PELABUHAN TAKLUK JAGAT
Jerit pekik dan tangisan kedengaran di sana-sini. Mayat-mayat yang bergelimpangan menimbulkan suasana yang menakutkan dan menyedihkan. Seolah-olah wabak telah menyerang dan meragut banyak nyawa. Namun bukanlah penyakit atau bencana alam yang menimpa.
Mereka yang terkorban adalah mangsa amuk dan kegilaan Mahaguru Persilatan Fajar Emas iaitu Puncak Fajar. Ketika ini ada seorang pemuda yang menangis teresak-esak memeluk satu tubuh yang tidak bernyawa.
Panglima Ombak Deru sedang bersedih sambil merangkul tubuh kaku ayahnya iaitu Laksamana Gelora Jati. Usaha Laksamana bersama-sama pengikutnya untuk menghalang seorang mahaguru yang sudah hilang kewarasan tidak mendatangkan hasil. Kekuatan yang dipengaruhi kegilaan terlalu hebat untuk dikekang.
Puncak Fajar hilang entah ke mana selepas melakukan pembunuhan yang berleluasa. Arah tujuannya tidak diketahui sesiapa pun.
HUTAN BERKABUS
Pertapa Cabul merasai perit dan ngilu pada rongga duburnya yang ditujah bertalu-talu oleh Melati Putih. Buat pertama kalinya dia mengalami kekalahan yang memalukan.
Jika bukan kerana dia turut memiliki tenaga bersifat panas dan sejuk, sudah pasti batang zakar Melati Putih yang memiliki tenaga yang sama akan menambah penyeksaan kepada dirinya seperti mana dia pernah menyeksa mangsa-mangsa pemerkosaan dan persetubuhannya sebelum ini.
Walaupun begitu Pertapa Cabul menyedari Melati Putih tidak melakukannya kerana kebencian dan dendam sebaliknya kerana desakan hawa nafsu selepas berulang kali merasai persetubuhan dengan anak-anak muridnya sendiri.
Kesilapan besar Pertapa Cabul ialah meninggalkan Melati Putih sebagai ganti untuk hamba-hamba nafsunya yang lain. Ketiadaannya menyebabkan Suria dan yang lain menjadikan batang zakar Melati Putih sebagai ganti untuk memuaskan hawa nafsu. Namun begitu disebabkan tenaga dalaman Melati Putih sudah pulih dan mengalami peningkatan, kesemua tujuh anak muridnya tidak dapat bersaing dengan guru mereka yang sudah mampu bertahan lebih lama.
Mujur sahaja Melati Putih tidak meneruskan pergaulan sumbang dengan mereka selepas Suria dan yang lain keletihan. Jika berterusan mungkin anak-anak murid Melati Putih akan hilang nyawa akibat persetubuhan yang melampaui kemampuan mereka. Boleh jadi naluri Melati Putih yang masih menyayangi anak-anak muridnya masih ada tersisa di dalam hati.
Tujahan demi tujahan yang ke dalam lubang dubur Pertapa Cabul disertai dengan pancutan lendir mani yang tidak mampu ditahan oleh Melati Putih sendiri. Pertapa Cabul merasakan perutnya menjadi senak seakan dipenuhi. Dia harus mencari jalan untuk melepaskan diri dari belenggu Melati Putih.
Tidak lama kemudian, Pertapa Cabul merasakan tiada lagi pancutan lendir dari zakar Melati Putih walaupun kemaluan milik khunsa itu masih menujah bertalu-talu. Melati Putih sendiri merintih kerana kesakitan pada biji dan batang zakarnya yang seakan sudah kekeringan "air mani". Pendekar khunsa itu masih belum benar-benar puas.
Pertapa Cabul mengatur nafas sambil menahan kesakitan pada dadanya yang diserang Melati Putih.
"Jurus Menghisap Bintang"
Pertapa Cabul bertindak menyedut tenaga dalaman Melati Putih melalui duburnya sendiri sehingga guru khunsa itu meraung,
"Urrggh aaaaah aaaargh!"
Melati Putih merasakan tenaga dalamannya disedut dengan kuat melalui batang zakarnya. Rasa ngilu dan sakit menyeksa fikirannya yang sudah tidak lagi waras. Melati Putih merasakan seolah-olah ribuan jarum menikam dan menembusi seluruh rongga lubang dan batang zakarnya bukan dari luar sebaliknya dari dalam.
YOU ARE READING
Pertapa Cabul (Baru)
FantasyCerita asal dari website komikbiru tetapi website tu dah lama down. Part 1 dan 2 boleh didapati di https://www.wattpad.com/story/143152011-pertapa-cabul Aku cuma akan upload bermula Part 3 Update: Part 4 hingga 32 (TAMAT) hasil idea aku telah dimuat...