KEESOKAN HARI
KOLAM AIR PANAS HUTAN BERKABUS
Pertapa Cabul bersama-sama Melati Putih dan anak-anak muridnya bermandi-manda di kolam air panas. Di atas tebing kolam, Suria dan Sutera sedang bertanding dengan menggeselkan kemaluan mereka antara satu sama lain. "Jurus Pasak Api" dan "Jurus Tiang Dingin" dilancarkan melalui kemaluan mereka. Selepas saling beradu tenaga dalaman sejuk dan panas, mereka sama-sama tewas dengan memancutkan air mazi yang deras dengan kepuasan di wajah mereka.
Anggerik dan Cindai Ungu sedang menjilat dan mengulum zakar sambil tangan mereka menjolok faraj guru mereka. Melati Putih tersentak-sentak kesedapan menerima layanan anak-anak muridnya.
Cindai Biru, Mawar dan Seroja berada bersama Pertapa Cabul. Cindai Biru memeluk Pertapa Cabul dari belakang dan menggeselkan buah dadanya. Mawar berada di riba Pertapa Cabul dan sedang mengenjut zakar lelaki itu dengan farajnya. Pergerakannya agak perlahan kerana sedang mengawal diri dari mengalami kemuncak dengan cepat. Seroja yang duduk di samping Pertapa Cabul hanya mengusap-usap perutnya yang membusung sambil memerhatikan aksi Mawar.
Pertapa Cabul yang sedang menikmati layanan mereka mula bertanya kepada Mawar tentang asal-usulnya. Ini kerana dia ingin mengetahui sebab Mawar seperti mengetahui tentang permainan ranjang walaupun dia masih seorang perawan sebelum dimiliki Pertapa Cabul.
Dalam keadaan menggigil menahan rasa nikmat pada farajnya, Mawar bercerita kepada Pertapa Cabul.
*******************
*******************
Mawar sebenarnya adalah anak perempuan kepada seorang bangsawan dari Rumah Bukit Hijau yang merupakan salah satu daripada keluarga-keluarga bangsawan di Negeri Takluk Jagat. Pada mulanya hidup Mawar amat bahagia dengan ibunya dan ditemani pembantu-pembantu yang ditugaskan di kediaman mereka.
Hakikatnya ibu Mawar menderita kerana terpaksa melayani nafsu pelik suaminya sendiri. Mawar pada mulanya tidak mengetahui sebarang hal dalam rumah kerana usianya yang masih kecil. Namun segalanya berubah ketika dia bermain sorok-sorok dengan salah seorang anak pembantu di rumahnya.
Mawar bersembunyi di dalam almari bilik tidur ayah dan ibunya. Ketika itu Mawar dapat melihat dari celah pintu almari ayahnya masuk ke dalam bilik bersama ibunya dan seorang lelaki muda. Lelaki itu dikenali Mawar sebagai orang suruhan ayahnya.
Mawar yang masih berfikiran mentah ketika itu hanya memerhatikan mereka bertiga yang menaiki katil dalam keadaan telanjang bulat. Ibu Mawar hanya menangis dipaksa oleh ayahnya untuk mengikuti kehendak lelaki itu.
Ayah Mawar meliwat lelaki muda itu manakala ibunya yang dalam keterpaksaan menjilat dan menjolok lidah ke dalam dubur suaminya. Ibu Mawar juga dilihat terpaksa menerima tujahan pada faraj dan duburnya daripada kedua-dua lelaki tersebut.
Persetubuhan yang jelik berterusan dengan lelaki tersebut menujah zakarnya ke dalam faraj ibu Mawar manakala ayahnya menjolok zakarnya ke dalam mulut isterinya sendiri. Selepas ayah Mawar memancutkan air mani ke dalam mulut isterinya. Dia duduk di atas katil sambil menyaksikan isterinya sendiri sedang menangis di setubuhi lelaki lain.
Ayah Mawar mempunyai banyak kegemaran pelik dalam hubungan kelamin.
Tiba-tiba ayah Mawar mendengar bunyi dari dalam almari dan menemui Mawar yang sedang bersembunyi. Lelaki itu mengamuk kerana anaknya sendiri telah mengintip segala yang berlaku di dalam bilik itu. Dia memukul Mawar sehingga ibu Mawar terpaksa bertindak melindungi anaknya dari terus dipukul.
YOU ARE READING
Pertapa Cabul (Baru)
FantasyCerita asal dari website komikbiru tetapi website tu dah lama down. Part 1 dan 2 boleh didapati di https://www.wattpad.com/story/143152011-pertapa-cabul Aku cuma akan upload bermula Part 3 Update: Part 4 hingga 32 (TAMAT) hasil idea aku telah dimuat...