GUA HUTAN BERKABUS
Kematian Suria, Sutera, Anggerik, Cindai Biru, Cindai Ungu, Mawar dan Seroja memberi pukulan hebat dalam jiwa Pertapa Cabul. Terasa bagai hilang keseronokan dalam dirinya.
Walaupun Melati Putih masih ada menemani namun Pertapa Cabul sudah biasa merasai keseronokan dengan lebih ramai gadis. Terasa kesunyian yang begitu berat selepas ketiadaan mereka.
Mayat anak-anak murid Melati Putih ditanam di dalam hutan berkabus. Mayat Puncak Fajar di buang jauh ke hutan yang lain untuk menjadi santapan haiwan liar.
Pertapa Cabul akan bersama Melati Putih untuk merawat kesunyian hatinya. Melati Putih yang dalam keadaan kurang waras seakan berusaha untuk menghiburkan Pertapa Cabul.
Namun begitu Pertapa Cabul dapat merasakan bahawa Melati Putih seperti sedang menyembunyikan kesedihannya sendiri. Umpama seorang isteri yang berkorban melayani suami walaupun kehilangan anak.
Anak Pertapa Cabul dan Seroja sukar untuk dijaga oleh mereka berdua di dalam gua. Tangisan lapar sentiasa kedengaran dari bayi tersebut. Ada kalanya Melati Putih menyuakan puting susunya sendiri untuk disedut namun ketiadaan susu yang mampu untuk mengisi perut hanya menyebabkan bayi itu menangis berterusan.
Pertapa Cabul terpaksa beberapa kali berkejaran ke luar hutan menuju ke kawasan penempatan untuk mencari susu. Wang hasil rompakan yang tidak pernah digunakan akan dibayar untuk mendapatkan sama ada susu lembu atau susu kambing.
Kesukaran untuk menjaga anaknya sendiri menyebabkan Pertapa Cabul terpaksa menyerahkan anaknya kepada satu keluarga angkat yang sudi menerima upah. Pertapa Cabul berjanji akan sentiasa menjenguk anaknya di dalam jagaan keluarga itu. Dia memberi alasan sudah kehilangan isteri ketika melahirkan anaknya dan tiada orang lain yang mampu untuk menjaga bayi tersebut.
Keluarga yang menerima bayi itu bersimpati dengan cerita yang direka oleh Pertapa Cabul. Bayi lelaki yang diberi nama Kejora Perak dijaga dengan baik oleh keluarga tersebut.
Melati Putih pada mulanya seakan tidak menerima anak Seroja tiada dalam jagaannya. Dia sering kali menangis kerana merindukan anak kandung kepada muridnya itu. Kain yang pernah membalut tubuh bayi kecil itu sering dicium untuk melepas kerinduan. Malah ketika Pertapa Cabul sedang menujah farajnya, Melati Putih tidak melepaskan kain tersebut.
Ada kalanya nafsu Melati Putih sukar untuk dikekang. Pertapa Cabul pernah terjaga dari tidur dan mendapati Melati Putih tiada di dalam gua. Malah pendekar khunsa itu tidak kelihatan di kolam air panas. Pertapa Cabul yang menjadi risau mencari di dalam hutan berkabus dengan bantuan mata batinnya.
Apabila menemui Melati Putih, Pertapa Cabul terkejut. Melati Putih di kelilingi oleh beberapa ekor monyet yang menjerit-jerit kemarahan. Tetapi monyet-monyet itu tidak berani mendekati Melati Putih kerana gelombang tenaga yang terpancar dari tubuhnya.
Kemarahan monyet-monyet hutan dan rasa terkejut Pertapa Cabul adalah kerana Melati Putih sedang merogol seekor monyet betina. Melati Putih tidak rasa jijik dengan perlakuannya kerana nafsu yang menguasai.
Tujahan batang zakar yang mengandungi kuasa panas dan sejuk membunuh monyet yang malang itu. Pertapa Cabul menghalau kumpulan monyet yang berkumpul dan menarik Melati Putih untuk pulang.
Sejak dari itu, Melati Putih seperti tidak puas apabila hanya disetubuhi oleh Pertapa Cabul melalui farajnya. Kerana sudah merasai nikmat persetubuhan melalui zakarnya yang pernah menujah faraj dan dubur anak-anak muridnya sendiri, Melati Putih inginkan batang zakarnya turut memasuki dan menujah rongga yang lain. Dengan berat hati, Pertapa Cabul terpaksa merelakan lubang duburnya sendiri ditujah oleh Melati Putih.
YOU ARE READING
Pertapa Cabul (Baru)
FantasyCerita asal dari website komikbiru tetapi website tu dah lama down. Part 1 dan 2 boleh didapati di https://www.wattpad.com/story/143152011-pertapa-cabul Aku cuma akan upload bermula Part 3 Update: Part 4 hingga 32 (TAMAT) hasil idea aku telah dimuat...