Lige hurtigt, der indeholder bandeord i dette kapitel så hvis du er sart så råder jeg dig til ikke af læse
den;)
"Hi jeg er RM men kald mig bare Namjoon" sagde den første. "Hejjj jeg er den ældste, Seokjin men kald mig Jin;)" "jeg er Suga eller yoongi jeg er ligeglad" "heiiii folkens jeg er J-HOPEEEEE" "hej jeg er Jimin *blink blink* alle pigerne skreg af glæde, mens jeg rullede øjnene. "Jeg er V men kald mig bare Taehyung aka Gucci dudeeeee" den sidste som jeg gik ud fra var den yngste slog Taehyung på skulderen " nej Taehyung, jeg er Jungkook btw" " okay godt i kan bare tag de frie pladser" sagde Jørgen. Jeg fokuserede på min computer hvor jeg sad og spillede Tetris fordi hvorfor ikke, da jeg følte at nogle sat sig ved siden af mig, jeg kiggede op fra computeren og til min højre side sad en af de der BTS dudes. "Hejjjjjj" "hej Taehyung ik?" "Jo, det er mig" sagde han smilende. Jeg kiggede lidt på ham, kiggede derefter væk og spillede videre.
Efter timen.
Jeg rejste mig op og begyndte at pakke mine ting da Taehyung sagde noget, "hey pige, kan mig og mine venner side med dig?" Jeg kiggede på ham " jaja og jeg hedder y/n btw" sagde jeg og smilte sødt "awww cutee" hørte jeg en sige, jeg kiggede om bag Taehyung og så Jimin. Jeg kiggede på ham og sagde " hvem kommer først til cafeteriet?" Dernæst løb jeg alt hvad jeg kunne. De andre løb efter mig. Da vi nåde til cafeteriet stoppede jeg op forpustede og så at Edawn og Hyuna allerede sad og spiste, BTS kom op til mig og sagde "yaaah lad vær med det!" "Undskyld" sagde du mens at du gjorde aeygo. " du er tilgivet fordi at du er så cute men lad os spise for jeg er MEGA sulten" sagde J-hope.
Efter pausen.
"Ahh jeg har idræt nu ses guys" FARVEL y/n" sagde de i kor mens Jin luftkyssede efter dig.
Omklædningsrummet.
Jeg hader idræt tænkte jeg, jeg var igang med at skifte tøj da 2 piger kom op til mig "lad vær med at være sammen med BTS din luder" jeg kiggede på hende "jeg er ikke en luder, for jeg er ikke dig og BTS er mine venner og de hed ikke engang at du eksistere så lad vær med at snakke som du gør og lad mig være" hun kiggede surt på mig og skulle til at sige noget da den anden afbrød hende "kom nu Lisa, det er ligemeget" "JISOO hold din kæft hun er en hore unge og hun har ikke set det sidste til mig"
Jeg kiggede på hende, rullede mine øjne og gik til idræt. Da jeg gik ind til idræt kiggede jeg rundt for at se om jeg kunne finde nogen jeg kendte, det gjorde jeg ikke, fedt! I det mindste er det sidste time.
Efter skole.
Endelig fri! Det har været den længste dag syntes jeg, men jeg havde fået nogle nye venner og det var fedt. Jeg blev afbrudt af mine tanker da jeg hørte nogen råbe mit navn, jeg vendte mig om. "y/nnnnn hejsa smukke, skal vi være sammen i dag?"
Hvem spurgte y/n om de skulle være sammen? Kaldte personen lige y/n smukke?? Læs videre i næste episode ❤️
YOU ARE READING
The one and only girl (BTS Jimin ff danish)
Fanfiction(Det er min første ff så håber at i vil tage godt imod den, skriv endelig hvis i vil vide noget, eller tænker på noget som skal ændres) Kærlighed. Kærlighed har altid været en svær ting for y/n, hun havde selvfølgelig været forelskede før men en rig...