Pertapa Cabul 19

5.5K 75 23
                                    

Pertapa Cabul dan pengikut hawa nafsunya ketawa terbahak-bahak. Santapan utama yang dihajati mereka telah tersedia untuk dihidangkan.

Waja Ayu yang tertiarap di atas tanah menggigil kesakitan dan ketakutan. Ilmu Jasad Waja Buminya telah dipatahkan dan tenaga dalamannya dalam keadaan bercelaru. Seluruh tubuh Waja Ayu kaku dan tidak dapat digerakkan. Air matanya mula mengalir kerana menyedari nasib yang bakal diterima.

Cindai Kembar dengan pantas mengangkat tubuh kaku Waja Ayu berbaring berdekatan dengan mayat Wasih Puri. Enam gadis pendekar hawa nafsu mengelilingi Waja Ayu mengoyakkan pakaiannya dengan kasar dan rakus sehingga terpapar tubuh telanjang yang berkulit gelap itu dengan otot yang kekar.

Mata mereka tertumpu ke arah kemaluan Waja Ayu dengan rasa terkejut. Biji kelentitnya yang panjang seolah-olah zakar lelaki yang kecil.

"Kanda, lihat ni? Adakah Waja Ayu seorang lelaki?" tanya Anggerik dengan nada terkejut.

"Mustahil. Lihat payudaranya itu. Mustahil seorang lelaki boleh memiliki buah dada yang sedemikian rupa. Jangan-jangan Waja Ayu seorang khunsa yang jarang ditemui." balas Cindai Biru.

"Kalian semua tidak perlu kecoh. Waja Ayu seorang gadis. Apa yang kalian lihat hanyalah biji kelentitnya yang lebih besar dan panjang berbanding perempuan lain." terang Pertapa Cabul.

Ketika itu jari-jemari Anggerik sudah pun menggentel dan mengocok kelentit yang panjang itu seolah-olah sebatang zakar. Mawar berlutut di hadapan Pertapa Cabul lalu menjilat dan mengulum zakar lelaki laknat itu untuk merangsang dan menyiapkan Pertapa Cabul untuk menikmati juadahnya.

Rahang Waja Ayu terkunci sehingga tidak mampu untuk berbicara. Hanya dengus nafas dan suara erangan yang kedengaran. Matanya memandang ke arah Suria dan lain seakan merayu untuk dilepaskan.

Suria merapatkan wajah ke arah telinga Waja Ayu lalu berbisik.

"Bersedialah Waja Ayu. Kanda Cabul akan menentukan sama ada kau akan menyertai kami atau kau akan menemani sahabat mu."

Sutera dan yang lain mendengar suara Suria lalu ketawa. Batang zakar Pertapa Cabul sudah menegang keras selepas menerima belaian daripada Mawar. Pertapa Cabul mengusap kepala Mawar seolah-olah memuji gadis yang bertubuh kecil itu. Mawar tersenyum menampakkan lesung pipit menyerlahkan kecomelannya.

Pertapa Cabul berlutut lalu melancarkan Jurus Pasak Api, Tiang Dingin dan Gegaran Indera Bumi dengan serentak. Sisik berduri dan berbiji timbul di sekeliling zakarnya. Asap nipis yang mengandungi kuasa panas dan sejuk berputar di sekeliling zakar.

Suria dan yang lain menggigil kerana rangsangan nafsu melihat zakar Pertapa Cabul. Zakar yang sedemikian rupa telah menyebabkan mereka ketagihan dengan persetubuhan yang penuh penyeksaan dan kenikmatan. Air mazi mengalir dari kemaluannya membasahi kain yang mengikat celah kelengkang.

Berbeza bagi Waja Ayu hanya mampu melihat zakar tersebut seakan-akan makhluk buas yang bakal meragut nyawanya. Erangan yang semakin kuat kedengaran dari mulutnya yang terkunci. Air matanya semakin deras mengalir membasahi pipi.

Tanpa lengah zakar Pertapa Cabul menjunam memecahkan dinding keperawanan lalu menerobos jauh ke dalam faraj Waja Ayu. Erangan dan tangisannya yang kuat tidak dipedulikan oleh makhluk-makhluk hidup yang bertunjangkan hawa nafsu.

Gegaran Indera Bumi turut mengalir di seluruh badan Pertapa Cabul sehingga getaran di udara merangsangkan Suria dan yang lain melalui kulit tubuh mereka. Keenam-enam gadis pendekar menggigil dan mengerang.

Pertapa Cabul (Baru)Where stories live. Discover now