Berkenaan watak-watak dalam cerita Pertapa Cabul

4.7K 56 5
                                    

Seperti ada yang sedia maklum cerita Pertapa Cabul ni asalnya dari laman web komikbiru.

Aku adalah pembaca setia cerita-cerita dewasa dan erotik dalam laman web tersebut.

Cerita Pertapa Cabul dikategorikan sebagai siri pertarungan erotik dalam website komikbiru.

Kalau ada cerita yang aku berkenan aku copy paste simpan dalam PC.

Malang website tu down sebelum aku sempat nak save bahagian ke-4 cerita Pertapa Cabul.

Dah bertahun simpan bila aku join Wattpad aku dapat tahu part 1 dan 2 ada kat web ni. Jadi aku cuma upload part 3 yang masih dalam simpanan.

Tiba-tiba ada yang mahukan cerita itu disambung. Sebenarnya aku bukan pandai sangat nak cari istilah-istilah bahasa lama nak olah balik cerita ni.

Aku cuba gunakan imaginasi aku sendiri untuk membayangkan watak-watak dalam cerita Pertapa Cabul.

Aku tak letak banyak maklumat pasal aku rasa pembaca boleh guna imaginasi korang sendiri tentang apa yang berlaku.

Bila aku tulis "batang zakar yang besar" aku tak kan tulis berapa saiznya dari segi kepanjangan dan kelebaran.

Suka hati korang lah nak bayangkan macamana.

Cuma pembaca lelaki kena imagine batang kemaluan Pertapa Cabul lebih besar dan panjang daripada apa yang korang ada. LOLOLOLOL.

Satu lagi perkara yang aku tak nak sentuh ialah umur watak-watak dalam cerita ni.

Sebab hasil pencarian aku dari kisah-kisah lama, kebanyakan lelaki dan perempuan pada zaman dahulu kala dah ada yang berumahtangga ketika usia yang amat muda.

Kaum wanita zaman tu takde pun peluang pendidikan.

Dan jangan terkejut kalau ada anak-anak lelaki dari golongan berada atau bangsawan yang dah beristeri lebih daripada satu atau memiliki gundik.

Tapi aku tak nak korang ingat yang aku ni pedophile dan yang sewaktu dengannya.

Kat sini aku nak terangkan serba sedikit tentang watak yang ada dalam cerita Pertapa Cabul mengikut apa yang aku bayangkan.

PERTAPA CABUL
Nama asal Kejora Kencana. Dilahirkan dengan dwi-kuasa semulajadi yang bersifat panas dan sejuk. Asalnya bersifat baik dan rendah diri. Bijak dan pintar dalam mempelajari apa sahaja ilmu pengetahuan. Mencintai seorang gadis bernama Teratai Jingga tetapi gadis itu memilih pendekar terhandal bergelar Suria Angkasa sebagai pasangan hidup. Akhirnya mengembara ke negeri asing untuk menuntut ilmu persilatan dan berubah menjadi jahat kerana dendam.

MELATI PUTIH
Anak kepada Suria Angkasa dan Teratai Jingga. Dilahirkan dengan dwi-kuasa bersifat keras dan lembut. Menjadi pendekar selepas dilatih oleh ayahnya. Terdapat rahsia tentang dirinya yang tersimpan. Tidak berkahwin. Menubuhkan Perguruan Melati Putih yang hanya menerima murid dari kalangan wanita kerana ingin meningkatkan darjat kaum hawa yang sering dipandang rendah pada zaman itu.

SURIA
Murid sulung Perguruan Melati Putih. Dilahirkan memiliki kuasa bersifat keras secara semulajadi. Memiliki bentuk tubuh yang lurus berotot dan sasa terutamanya otot perut yang seperti ahli bina badan. Buah dada berbentuk bulat dengan puting yang mendatar dan hanya akan menonjol apabila dirangsang. Ketinggian tubuh Suria yang kedua tertinggi dari kalangan murid yang lain.

SUTERA
Anak murid yang kedua. Dilahirkan dengan kuasa bersifat lembut secara semulajadi. Bentuk tubuh seperti jam pasir. Buah dada berbentuk air mata dengan puting yang menonjol Kedudukan ketinggian yang ketiga dikongsi dengan Anggerik.

ANGGERIK
Anak murid yang ketiga. Bentuk tubuh seperti jam pasir. Buah dada berbentuk seperti buah pear dengan puting yang menonjol. Ketinggian sama seperti Sutera.

CINDAI BIRU DAN CINDAI UNGU
Anak murid yang keempat dan kelima. Juga dikenali sebagai Cindai Kembar. Merupakan saudara kembar seiras. Sukar dibezakan melainkan melalui warna pakaian mengikut nama mereka. Bentuk tubuh seperti jam pasir. Buah dada berbentuk pejal dan bujur seperti nanas dengan puting yang menonjol. Ketinggian yang sama di kedudukan yang keempat di kalangan anak murid Melati Putih.

MAWAR
Anak murid yang keenam. Memiliki wajah yang comel dan menampakkan lesung pipit apabila tersenyum. Bentuk tubuh yang lurus dan kecil. Buah dada berbentuk bulat yang kecil dengan puting yang tenggelam tetapi akan menonjol apabila dirangsang. Tubuh Mawar adalah yang paling rendah di kalangan anak murid.

SEROJA
Anak murid yang ketujuh dan paling muda. Bentuk tubuh seperti jam pasir. Buah dada berbentuk seperti limau bali dengan puting yang menonjol. Tubuh Seroja lebih tinggi sedikit daripada Suria menjadikannya yang paling tinggi di kalangan murid.

PUTERI BIDARA SUKMA
Anak murid yang "kelapan". Umur yang sebenar adalah sebaya dengan Mawar. Tidak mempelajari ilmu persilatan di Perguruan Melati Putih bersama-sama murid yang lain. Hanya belajar melalui panduan yang diberikan oleh Melati Putih. Bentuk tubuh yang lurus. Buah dada berbentuk bulat dengan puting yang menonjol. Ketinggian sama seperti Cindai Kembar.

Macam mana rupa watak-watak tersebut korang fikirlah sendiri.

SEKIAN. TERIMA KASIH.

Pertapa Cabul (Baru)Where stories live. Discover now