3 uger senere.
Der var nu gået 3 uger, BTS og y/n var blevet venner igen, y/n måtte gerne bo med dem så længe hun havde lyst og de skulle til bal i aften, det var noget skolen havde lavet og y/n havde tænkt sig at spørge en fra BTS om de ville følges med hende.
Y/n's synsvinkel
Jeg pakkede mine matematik ting sammen. Det var fredag og det var skole bal. Jeg var ved at være færdig da en prikkede mig på skulderen, jeg vente mig om og mit blik mødte Jimin's "hey y/n J-jeg t-tænkte på o-o-om du ville altså måske hvis altså ja eller nej, det er ok eller ja, med mig" sagde Jimin jeg kiggede på ham og sagde "jeg vil gerne være din date til ballet sagde jeg og smilte, han kiggede lettet på mig og sagde "okay så henter jeg dig ved en 18 tiden" hans kinder var blevet helt røde ved dette tudspunkt og jeg synes at det var sødt, han vente sig rundt og gik ud at klasselokalet. Jeg gik hen mod skolens udgang da jeg mødte Hyuna og Edawn, men de stod ikke bare der, DE KYSSEDE, omg omg omg hvad sker der. Jeg gik hen mod dem og sagde "jeg håber ikke at jeg forstyrre noget, men hvis jeg gør så ses vi jo til ballet" jeg smilte til dem og vendte mig om og gik. Lige inden at jeg var helt væk vendte jeg mig om og så Edawn og Hyuna helt røde i hovederne.
Hjemme igen
Da jeg kom ind af døren så mødte mit blik Jimin's jeg kom i tanke om at han ikke kunne hente mig for vi bor sammen så jeg begyndte at smågrine lidt af det. Jeg gik op på mit værelse for at gøre mig klar. Jeg var blevet færdig, jeg kiggede mig i spejlet og var tilfreds. Jeg tog et billede af mig selv i spejlet og sendte den til Hyuna for hun ville sikkert gerne se kjolen.
Y/n's billede til HyunaY/n's sko
Jeg kunne høre døren bankede så jeg gik hen for at åbne den, mit blik mødte Jimin's, vi kiggede på hinanden til han sagde "Wow, du er jo gudesmuk, jeg er glad for at jeg kan eskortere dig med til ballet" han kiggede på mig i laaaang tid til at jeg besluttede at sige noget "kom lad os tage afsted, du er også gudesmuk i dit outfit btw" jeg kiggede på ham og blinkede til ham med mit ene øje og skulle til at gå da han tog min hånd i hans og vi fulgtes ned af trapperne hvor resten af BTS sad. Alle drengene kiggede på mig med blikke som jeg havde forhekset dem mens at de kiggede på Jimin som om at de kunne rive hans øjne ud for at kigge sådan på mig. Da vi noget ned for enden af trapperne skyndte de andre drenge at komme hen mod os "øhm hvad tror i lige at i laver" spurgte J-hope, "ja altså Jimin spurgte om jeg ville være hans date til ballet og jeg svaret ja så nu er vi på vej til ballet" sagde jeg sukkersødt "ja være min DATE og hun sagde JA" sagde Jimin mens at han lagde trykket på date og ja. Vi gik mod døren til at jeg vendte mig om og blinkede til dem med det ene øje, jeg kan godt lide at drille dem lidt, da vi var på vej ud af huset kunne vi høre Namjoon råbe noget som fik os alle til at gå i stå, selv Jimin havde vent sig om og han var nu på vej hent mod rm ligesom alle de andre, jeg stod alene ved døren og vidste godt at det her ville ende galt.
Hvad mon han råbte?
Kommer de nogensinde til ballet?
Læs videre i næste kapitel❤️
ESTÁS LEYENDO
The one and only girl (BTS Jimin ff danish)
Fanfic(Det er min første ff så håber at i vil tage godt imod den, skriv endelig hvis i vil vide noget, eller tænker på noget som skal ændres) Kærlighed. Kærlighed har altid været en svær ting for y/n, hun havde selvfølgelig været forelskede før men en rig...