Pertapa Cabul 15

5.6K 87 11
                                    

Kolam Air Panas Hutan Berkabus

Suasana di hutan berkabus amat hening pada waktu fajar menyingsing. Aliran udara yang panas dan dingin beredar di kawasan hutan yang telah menjadi tempat persembunyian manusia-manusia yang bertuhankan hawa nafsu.

Di tengah-tengah permukaan kolam air panas terdapat sesusuk tubuh sasa yang sedang berdiri di atas permukaan kolam tersebut. Pertapa Cabul yang dahulunya bernama Kejora Kencana terapung-apung di atas permukaan kolam lantaran kawalan tenaga dalamannya yang ampuh dan jitu.

Warna tubuh Pertapa Cabul berubah-ubah antara keadaan biasa dengan separuh kebiruan dan kemerahan. Kolam air panas bergelora akibat tekanan tenaga dalaman Pertapa Cabul.

Pertapa Cabul mengangkat kedua-dua belah tangannya dan serta-merta air kolam bergulung membentuk dua bebola air di atas telapak tangannya. Pertapa Cabul menolak satu bebola air yang terapung dengan tangan kanannya yang kebiruan dan bebola air tersebut bergerak pantas membentuk sebilah pedang air batu menusuk ke arah sebatang pokok.

Batang pokok itu lantas membeku dan hancur lalu menumbangkan pokok itu ke tanah. Tangan kirinya yang kemerahan menolak satu lagi bebola air lalu mengubahnya menjadi wap panas yang berbentuk tangan yang besar menghentam dan menumbangkan sebatang lagi pokok.

Pertapa Cabul menurunkan kedua-dua tangannya. Tubuhnya secara perlahan-lahan terapung ke udara melawan daya tarikan bumi. Ketika sinaran matahari mula memancar di ufuk timur, tubuh Pertapa Cabul serta-merta menyedut tenaga dari sinaran suria.

Pertapa Cabul telah pun mendapat panduan Jurus Suria Tunggal dan Bayangan Purnama daripada Suria dan Sutera. Lantaran itu dia berupaya mengawal kekuatan panas dan sejuknya dengan lebih berkesan.

Selepas beberapa ketika menjana kekuatan melalui jurus yang diperoleh daripada hamba nafsunya Pertapa Cabul perlahan-lahan mendarat di pinggir kolam air panas. Senyuman jahat terukir di wajahnya yang kelihatan remaja. Dia membayangkan pasti Melati Putih akan berasa terkejut dan kecewa kerana ilmu persilatan milik pendekar wanita itu telah jatuh ke tangannya.

Gua Hutan Berkabus

Di dalam gua terdapat enam tubuh gadis pendekar yang bergelimpangan dalam keadaan telanjang bulat. Tubuh hamba-hamba nafsu Pertapa Cabul yang tidak sedarkan diri pucat keputihan lantaran tenaga dalaman mereka disedut oleh lelaki durjana itu ketika menyetubuhi mereka.

Biarpun sudah memiliki jurus-jurus milik Perguruan Melati Putih yang mampu membantunya untuk meningkatkan lagi kekuatan namun keseronokan menyedut tenaga daripada wanita-wanita masih lagi menjadi keutamaan Pertapa Cabul.

Anak-anak murid Melati Putih telah tunduk sepenuhnya kepada Pertapa Cabul. Mereka bukan sahaja tidak peduli kekuatan mereka disedut oleh Pertapa Cabul malah mereka juga akan menerima tujahan zakar berduri yang disertakan dengan Pasak Api, Tiang Dingin dan Gegaran Indera Bumi dalam lubuk faraj mereka. Kesakitan dan penyeksaan yang seolah-olah melumatkan faraj mereka menjadi kenikmatan yang dinantikan.

Ketika ini Pertapa Cabul melangkah masuk ke dalam gua. Dia hanya memerhatikan tubuh keenam-enam hamba nafsunya itu. Tubuh mereka yang pucat menjadikan hawa nafsu waris Pertapa Laknat itu bergelora.

Pertapa Cabul menanggalkan pakaiannya lalu bergerak ke arah mereka yang masih tidak sedarkan diri. Langkahnya menuju ke arah Mawar yang tidak sedarkan diri dalam keadaan meniarap dan kakinya terkuak luas.

Tanpa lengah Pertapa Cabul menindih belakang tubuh Mawar lalu menujah farajnya dengan zakar berduri. Mawar terjaga kerana rasa ngilu pada dinding farajnya akibat geseran sisik berduri zakar Pertapa Cabul.

Mata Mawar yang terbuka luas tidak kelihatan anak mata hitam. Mulut Mawar ternganga dan meraung. Belum pun sampai sepuluh kali tujahan, Mawar sudah pun mengalami kemuncak. Air mazi memancut keluar dari celah antara faraj dan zakar Pertapa Cabul membasahi lantai gua.

Pertapa Cabul (Baru)Where stories live. Discover now