Kapitel 8

262 5 1
                                    

Jeg satte mig ned ved siden af Jungkook og begyndte at spise lige så stille, alle folk stirrede på mig hvorefter jeg sagde "hvorfor stirrer i sådan på mig, har jeg nået i ansigtet?" Jungkook svarede "ja, Skønhed" alle blev jungshook mens at Taehyung var sådan like "yah Jin hyung hvad har du lært ham?" Vi begyndte alle af grine så stemningen lettede.
Efter aftensmaden
Jeg gik hen til køkkenet for at stille min tallerken i opvaskeren da der kom nogen og bag krammede mig, jeg blev så forskrækket at jeg gav personen en albue lige i maven, jeg vente mig rundt og så J-hope nede på gulvet mens han tog sig til hans mave, "J-hope Oppa!! Undskyld" sagde jeg mens at jeg bukkede ned på hans niveau og krammede ham, snart kom alle hen til scenen for at se en næsten grædende J-hope og mig som stod der dumt og krammede ham. "Hvad er der sket og hvorfor krammer du ham?" Spurgte Jimin lidt irriterede " jeg kom til at give ham en albue lige i maven da jeg blev forskrækket" de begyndte allesammen at grine men det stoppede hurtigt da jeg sagde "åh min stakkels skat, jeg skal nok give dig alt min kærlighed til du har det bedre" Jungkook sagde stift "han fil kan en albue i maven, det gør nok ikke ondt mere, du skal give MIG din kærlighed" nu begyndte alle drengene udover J-hope at skændes om hvem jeg skulle give min kærlighed til. De opdagede ikke at J-hope og jeg allerede var gået op på mit værelse hvor han nu lagde i min seng og så trist ud, jeg kiggede på ham og sagde "hvorfor så trist, jeg er altså super ked af det" han smilte til mig og sagde "nu ved jeg at du kan passe på dig selv og det gør mig lidt mere sikker" jeg kiggede på ham og undrede mig over hvorfor han gerne ville have at jeg var så sikker.
3 timer senere.
Klokken var ved at være mange og jeg skulle i seng, jeg gik ind på mit værelse igen hvor at jeg så J-hope stadig sover på min seng, jeg gik hen til min seng lagde mig ved siden af J-hope, jeg sov fredfyldt til jeg kunne mærke at nogen begyndte begyndte at kramme mig, det ene ben over mine ben altså vi lagde i ske 😂 jeg gad ikke til at sige noget til ham og han gjorde det sikkert også i søvne så jeg lagde mig bare til at sove igen
J-hope's synsvinkel
Jeg vågnede op ved siden af y/n, hun var så smuk, selvom at hun bare lagde der, uden at sige noget, jeg lagde lige så stille mit ene ben over hendes og tog hende helt tæt til mig, jeg tænkte at hun ville skubbe mig væk lige om lidt men det gjorde hun ikke, så jeg faldt i søvn sådan her
Næste morgen (y/n's synsvinkel)
Jeg vågnede ved lyden af nogle fodtrin, jeg åbnede øjnene og så at alle drengene kiggede på mig, hvorfor kigger de sådan på mig tænkte jeg men kom i tanke om at J-hope og jeg lagde i ske og åh nej jeg havde mit 'sexede' nattøj på, hvad ville drengene ikke tro
Y/n's nattøj

 Klokken var ved at være mange og jeg skulle i seng, jeg gik ind på mit værelse igen hvor at jeg så J-hope stadig sover på min seng, jeg gik hen til min seng lagde mig ved siden af J-hope,  jeg sov fredfyldt til jeg kunne mærke at nogen begyndte b...

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

(Det er y/n's rigtige 'krop' hvis man kan sige det sådan, for st i får en indbildning om hvordan du ser ud)
Jeg vækkede J-hope og skyndte mig at sige "hvad er der, har i aldrig set nogen lægge i ske før?" De kiggede på mig og sagde på samme tid "det skulle jo ha været med mig og ikke med ham" jeg kiggede målløst på dem, derefter på J-hope som kiggede på dem med et drillene blik. "Skal vi ikke se at komme i skole? Det er jo fredag i dag så vi har fri imorgen?" Deres øjne lyste op da jeg hørte en af dem sagde "jeg kender en som holder en fest, han ville vildt gerne have at jeg tog med, men hvad nu hvis vi allesammen tog med?" "Du kender også alle folk Taehyung" sagde Jungkook med et smil på læben, jeg blev spændt og sagde "JO!! det vil jeg vildt gerne plssssss" jeg lød så begejstrede at drengen kunne ikke sige nej, så det er det vi gør, jeg gør mig klar til at tage i skole.
Y/n's outfit

(Du har outfittet på med nogle vans) Jeg tog min taskeY/n's taske

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

(Du har outfittet på med nogle vans)
Jeg tog min taske
Y/n's taske

Tog den over skuldrene og gik ned til de andre, da jeg gik ned kiggede de alle sammen på mig med åbne munde, jeg kiggede på dem og sagde "hvad er der? Lad os komme afsted, ellers kommer vi for sent til skole" de kiggede på klokken og skyndte sig u...

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Tog den over skuldrene og gik ned til de andre, da jeg gik ned kiggede de alle sammen på mig med åbne munde, jeg kiggede på dem og sagde "hvad er der? Lad os komme afsted, ellers kommer vi for sent til skole" de kiggede på klokken og skyndte sig ud af døren. Da jeg kom ud af døren kiggede de spørgende på den mystiske bil som stod parkerede i indkørslen jeg kiggede på dem og sagde "det er mit lift" da jeg safte mig på forsædet og vi kørte afsted.
Bilturen
"Tak fordi at du gad at hente mig Edawn" han kiggede på mig og sagde "intet problem, du er jo min bedste ven og så gider jeg heller ikke have at du skal være så meget sammen med BTS, husk nu at de er playboys og det ville kun gå galt" sagde han, jeg kiggede på ham og nikkede "det kan kun gå galt"
Skolen
Da vi var ovre i skolen mødtes vi med Hyuna og så gik vi ind i skolen, jeg kiggede trist på dem for jeg vidste at vi skulle skilles ad nu. "Venner, jeg skal have Matematik nu.." sagde jeg, Hyuna sagde "vi skal alle have forskellige timer, men hvis vi lover hinanden at vi skal side ved siden at hinanden i cafeteriet skal det nok gå ik'? vores Snak blev afbrudt af en stemme " kan taberne ikke engang overleve i 5 min uden hinanden, det er trist godt jeg ikke er ligesom jer" jeg kiggede på personen og så at det var Jungkook og resten af drengene som stod bag ham, alle begyndte at grine selv de andre drenge fra BTS jeg kiggede på dem med et blik som siger 'det var ikke ok' jeg tog Edawn og Hyuna i hver min hånd og så gik jeg hen på biblioteket. Jeg kiggede målløst på dem "jeg troede ikke at de kunne finde på at gøre sådan noget"sagde jeg lavt, "det var ikke ok det ved jeg, men du plejer bare altid st ignorere hvis nogen kommer med kommentarer" sagde Hyuna, "jeg ved det godt men jeg havde bare regnet med noget andet fra dem" sagde jeg "nok med at være trist, vi skal spise sammen i cafeteriet og så kan vi være sammen efter skole?"sagde Edawn for at løfte stemningen "kan ikke, skal til en eller anden åndssvag fest som en Taehyung Oppa kender" sagde jeg "fuck nu dem, hvad har de gjort for dig? Nej nu tager vi til fest efter skole, men som os 3 og så ignorere du drengede og så fester vi et andet sted" sagde Edawn, det lyder som en god ide tænkte jeg så jeg nikkede og vi gik hver til sit.
Hej ;) undskyld st jeg ikke har lagt et kapitel op i noget tid, men her er et kapitel som er længere en nogen jeg har lavet før. Håbe i synes at den er go'❤️

The one and only girl (BTS Jimin ff danish)Where stories live. Discover now