Da jeg vågnede var jeg alene på værelset. Jeg kiggede rundt og kom i tanke om tidligere. Jeg kiggede på klokken og den var 19:30!! Åh nej jeg havde jo ikke spist, jeg var faktisk heller ikke rigtig sulten nu jeg tænkte mig om. Jeg besluttede at rejse mig op og udforske hotellet lidt.
15min senere
Jeg havde gået lidt rundt og det var lidt kedeligt, til jeg opdagede noget udenfor, en pool! Yes jeg blev glad og løb op på værelset igen for at hente mit badetøj da jeg mødte Jimin igen, jeg kiggede på ham og sagde "jeg gik lidt rundt på hotellet og gæt hvad jeg fandt?!" Jeg var spændt eftersom jeg elsker vand, han kiggede bare undrende på mig og svarede "øhm det ved jeg ikke" "en pool " svarede jeg spændt, hans øjne lyste lidt op og jeg sagde "ja ik!! Jeg tager lige noget badetøj på vil du så med ned?" Da jeg spurgte ham blev han glad og nikkede. Jeg gik ind på badeværelset (vores rum havde også et badeværelse) og skiftet til badetøj.
Y/n's badetøj.Da jeg kom ud så jeg Jimin i badebukser og en gul trøje, jeg spurgte om han var klar og han kiggede på mig og gispede "øhm... j-ja jeg er k-klar" jeg smilte, tog hans hånd og vi gik ned mod poolen. Da vi var på vej ned mod poolen kunne jeg mærke en varm arm om min talje, jeg kiggede til min højre og så Jimin. Jeg smilte varmt til ham og skyndte mig at kysse hans læber hurtigt. Jeg kiggede i smug på ham og så at han rødmede, cute. Da vi noget ned til poolen gik jeg langsomt ned i vandet via trapperne men at Jimin bare hoppede i.
(Der er et billede af hotellet og poolen øverst)
Jimin og jeg havde sjovt i nogle timer til vi besluttede os for at gå tilbage for at sove.
Værelset
Da vi ankom gik jeg ind på badeværelset, gik i bad og tog en af Jimin's bluser på. Da jeg kom ud så jeg ham lægge i sengen på sin telefon. Han kiggede på mig og sagde "mine bluser er pæne til dig" jeg smilte og sagde at han skulle skynde sig i bad for så kunne vi nå at lægge lidt i sengen inden at det var tid til at få noget søvn.
Efter noget tid
Jimin kom ud og smed sig i sengen hvor jeg lagde. Vi puttede os helt ind til hinanden hvorefter vi faldt i søvn.
Undskyld at den var så kort og kedelig.
Skal nok prøve at gøre det mere spændene og længere men har ikke rigtig nogen inspiration så skriv gerne hvis i har nogle ideer.
KAMU SEDANG MEMBACA
The one and only girl (BTS Jimin ff danish)
Fiksi Penggemar(Det er min første ff så håber at i vil tage godt imod den, skriv endelig hvis i vil vide noget, eller tænker på noget som skal ændres) Kærlighed. Kærlighed har altid været en svær ting for y/n, hun havde selvfølgelig været forelskede før men en rig...