RUMAH TUMPANGAN PELABUHAN
Suara keluh-kesah gadis-gadis bersaudara kedengaran di serata bilik. Perkataan Suci pada pangkal nama milik Bulan dan Bintang hanyalah sekadar nama yang diwarisi daripada ibu mereka.
Kedua-dua beradik sedang menikmati layanan terhebat daripada Kejora Kencana sebagai bayaran kepada panduan ilmu-ilmu persilatan milik Perguruan Awan Sakti. Itu hanyalah alasan mereka kerana apa yang mereka harapkan adalah kepuasan batin akibat godaan syahwat yang menguasai diri.
Bagi Kejora Kencana yang digelar Pertapa Cabul, apa yang dilakukan bukan sahaja untuk melepaskan hawa nafsu malah untuk memastikan kedua-dua beradik akan terus berada dalam genggamannya.
Kejora Kencana tidak sekadar menyetubuhi mereka di atas katil malah turut menjadikan ruang mandi dan ruang tengah sebagai tempat mereka bersanggama.
Suci Bulan berdiri dan menelungkupkan badan di atas meja. Farajnya ditujah bertalu-talu oleh Kejora Kencana. Kaki kanan si kakak akan menggeletar apabila merasai kemuncak.
Suci Bintang diarahkan untuk mencangkung di atas dua buah kerusi dalam keadaan terkangkang. Farajnya ditujah oleh Kejora Kencana yang sedang berdiri. Si adik merintih kenikmatan sambil berusaha untuk meneguhkan kakinya yang menjadi lemah.
Lantai bilik turut menjadi alas tubuh mereka yang berulang kali disetubuhi tanpa rehat sehingga peluh sentiasa mengalir membasahi lantai.
Kejora Kencana tidak memberi peluang kepada kedua-dua beradik mendapatkan rehat yang cukup. Selepas si kakak menggigil dalam kemuncak, si adik akan menerima tujahan nikmat bertalu-talu dan begitulah sebaliknya.
Di atas katil Suci Bulan dalam keadaan telungkup disetubuhi farajnya dari belakang sehingga mata si kakak separuh terbuka. Fikirannya dalam keadaan separuh sedar kerana kelesuan yang dirasai sedangkan tiada tanda lelaki yang menyetubuhinya itu akan berhenti. Punggung Suci Bulan turut ditampar beberapa kali sehingga menjadi kemerahan.
Suci Bintang yang menonggeng mengangkat punggung turut merasai keletihan yang berat pada tubuhnya. Pemuda yang menggagahinya seakan memiliki tenaga yang tidak kehabisan. Punggung si adik turut menjadi sasaran tamparan Kejora Kencana.
Ketika kedua-dua beradik sudah tidak mampu menggerakkan jari, masih lagi terasa ngilu pada faraj dan senak di perut menerima asakan zakar panjang berurat yang berulang kali menimbulkan bonjolan pada bahagian ari-ari mereka.
Air liur berbuih mula mengalir dari sisi mulut mereka sebelum Kejora Kencana menghentikan persetubuhan dengan mereka. Wajah lelaki itu kepuasan kerana dapat merasai tubuh mereka mengikut kehendak hati.
Punggung Suci Bulan dan Suci Bintang menjadi merah bekas telapak tangan lelaki itu. Sekitar buah dada turut berbekas dengan hisapan dan gigitan. Lubuk peranakan mereka tidak dapat menampung air mani yang memenuhi.
Jika ketika itu Kejora Kencana mahu menyedut kekuatan mereka dengan "Jurus Menghisap Bintang" sudah tentu kedua-dua beradik tidak mampu untuk melindungi diri mereka dengan "Jurus Selimut Kabus".
Namun begitu masih belum sampai masanya untuk lelaki itu melakukannya. Masih ada perkara yang dia perlu lakukan mengikut rancangan yang sudah diatur. Ada kejutan untuk kedua-dua beradik sebelum Kejora Kencana mengakhirinya.
Bunyi ayam berkokok sayup-sayup kedengaran. Kejora Kencana sendiri baru menyedari dia sudah bersetubuh dengan dua beradik Suci sepanjang malam.
Kejora Kencana menulis nota di atas kertas untuk memberitahu mereka ada urusan yang perlu dilaksanakan. Dia tidak mahu kedua-dua gadis menganggap bahawa dia meninggalkan mereka begitu sahaja.
YOU ARE READING
Pertapa Cabul (Baru)
FantasyCerita asal dari website komikbiru tetapi website tu dah lama down. Part 1 dan 2 boleh didapati di https://www.wattpad.com/story/143152011-pertapa-cabul Aku cuma akan upload bermula Part 3 Update: Part 4 hingga 32 (TAMAT) hasil idea aku telah dimuat...