Kapitel 23

157 5 2
                                    

Vi var noget hen til cafeen og den var virkelig hyggelig. Vi sad og havde allerede bestilt, hvad vi skulle have og nu sad vi og ventede. Det var lidt akavet i starten til jeg spurgte "hvordan går det endelig?" Han kiggede på mig og svarede "det går godt, jeg kan se at der er noget som går dig på. Lige siden jeg hentede dig" jeg kiggede på ham og kunne godt mærke at det var på tide at fortælle. Y= Y/n og D= Daniel
Y: Altså... Jimin og jeg...
D: Er i okay?
Y: ja vi har det fint tror jeg....
D: fortæl mig alt hvad der er sket
Y/n fortalte Daniel alt fra da Jimin kom hjem fuld, til den smukke pige der ringede døren.
D: ohhh....
Y: ja nemlig, jeg har sådan en følelse at han har en affære med hende...
D: det kan være at han bare er forvirret, eller at han har det svært med at flytte ind
Y: *kiggede lidt mistroisk på ham* jahhh det kan måske godt være
D: jeg syntes at du skal snakke med Jimin om det
Y: ja det ville jeg også, men han kom ikke hjem, så jeg kunne ikke snakke med ham
D: bare gør det når vi skilles ad *smiler sødt til y/n*
Jeg kiggede på ham og nikkede, jeg skulle ikke ødelægge vores dag med den tanke, så jeg børstede tanken væk så Daniel og jeg kunne snakke om noget andet. Vi snakkede om alt muligt og jeg grinte og smilte og for et sekund glemte jeg alt om Jimin.
Klokken var mange og jeg skulle hellere se at komme hjem. Daniel tilbød at følge mig hjem men ville hellere selv gå så Jimin ikke så mig med en anden. Jeg gik langsomt for gad faktisk ikke hjem igen, jeg hen mod døren og kunne se at der var lys i køkkenvinduet. Jeg trak været dybt før jeg gik ind, jeg åbnede døren og kunne høre Jimin nynne ude fra køkkenet, varmen kom helt ind i kroppen og jeg smilte. Jeg tog mit overtøj af og gik ind mod køkkenet. "Jimin..." han kiggede på mig og smilte, han bevægede sig hen mod mig, tog hans hænder på min hofte og kyssede mig og trak sig ud igen, han kiggede på mig dybt i øjnene, jeg kunne ikke se væk, alt vreden forsvandt ud, fløj med luften. Jeg kiggede på Jimin men mine tanker blev afbrudt af en stemme "jeg har savnet dig skat~" jeg kiggede på ham, jeg kunne mærke en tårer trille ned af min ene kind, "hvem er Jennie?" Han kiggede chokerede på mig "hvem snakker du om?" Jeg kiggede på ham og han vidste godt at vi snakkede om den samme, han trak sig helt fra mig og satte sig ned på stolen. "Svar mig" jeg kiggede på ham og tårerne trillede hurtigere og hurtigere, hvorfor ville han ikke sige hvem hun var? Der er kun 1 grund, han har en affære med hende. Han kiggede på mig og blev overraskede da han så jeg græd "Y/N HVORFOR GRÆDER DU!?" Jeg kiggede på ham, svarede ham ikke. "Hun er min danse partner" jeg kiggede på ham, "hvordan kender du hende?" "Hun kom over i dag og spurgte efter dig" han kiggede på mig "hun havde nok ikke set min besked, vi skulle øve og ikke andet, men jeg blev nød til at afslutte det da jeg skulle hente noget" jeg smilte til ham, "Hvorfor kom du hjem fuld den anden dag?!" Spurgte jeg ham. "Nårrrgh, det var fordi at mine medarbejder spurgte mig om jeg ikke ville med dem og lære dem at kende du ved" jeg kiggede på ham og sagde "næste gang så sig det til mig okay" han nikkede og gik hen mod mig. Han omfavnede mig, vi stod sådan i lidt tid til at vi satte os ned og begyndte at snakke det hele ud.

The one and only girl (BTS Jimin ff danish)Where stories live. Discover now