RUMAH TUMPANGAN PELABUHAN
Suci Bulan dan Suci Bintang terbaring di atas katil kerana kelesuan memuaskan hawa nafsu sendiri. Walaupun sudah berulang kali menujah sarung keris ke dalam faraj mereka sehingga memancutkan air mazi namun kepuasan sebenar masih belum dirasai. Sarung keris pemberian ayah mereka tidak sama seperti batang zakar Kejora Kencana.
Pakaian mereka dibiarkan berselerakan di atas lantai bersama-sama keris pemberian ayah mereka. Kesucian tubuh, fikiran dan jiwa mereka sudah dicemari dengan pengaruh hawa nafsu.
Ketika dalam kelelahan mereka dapat melihat Kejora Kencana berdiri di hadapan katil dengan senyuman. Suci Bulan dan Suci Bintang bersusah-payah cuba bangkit namun tiba-tiba mata urat di dada mereka di serang sehingga tubuh mereka terkaku.
Kedua-dua beradik kebingungan. Ketika itu mereka menyedari ada orang lain di sisi Kejora Kencana. Seorang wanita yang berwajah muda dan jelita berjubah kelabu.
Melati Putih yang hanya tersenyum tenang melihat kedua-dua beradik dalam keadaan yang memalukan.
Melati Putih: Kanda, dinda tidak melihat mereka sebagai pengganti yang sepadan untuk kanda.
Kejora Kencana: Mereka hanyalah dua beradik yang bodoh. Mustahil mereka dapat menandingi dinda semua di sisi kanda.
Melati Putih: Adakah kanda mengizinkan dinda untuk turut dalam permainan kanda?
Kejora Kencana: Silakan, dinda. Apa yang diperoleh kanda adalah milik dinda juga. Sebelum itu kanda ingin berbicara kepada mereka.
Ketika ini Suci Bulan dan Suci Bintang menitiskan air mata. Mereka merasakan Kejora Kencana yang dicintai sudah mengkhianati mereka.
Kejora Kencana: Biar aku memberitahu kalian berdua. Akulah Pertapa Cabul yang kalian cari selama ini. Malah kehilangan Lawang Wulan adik seperguruan ibu bapa kalian adalah kerana ku.
Suci Bulan dan Suci Bintang menerima kejutan yang kuat. Barulah mereka menyedari bahawa orang yang mereka cari dan orang yang melalukan angkara di daerah mereka berada bersama mereka selama ini.
Air mata semakin deras mengalir di pipi kedua-dua beradik. Penyesalan mula timbul dalam hati mereka. Mereka turut kecewa kerana bukan sahaja gagal melaksanakan permintaan terakhir ibu mereka Nawang Suci malah mereka juga sudah menyerahkan tubuh mereka kepada lelaki laknat itu.
Dalam keadaan yang terlalu lemah dan tubuh mereka terkunci, Suci Bulan dan Suci Bintang tidak dapat berbuat apa-apa.
Kejora Kencana atau Pertapa Cabul menanggalkan pakaiannya. Melati Putih turut melucutkan jubah miliknya ke atas lantai.
Batang zakar mereka yang menegang menimbulkan ketakutan kepada Suci Bulan dan Suci Bintang. Ini kerana bukan sahaja terkejut Melati Putih memiliki zakar malah Pertapa Cabul menimbulkan biji-biji dan sisik berduri pada zakarnya.
Separuh badan Pertapa Cabul menjadi kemerahan dan kebiruan. Badan Melati Putih turut diselubungi asap nipis menggantikan jubah yang ditanggalkan.
Tenaga panas dan sejuk dapat dirasai oleh Suci Bulan dan Suci Bintang. Sekali lagi penyesalan dirasai oleh si kakak. Panduan "Sutra Naga Inderawasih" pasti akan menjadikan manusia-manusia laknat di hadapan mereka sebagai pasangan pendekar terulung.
Pertapa Cabul membenarkan Melati Putih menyetubuhi kedua-dua beradik terlebih dahulu. Lelaki durjana itu memerhatikan sambil menyilangkan tangan di dada.
YOU ARE READING
Pertapa Cabul (Baru)
FantasíaCerita asal dari website komikbiru tetapi website tu dah lama down. Part 1 dan 2 boleh didapati di https://www.wattpad.com/story/143152011-pertapa-cabul Aku cuma akan upload bermula Part 3 Update: Part 4 hingga 32 (TAMAT) hasil idea aku telah dimuat...