Pertapa Cabul 10

6.3K 85 3
                                    

Istana Takluk Jagat

Ketika malam sedang larut, kedengaran bunyi goncangan dari katil tempat Puteri Bidara Sukma beradu. Puteri Mahkota itu sedang mengerang kerana disetubuhi oleh Panglima Ombak Deru dengan rakus dan kasar.

Biarpun diumumkan mereka sudah bernikah secara rasmi namun anak Laksamana Gelora Jati itu tidak melayani puteri seperti seorang isteri. Dia langsung tidak mempedulikan tentang keadaan puteri selain sebagai tempat untuk melepaskan syahwat. Mulut Puteri Bidara Sukma ternganga luas apabila farajnya ditujah dengan kasar oleh Laksamana Ombak Deru dengan batang zakarnya yang besar dan keras.

Malah perlakuannya itu turut diperhatikan oleh Ratu Selayang Jiwa yang berada di atas katil tersebut dalam keadaan telanjang bulat. Ratu Istana Negeri Takluk Jagat itu langsung tidak memperdulikan keadaan puterinya yang seakan kehilangan nafas akibat mengalami kemuncak berulang kali tanpa henti. Sebaliknya Bonda Puteri Mahkota itu turut terangsang melihat kekerasan Panglima yang menjadi menantunya sehingga Ratu itu sendiri menggosok kemaluannya sendiri.

Selepas Panglima Ombak Deru mengalami kemuncak dan memancutkan air mani ke dalam rongga Puteri Bidara Sukma, Ratu Selayang Jiwa bagaikan tidak lagi dapat bersabar lalu menarik tubuh menantunya itu sehingga terbaring di sebelah puterinya. Mulut Ratu Selayang Jiwa dengan pantas mengulum kemaluan Panglima Ombak Deru untuk merangsangnya kembali menjadi keras.

Panglima Ombak Deru kembali bernafsu akibat perlakuan Ratu Selayang Jiwa dan apabila zakarnya kembali menjadi keras, dia segera bangkit dan menarik tubuh ibu mertuanya itu menggantikan tempatnya berbaring di sebelah isterinya sendiri. Panglima muda itu menujah faraj Ratu sehingga ibu mertuanya itu meraung keenakan. Bibir mereka bertaut dan lidah mereka berlaga dengan dorongan nafsu yang membara.

Kedua-dua pasangan sumbang itu tidak mempedulikan Puteri Bidara Sukma yang tubuhnya sedang tersentak-sentak kerana kemuncaknya yang masih belum berhenti. Air mazinya turut mengalir keluar membasahi katil.

Selepas puas bersetubuh sehingga mereka berdua mengalami kemuncak, Panglima Ombak Deru berbaring sambil dipeluk oleh Ratu Selayang Jiwa tanpa menghiraukan Puteri Bidara Sukma yang tidak sedarkan diri di samping mereka.

Ratu Selayang Jiwa: Kanda Deru, bagaimana dengan urusan untuk memburu dan menghapuskan Pertapa Cabul dan kumpulan persilatan yang lain?

Panglima Ombak Deru: Dinda jangan khuatir. Banyak kumpulan persilatan sudah dihapuskan. Walaupun masih ada yang berjaya bersembunyi tetapi kanda yakin orang-orang yang kanda perintahkan akan dapat memburu mereka.

Ratu Selayang Jiwa: Bagaimana pula Melati Putih? Kenapa masih tiada sebarang berita tentang penangkapan mereka?

Panglima Ombak Deru: Tempat persembunyian Melati Putih dan anak-anak muridnya masih lagi tidak dapat diketahui. Ahli-ahli kumpulan persilatan yang ditangkap dan diseksa turut tidak mengetahui tentang hal itu. Boleh jadi hanya guru-guru yang tertentu yang mengetahui tentang tempat rahsia mereka. Tetapi amat sukar untuk perajurit-perajurit istana memburu guru-guru persilatan kerana mereka bukanlah orang yang boleh ditandingi dengan mudah.

Ratu Selayang Jiwa: Jika demikian sampai bila baru Melati Putih dapat ditawan. Sakit hati Dinda kerana segala-galanya berpunca daripada perempuan bedebah itu.

Panglima Ombak Deru: Dinda tidak perlu rasa khuatir. Kanda yakin lambat laun orang-orang Kanda akan dapat menjejaki mereka semua. Ketika itu Kanda akan pastikan dendam dinda turut terbalas.

Ratu Selayang Jiwa: Terima kasih Kanda. Esok malam Dinda akan menyediakan hadiah istimewa untuk Kanda.

Panglima Ombak Deru hanya tersenyum mendengar kata-kata Ratu Selayang Jiwa. Selepas mengucup dahi Ratu, mereka berdua terlena tanpa menyedari keadaan Puteri Selayang Jiwa.

Pertapa Cabul (Baru)Where stories live. Discover now