Hutan Berkabus
Sutera dan Anggerik yang sedang berhadapan dengan lawan mereka terkejut mendengar raungan daripada Mawar. Mereka mula menyedari bahawa mereka telah diperangkap oleh Pertapa Cabul yang memperalatkan Suria dan Cindai Kembar untuk memisahkan mereka bertiga.
Anggerik yang mula menangis memandang ke arah Cindai Ungu.
Anggerik: Ungu! Adakah kau tidak rasa bersalah dengan apa yang kau lakukan sekarang?! Tidakkan kau ingat dengan penderitaan Seroja yang kita tinggalkan sehingga menjadi mangsa si bangsat itu?!
Cindai Ungu: Hahahaha! Apa yang kau katakan penderitaan itu sebenarnya adalah kenikmatan yang tidak terhingga daripada Kanda Cabul. Anggerik, bersabarlah. Giliranmu akan tiba selepas ini.
Anggerik yang tidak dapat menahan kemarahan mula bergerak ke arah raungan Mawar. Namun langkahnya sering kali disekat oleh Cindai Ungu yang cuba untuk melengahkannya. Cindai Ungu berharap agar Pertapa Cabul yang dicintainya itu dapat memuaskan nafsunya dan sekaligus dapat menambahkan kekuatannya melalui Mawar.
Sebaik sahaja raungan Mawar semakin lemah barulah Cindai Ungu bergerak pantas menuju ke arah Pertapa Cabul dan diekori oleh Anggerik. Sebaik sahaja tiba di tempat Mawar, Anggerik terperanjat melihat Cindai Biru bersama seorang lelaki muda bertelanjang bulat yang menghasilkan tekanan kuasa dalaman yang hebat. Mawar kelihatan dalam keadaan lemah dan pucat menandakan tenaga dalamannya telah disedut oleh Pertapa Cabul. Tubuhnya sedang menggigil dan mulutnya turut mengalirkan air liur berbuih.
Cindai Ungu yang gembira melihat Pertapa Cabul menuju ke arah lelaki laknat itu.
Cindai Ungu: Kanda Cabul. Hamba telah membawa Anggerik untuk Kanda.
Pertapa Cabul yang hanya tersenyum mendengar kata-kata Cindai Ungu menarik tubuhnya lalu mengucup bibir gadis muda itu. Cindai Ungu merasa terangsang dan kemaluannya mula basah.
Cindai Biru yang sebelum ini terangsang melihat Mawar yang ditujah bertalu-talu sekali lagi merasai gelora nafsu melihat Pertapa Cabul mencumbui adik kembarnya. Lelehan lendir yang mengalir membasahi pangkal pahanya.
Anggerik yang hanya mampu melihat perlakuan mereka tidak berani untuk bertindak. Ini kerana dia dapat merasakan gelombang panas dan sejuk daripada Pertapa Cabul yang seolah-olah mencengkam tubuhnya.
Pertapa Cabul mengalihkan perhatian ke arah Anggerik. Dia mula bergerak ke arah gadis pendekar yang ketakutan itu dan batang zakarnya kembali menegang dengan benjolan-benjolan biji dan duri serta asap nipis.
Anggerik yang semakin ketakutan itu cuba untuk melarikan diri. Dengan satu hayunan tangan Pertapa Cabul menghasilkan putaran puting beliung dengan Jurus Badai Garuda memerangkap Anggerik sehingga tubuhnya menjulang dan berputar-putar ke udara. Pakaian Anggerik turut koyak-rabak akibat pusaran angin yang deras itu.
Sebaik sahaja putaran puting beliung itu berhenti, tubuh Anggerik mula jatuh tetapi Pertapa Cabul melompat ke arah Anggerik dan mendakap tubuhnya di udara. Zakarnya yang berbiji dan berduri itu menujah masuk ke dalam faraj perawan Anggerik ketika tubuh mereka masih terawang-awang.
Tubuh Pertapa Cabul dan Anggerik berputar-putar di udara dan jeritan Anggerik mula kedengaran. Anggerik tidak dapat melepaskan diri daripada pelukan erat Pertapa Cabul dan tubuhnya turut merasai kesakitan dan rangsangan hebat akibat getaran, hawa panas dan sejuk melalui geseran pada dinding farajnya.
Cindai Biru dan Cindai Ungu ketawa kegirangan melihat keupayaan Pertapa Cabul yang mampu memperkosa tubuh seorang pendekar wanita ketika berterbangan di udara. Cindai Biru mengumpulkan pakaian Pertapa Cabul dan ketika itu Cindai Kembar tahu arah tujuan Pertapa Cabul membawa tubuh Anggerik yang sedang dinikmatinya.
Sutera yang sebelum ini keresahan mendengar raungan Mawar menjadi semakin tertekan apabila mendengar jeritan Anggerik. Dia mula merasa menyesal kerana mengingkari arahan guru mereka agar tidak bertindak terburu-buru.
Suara raungan Anggerik semakin mendekati dan mata Sutera terbeliak melihat tubuh Anggerik yang melayang di dalam dakapan seorang pemuda yang tampan. Sutera menyedari lelaki tersebut ialah Pertapa Cabul yang menjadi semakin muda kerana kekuatannya yang semakin hebat.
Suria yang melihat Anggerik turut jatuh ke tangan Pertapa Cabul ketawa kerana gembira melihat lelaki yang menakluki jasad dan jiwanya itu berjaya mendapat apa yang diidamkan. Hanya tinggal Sutera yang dihadapinya itu sahaja yang bakal menerima nasib yang sama dan seterusnya Suria bertekad akan membantu Pertapa Cabul untuk menikmati tubuh guru mereka.
Ketika Sutera mula mengalirkan air mata kerana kecewa tidak dapat membantu Anggerik, kelihatan Cindai Biru dan Cindai Ungu tiba sambil keduanya mengheret tubuh Mawar dengan menarik kedua belah kakinya. Sutera terkejut melihat Cindai Kembar memperlakukan Mawar sedemikian rupa.
Cindai kembar sengaja mengheret tubuh Mawar melalui kedua belah kakinya untuk menunjukkan kepada Sutera, kemaluan Mawar yang telah dicerobohi Pertapa Cabul. Sutera dapat melihat faraj Mawar yang mengalirkan campuran darah dan air mani.
Tubuh Pertapa Cabul dan Anggerik yang terawang-awang di udara mendarat dengan pantas dengan kedua belah kaki lelaki laknat itu menghentak ke atas tanah sehingga melekuk. Tubuh Anggerik yang menggigil kerana kesakitan yang dialami melalui farajnya itu mula kelihatan pucat kerana tenaga dalamannya sedang disedut oleh Pertapa Cabul.
Tubuh Anggerik dilepaskan oleh Pertapa Cabul selepas menghisap sebahagian besar tenaga dalamannya dan jatuh ke atas tanah. Anggerik menggeletar dan kelihatan mulutnya berbuih dan air mazi bersemburan keluar dari farajnya.
Sutera yang sebelum ini terkaku melihat keadaan Anggerik dan Mawar bertindak untuk melarikan diri. Akan tetapi Pertapa Cabul dengan pantas sekali lagi melancarkan Jurus Badai Garuda melontarkan tubuh Sutera ke udara dan mengoyakkan pakaiannya.
Suria dan Cindai Kembar bertindak pantas bergerak ke arah Sutera untuk menangkapnya. Suria memegang kedua-dua belah tangan Sutera manakala Cindai Biru dan Cindai Ungu memegang kedua-dua belah kakinya. Tubuh Sutera bagaikan terapung di udara kerana diangkat oleh Suria dan Cindai Kembar. Kedua-dua Cindai menarik kaki Sutera sehingga dia merasakan seolah-olah tubuhnya seperti mahu diceraikan kerana kesakitan pada kelengkangnya.
Sutera cuba merayu kepada Suria dan Cindai Kembar tetapi mereka bertiga hanya mengharapkan agar Pertapa Cabul dapat menikmati habuan yang diidamkannya. Sutera meraung dan turut merayu kepada Pertapa Cabul untuk melepaskannya. Ketakutan Sutera semakin bertambah melihat batang zakar berbiji dan berduri milik Pertapa Cabul menghasilkan asap nipis.
Dengan sekali tujahan seluruh batang zakar itu sekali lagi masuk menerobosi faraj seorang gadis pendekar yang masih perawan dan sekali lagi kedengaran suara raungan yang diselangi dengan gelak ketawa dalam hutan berkabus.
.......................................................
Perguruan Melati Putih
Asap nipis kelihatan berkepul-kepul timbul dari tubuh Melati Putih. Dia telah berjaya menguasai peringkat yang lebih tinggi dalam ilmu persilatan dan tenaga dalamannya. Melati Putih memerhatikan seluruh tubuhnya. Dia kurang pasti apakah rahsia yang terdapat pada tubuhnya itu akan terbongkar ketika pertarungannya dengan Pertapa Cabul kelak. Namun apa yang diharapkan ialah dia dapat menumpaskan dan menghapuskan pendekar laknat yang mengaibkan seluruh warga persilatan.
Tiba-tiba jantung Melati Putih berdetak dengan pantas. Melati Putih segera mengetahui melalui firasatnya bahawa sesuatu yang buruk telah berlaku kepada Mawar, Anggerik dan Sutera. Air mata Melati Putih mula mengalir membasahi pipi. Harapannya mendirikan perguruan untuk melatih dan meningkatkan martabat kaum wanita menjadi pendekar handalan telah dihancurkan oleh lelaki durjana bergelar PERTAPA CABUL.
YOU ARE READING
Pertapa Cabul (Baru)
FantasyCerita asal dari website komikbiru tetapi website tu dah lama down. Part 1 dan 2 boleh didapati di https://www.wattpad.com/story/143152011-pertapa-cabul Aku cuma akan upload bermula Part 3 Update: Part 4 hingga 32 (TAMAT) hasil idea aku telah dimuat...