Poranek przyszedł nieoczekiwanie zbyt szybko. Taehyung wstał pierwszy, przeciągnął się i upewniwszy się, że drzwi do sypialni są wciąż zamknięte, ruszył do kuchni i przygotował szybkie śniadanie. Nie silił się na nic specjalnego, bo noc na kanapie nie napawała go zbytnią energią, dlatego skończyło się na kanapkach z warzywami i serem mozzarellą. Gdy skończył, zapukał do drzwi sypialni i wszedł do środka, aby ujrzeć zwiniętego w kłębek chłopca z sińcami pod oczami i zasmarkanym nosem.
- Jungkook? Hej, chłopaku, spałeś w ogóle? - spytał ukucnowszy przy łóżku.
Starszy dotknął jego czoła odgarniając potargane włosy. Było mu cholernie przykro z powodu całej tej żałosnej sytuacji. Naprawdę i szczerze chciałby, aby jego rodzice wciąż z nim byli, aby miał w kimś oparcie i nie musiał teraz wypłakiwać oceanu łez.
Jungkook otworzył oczy i odepchnął lekko rękę policjanta, po czym podniósł się do siadu.
- Dzień dobry - mruknął zachrypniętym głosem i poprawił zbyt dużą koszulkę Taehyunga, w której zmuszony był spać.
Tae posłał mu smutny uśmiech, podał chusteczkę i zaprosił do stołu, gdzie razem zjedli pierwszy posiłek dnia. Obaj w piżamach, zupełnie spychając w niepamięć jakiekolwiek ślady oficjalności ich spotkania. W końcu jednak Taehyung umieścił w młodszym zdeterminowane, przepełnione goryczą spojrzenie, aż Jungkook odłożył resztę kanapki na talerz i spojrzał na blondyna trochę pustym wzrokiem. Trwali chwilę w ciszy, dopóki Taehyung nie przerwał jej swoim niskim, drżącym nieco głosem.
- Twoi rodzice nie wrócą, Jungkook - powiedział. - Mam nadzieję, że rozumiesz, co to oznacza.
Chłopiec niezmiennie wpatrywał się w mężczyznę, zaciskając bezwiednie dłonie na skrawkach koszulki. Pomimo tego, że w środku od początku czuł co się stało, w końcu potrafił łączyć fakty, wypowiedzenie tego na głos spowodowało w nim falę chaosu, którego nie potrafił jeszcze z siebie wypuścić.
W środku czuł się jak w piekle, tymczasem na zewnątrz wyglądał zupełnie normalnie.
×××
babeczka, której nie cierpię pochwaliła mi włoski
CZYTASZ
come back home × taekook
Fiksi PenggemarJak wytłumaczyć twojemu dziecku, że już nie wrócisz do domu? lub Taehyung, młody policjant, zabiera do siebie osieroconego w wypadku samochodowym Jungkooka i zmaga się z problemami, które niesie za sobą nastoletni współlo...