Jungkook nie oddychał. Miał wrażenie, że to wszystko dzieje się tylko w jego głowie, a rzeczywistość jest zupełnie inna. Może pytał się o samopoczucie? Albo co chce zjeść na kolację? Dla Jungkooka fakt, że starszy może coś do niego czuć jest zbyt nierealny. A jednak. Palce mocno zaciskające się na jego biodrach i ciepły oddech na karku przypominały o słowach policjanta, utwierdzając go w przekonaniu, że faktycznie je wypowiedział. Że Taehyung czuje coś do Jungkooka.
- Jungkook? - spytał blondyn, gdy młodszy zbyt długo nie odpowiadał.
Policjant speszył się trochę i stracił odrobinę pewności siebie. Co jeśli chłopak się już odkochał i właśnie przerażony błagał w myślach, by dłonie Taehyunga zniknęły z jego ciała? Odwrócił go więc twarzą do siebie, a jego wątpliwości prysnęły jak bańka mydlana, gdy zobaczył ogromny rumieniec na słodkiej twarzyczce bruneta. Dzieciak na początku unikał wzroku starszego mężczyzny, ale w końcu spojrzał mu w oczy i zaczerwienił się jeszcze bardziej, o ile to w ogóle możliwe.
- Coś do mnie czujesz? - spytał Jungkook jąkając się lekko.
- Dokładnie tak. Coś do ciebie czuję. - przytaknął uśmiechnięty Taehyung i dotknął twarzy młodszego, by chociaż trochę go uspokoić. - Nie wiem jeszcze co to jest, ale chyba pomożesz mi się dowiedzieć, prawda?
- Jak? - szepnął Kook i wpatrywał się wielkimi oczami w spokojną twarz policjanta. W jego głowie kotłowało się tyle myśli, że naprawdę czuł się kompletnie zagubiony.
Taehyung chwilę zastanawiał się nad tym pytaniem, ale zaraz uśmiechnął się niepewnie i przybliżył się do twarzy młodszego chłopca.
- Może zacznijmy od tego - zaproponował cichutko i głęboko wpatrując się w ciemne oczy Jungkooka, złączył ich usta w delikatnym, króciutkim pocałunku.
Taehyung odsunął się lekko nie przerywając kontaktu wzrokowego. A Jungkook niewiele myśląc sam zbliżył się do starszego, ujął jego twarz w swoje dłonie i nie wpił się w jego usta, pozwalając chwili trwać.
×××
okej, dawno mnie tutaj nie było xd
mam nadzieję, że powoli wchodzicie w ten szkolny rytm i jakoś przeżyjecie ten rok
nie mam teraz zbyt dużo czasu na pisanie, jestem w maturalnej klasie i jest okropnie dużo nauki, liczę na to, że rozumiecie
jak dacie mi dużo miłości i motywacji to postaram się wstawić coś jeszcze w ten weekend 💕 buziole!
CZYTASZ
come back home × taekook
FanfictionJak wytłumaczyć twojemu dziecku, że już nie wrócisz do domu? lub Taehyung, młody policjant, zabiera do siebie osieroconego w wypadku samochodowym Jungkooka i zmaga się z problemami, które niesie za sobą nastoletni współlo...