapa Cabul dan membawa pulang Cindai Biru dan Ungu. Anggerik sendiri merasa amat sedih dan kesal kerana Cindai Biru dan Cindai Ungu turut menjadi mangsa selepas Seroja. Kesalnya kerana merasakan akibat meninggalkan Seroja sendirian sehingga menyebabkan Seroja menjadi habuan nafsu Pertapa Cabul, Cindai Ungu membuat keputusan untuk memburu Pertapa Cabul dan secara tidak langsung mengheret Cindai Biru dalam usaha yang akhirnya memakan diri mereka sendiri.

Pertapa Cabul (Baru)Where stories live. Discover now