Y/n's synsvinkel
Jeg åbnede øjnene igen, sort, men denne gang prøvede jeg at bevæge mig, YES det lykkedes jeg er ikke død. Jeg satte mig langsomt op og kiggede rundt, mine øjne havde været i mørket så lang tid at jeg nu kunne se nogenlunde. Jeg fik kræfter og nu stod jeg op, jeg kunne høre en masse larm udenfor, hvad sker der?, jeg skulle til at tage fat i håndtaget da jeg kunne høre nogle fodtrin, åh nej ikke de 2 igen, jeg skyndte mig at ligge ned på gulvet igen da døren lige i dette sekund åbnede, jeg lukkede øjnene og prøvede ikke at lave bare 1lyd, jeg kunne mærke nogen ruske i mig, var det en tårer der ramte mine kinder? Jeg kunne pludselig høre en stemme, ikke bare hvilken som helst stemme, JIMIN! Jeg åbnede øjnene og mine øjne mødtes hans, det var hans tårer, han græd. Snart løb min tårer ned af mine kinder som om de løb i kap, jeg omfavnede ham mens at han blev ved med at gentage "det skal nok gå, det er ovre, jeg er lige her"
Jimin's synsvinkel
Jeg kunne ikke sidde her og gøre ingenting, jeg satte mig op fra sofaen og gik hen mod døren "hvor skal du hen?" Spurgte Taehyung, "ingen steder" svaret jeg koldt. Efter noget tid fandt jeg ud af hvor y/n var, (ik' spørg mig hvordan haha) jeg gik derind men det var en fejl, en masse folk kom mod mig og begyndte at angribe mig, jeg slås med dem alle, tilsidst havde jeg slået dem ned og nu skal jeg bare finde y/n. Jeg gik ned af en masse gange men kunne ikke finde hende, jeg var ved at miste heldet da jeg så en dør jeg ikke havde set før, jeg gik hen mod den, åbnede den lige så stille og trådte ind. Der var hun, der lå hun helt bankede op og sårbar, jeg fil tårer i øjnene, jeg kunne ikke mere, den person jeg holder mest af i hele verden ligger der og ser helt død ud, jeg gik hen mod hende og begyndte at ruske i hende og sige "Y/n, det er bare mig Jimin" hun svarede ikke, jeg blev så ked at en tårer trillede ned af min kind og ramte hendes ansigt, hun åbnede øjnene kort efter det og jeg sukkede lettede over at hun ikke var død, hun kiggede nu på mig med tårer i øjnene og inden at jeg vidste af det var hun allerede inde i min favn, jeg prøvede at berolige hende med nogle ord selvom at jeg godt vidste at vi skulle skønne os ud herfra, ellers kommer der nogen og vi er døde. "Kom y/n vi skal ud til de andre" sagde jeg for at prøve at få hende med ud, "ikke før at du fortæller mig hvorfor i var så onde mod mig!?" Jeg kiggede på hende og sukkede "ikke lige nu, vi skal ud inden at der kommer flere vagter" sagde jeg i stress for nu havde vi været her i et stykke tid. Vi rejste os op da hun sagde "så lige når vi kommer ud, ikke noget med at 'glemme' det" sagde hun i en skarp tone, hvor cute, lige der skete der noget som gjorde mig så bange, døren åbnede sig og ind kom.....
Læs videre i næste kapitel☺️
Jeg har valgt at lave en Jimin ff, hvis i ikke er tilfredse så ja, trist haha.
Ha' en god dag<3
KAMU SEDANG MEMBACA
The one and only girl (BTS Jimin ff danish)
Fiksi Penggemar(Det er min første ff så håber at i vil tage godt imod den, skriv endelig hvis i vil vide noget, eller tænker på noget som skal ændres) Kærlighed. Kærlighed har altid været en svær ting for y/n, hun havde selvfølgelig været forelskede før men en rig...