Kapitel 5

279 5 3
                                    

Da vi havde spist færdig gik vi ind i stuen for at se en film, min mor havde sagt at hvis vi "børn" gik ind og lavede noget så kunne min mor og BTS's forældre snakke om ting og sager. Her er vi så, jeg sidder ved siden af Hyuna og J-hope, de andre drenge kiggede ondt på J-hope som så ud til at more sig. Vi så film og jeg var ved at kede mig, Hyuna skulle over til Edawn og hente noget så hun skulle afsted, jeg følte hende ud til døren og sagde "du havde ellers lovet at sove her" "ja undskyld honey men kom i tanke om at jeg skal hen til Edawn vedrørernde nogle lektier og sådan" sagde hun trist, jeg vidste godt at de havde noget kørerne og jeg shipper dem selvfølgelig vildt meget men altså nu skal jeg være alene med drengene og der er lidt nederen men sådan er det jo haha de bliver jo snart en slags brødre for mig ik? Eller bliver de mere? Nej y/n lad vær med at tænke på det hahah.
Stuen.
Da jeg kom tilbage i stuen så jeg at drengene havde fyldt alle pladserne så jeg stod bare der og kiggede dumt på dem, sagde ikke engang noget. "Er der ikke flere pladser tilbage var smukke? Så Kom og sid på mig" sagde Jimin for sjov, jeg kiggede på ham, gik hen til ham og satte mig på hans skød, alle drengene kiggede forbavsede på mig mens at Jimin så ud til at nyde dette øjeblik vældig meget. Efter det skete der ikke så meget interessant resten af aftenen, drengene tog hjem og jeg gik op mit værelse for at sove.
Y/n's værelse btw.

Jeg tog mit nattøj på og gik i seng

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Jeg tog mit nattøj på og gik i seng. I morgen er en stor dag, for jeg skal pakke og derefter flytte ind til BTS, hvordan mon det kommer til at gå.
Undskyld at den var kort, skal nok prøve at gøre dem længere:)

The one and only girl (BTS Jimin ff danish)Where stories live. Discover now