RUMAH TUMPANGAN PELABUHAN
Malam semakin larut namun suara-suara di bilik-bilik dalam rumah tumpangan masih lagi kedengaran. Itulah yang sentiasa berlaku dan tidak akan berhenti selagi masih ada penumpang-penumpang yang menyewa untuk melampiaskan hawa nafsu. Pemilik rumah tumpangan dan para pekerja di situ sudah lali dengan kegiatan dan keseronokan duniawi yang dilakukan oleh orang-orang yang datang untuk menyewa. Asalkan perkhidmatan mereka dibayar, mereka tidak mahu campur dengan urusan semua penyewa bilik.
Suci Bulan dan Suci Bintang sedang tidur dalam keadaan telanjang bulat di sisi pemuda yang telah memberikan kepuasan pertama kali dalam hidup mereka. Kedua-dua beradik tidak menyesali dengan keputusan yang mereka lakukan kerana tidaklah mereka ketahui bahawa Kejora Kencana yang menakluki hati dan tubuh mereka adalah Pertapa Cabul yang dicari-cari selama ini.
Suci Bintang terjaga dari tidur. Dia merenung sejenak wajah lelaki yang telah diserahkan kesuciannya. Si adik mengucup pipi pemuda itu lalu bangun untuk bergerak ke meja di ruang tengah bilik. Rasa kering dan dahaga di tenggorok kerana sudah banyak kehilangan air dari dalam tubuhnya.
Suci Bintang menuangkan air ke dalam cawan lalu meminumnya dalam keadaan berdiri. Tanpa disedari apabila dia meletakkan cawan di atas meja, pinggangnya diusap oleh sepasang tangan.
Kejora Kencana telah mengekori Suci Bintang tanpa disedari oleh gadis itu. Suci Bintang terkejut lalu tersenyum. Tangan yang mengusap pinggangnya beralih menuju ke buah dadanya.
Suci Bintang mengerang lembut. Buah dada yang diramas dan dipicit lembut membangkitkan rasa ghairah. Puting dadanya turut di gentel oleh pemuda yang sudah menguasai dirinya.
Adik Suci Bulan itu memaut tangannya di leher Kejora Kencana di belakangnya. Tangan kanan Kejora Kencana masih mengelus payudara yang mula menegang. Tangan kirinya turun ke bawah mengusap dada, perut, ari-ari sehingga menggosok lembut kemaluan gadis itu. Batang zakarnya yang menegang digosok pada alur celah punggung Suci Bintang.
Mata Suci Bintang terpejam menghayati keseronokan yang dirasai tubuhnya. Jari hantu dan jari manis tangan kiri Kejora Kencana mengocok masuk dalam kemaluan Suci Bintang yang sudah hilang keperawanannya.
Suci Bintang merintih lalu menggigit bibir bawahnya untuk menahan dari bersuara. Tubuhnya mula menggigil. Anak matanya hilang di sebalik kelopak mata yang separuh terbuka.
Belum sempat Suci Bintang merasai nikmat kemuncak, Kejora Kencana menghentikan gerakan jarinya. Suci Bintang terpegun lalu merayu kepada pemuda itu.
Lelaki yang sudah menguasai dan menggagahi banyak tubuh milik wanita tidak akan semudah itu untuk memberikan kesudahan kepada gadis yang baru ditaklukinya.
Kejora Kencana duduk di atas kerusi dengan mengangkangkan kakinya. Suci Bintang bagaikan sudah mengerti dan tanpa perlu diajar terus berlutut di atas lantai. Wajahnya mendekati batang zakar yang besar dan panjang itu lalu mengucup dan menjilatnya.
Hidung Suci Bintang menarik nafas panjang untuk menyedut bauan yang timbul dari batang zakar Kejora Kencana. Bau tengik dan hamis tidak menimbulkan rasa jijik kepada Suci Bintang sebaliknya bagaikan haruman bersifat kelakian yang membangkitkan lagi berahinya.
Kejora Kencana menarik kepala Suci Bintang lalu menjolok batang zakarnya yang panjang merodok tekak gadis itu. Suci Bintang bagai kehilangan nafas namun nafsu yang sudah menguasai dirinya menyebabkannya tidak peduli dengan kerakusan lelaki itu.
Kejora Kencana berhenti menujah zakar ke dalam mulut gadis itu lalu menariknya untuk berdiri. Kejora Kencana yang masih duduk merapatkan kakinya.
YOU ARE READING
Pertapa Cabul (Baru)
FantasyCerita asal dari website komikbiru tetapi website tu dah lama down. Part 1 dan 2 boleh didapati di https://www.wattpad.com/story/143152011-pertapa-cabul Aku cuma akan upload bermula Part 3 Update: Part 4 hingga 32 (TAMAT) hasil idea aku telah dimuat...