Pertapa Cabul 12

6.5K 92 10
                                    

Gua Hutan Berkabus

Enam batang tubuh sedang terbaring di lantai gua dalam keadaan telanjang bulat. Tubuh milik gadis-gadis yang mewarisi ilmu persilatan dan menempa nama dalam dunia pendekar sedang menggeletar dalam keadaan lemah. Aliran peluh dari liang roma membasahi seluruh tubuh mereka. Mata mereka turut terbuntang tanpa sebarang kelipan dan ada di antara mereka yang tidak kelihatan anak mata hitam.

Wajah Suria, Cindai Biru dan Cindai Ungu menunjukkan kepuasan yang tidak dapat dijelaskan dengan kata-kata. Nafas mereka mencungap dan bibir kemaluan mereka turut berdenyut-denyut berserta aliran mani dan mazi.

Mawar, Anggerik dan Sutera hanya memandang dinding atas gua dengan wajah yang kosong. Fikiran mereka mengalami kekeliruan di atas kejutan yang di alami oleh tubuh mereka.

Kesakitan dan kenikmatan yang berulang kali dirasai hasil tujahan, getaran dan selaran panas sejuk zakar berduri Pertapa Cabul pada faraj mereka seolah-olah membawa mereka ke alam yang asing. Mereka merasakan bahawa mereka tidak akan dapat melepaskan diri dari dunia baru itu untuk selama-lamanya.

Setiap rodokan zakar, sentuhan kulit dan tatapan wajah dari lelaki yang muda dan tampan mewujudkan satu perasaan pada hati Mawar, Anggerik dan Sutera. Perasaan yang dipanggil penyesalan. Namun bukanlah penyesalan kerana mengingkari arahan guru mereka sebaliknya mereka bertiga menyesal kerana tidak menyerahkan tubuh mereka kepada lelaki durjana itu sejak dari awal lagi.

Hutan Berkabus

Pertapa Cabul sedang duduk bersila di pinggir kolam air panas dalam keadaan telanjang bulat. Warna tubuhnya berubah-ubah adakalanya kelihatan seperti biasa dan adakalanya juga menjadi separuh merah separuh biru.

Batang zakarnya yang keras dan tegang itu juga seperti makhluk hidup yang menakutkan. Biji-biji dan duri-duri kelihatan tenggelam timbul pada keseluruhan permukaan kulit senjata istimewa yang telah menundukkan kesemua murid Melati Putih itu.

Asap nipis yang timbul bergerak dan berputar mengelilingi zakar Pertapa Cabul. Pertapa Cabul telah mampu menggerakkan tenaga panas dan sejuk dalam bentuk putaran pada kemaluannya. Malah biji-biji dan deduri yang mampu ditimbulkan sesuka hatinya itu pastinya akan memberikan kesan yang tidak dapat dibayangkan pada mana-mana wanita kelak.

Asap nipis timbul dari tubuh Pertapa Cabul seakan bersatu dengan kabus di sekitarnya. Pertapa Cabul telah berjaya meningkatkan lagi kekuatan pada tahap yang baru.

Mata Pertapa Cabul memerhatikan sekumpulan unggas yang berterbangan di udara. Pertapa Cabul menghalakan jari telunjuk kedua-dua belah tangannya ke arah burung-burung tersebut.

Gelombang tenaga panas dan tenaga sejuk bagaikan mata pedang yang tajam mengenai dua ekor burung. Serta-merta kedua-dua ekor burung itu jatuh ke tanah. Salah satu daripada burung-burung itu terbakar hangus manakala seekor lagi hancur berkecai seperti kaca lantaran tubuhnya yang membeku.

Burung-burung yang lain menjadi gempar dan bertebaran. Pertapa Cabul segera menghala kedua-dua belah tangannya lalu menghasilkan getaran. Gelombang getaran udara menuju ke arah burung-burung yang tinggal lalu ke semuanya jatuh dalam keadaan berlumuran darah.

Kekuatan Jurus Pasak Api, Tiang Dingin dan Gegaran Indera Bumi milik Pertapa Cabul turut meningkat seiring dengan tenaga dalaman miliknya. Pertapa Cabul melancarkan Jurus Menghisap Bintang menggunakan seluruh tubuhnya. Permukaan kolam air panas mula berkocak. Tanah tempat Pertapa Cabul berpijak bagaikan bergegar. Udara sekeliling seperti bergerak membawa kabus di persekitaran menyerap masuk ke setiap inci tubuhnya.

Padahal kawasan Hutan Berkabus dan kolam air panas itu mengandungi tenaga alam semula jadi yang sama seperti Bukit Semular Hitam yang pernah menjadi tempat pertapaan Pertapa Cabul di tanah seberang. Hanya bezanya tenaga di kawasan itu tidak terlalu menyesakkan seperti Bukit Semular Hitam. Lelaki yang memiliki nama Kejora Kencana itu amat beruntung kerana dapat mengesan aliran tenaga di kawasan yang tidak pernah dijejaki manusia lain. Lantaran itu hutan berkabus itu menjadi kawasan persembunyian dan sekaligus tempat pertapaannya.

Pertapa Cabul (Baru)Where stories live. Discover now