Kapitel 4

320 5 3
                                    

"Nå i kender dem allerede?" Sagde mor " "øhm Ja, vi går på skole med dem" sagde jeg, "okay piger, gå op og gør jer klar til de kommer, de kommer klokken 18" sagde mor "ok det skal vi nok mutti" sagde jeg. Vi gik op af trapperne og ind på mit værelse hvor Hyuna smed sig i sengen og kiggede træt på mig, jeg gik ind i mit skab (Walk-in-closet) for at finde noget at tage på, jeg kiggede hurtigt på klokken og så at den var 16. Efter noget tid fandt jeg noget tøj at tage på og noget til Hyuna, jeg gik ud til hende og spurgte om det var ok, hun sagde at det var pænt og så to vi det på.
Dig og Hyuna's outfit.

( du har den lyserøde kjole på)"Omg skat, vi er smukke!" Sagde Hyuna glad, "ja vi gør så, lad os gå ned og vente på drengene" sagde jeg

Ops! Esta imagem não segue nossas diretrizes de conteúdo. Para continuar a publicação, tente removê-la ou carregar outra.

( du har den lyserøde kjole på)
"Omg skat, vi er smukke!" Sagde Hyuna glad, "ja vi gør så, lad os gå ned og vente på drengene" sagde jeg. Vi var på vej ned af trappen da dørklokken ringede, Hyuna løb hen og åbnede døren mens jeg stadig stod oppe ved trappen, det første jeg fik øje på var en middelalderen dame med en sort stram knold og en lang sort kjole med blomster på, dernæst kom der en mand til syne, han havde en smoking på og havde næsten intet hår, han smilede rigtig meget til min mor som nu var kommet hen for at hilse dem velkommen. Ligepludselig kom drengene i deres smokinger og de så virkelige pæne ud alle sammen, hvad er det jeg tænker? Slem y/n.
BTS's outfit

Taehyung's synsvinkel

Ops! Esta imagem não segue nossas diretrizes de conteúdo. Para continuar a publicação, tente removê-la ou carregar outra.

Taehyung's synsvinkel.
Da vi kom ind i det fremmede hus så jeg Hyuna og tænkte, hvorfor er hun her? jeg kiggede til de andre drenge for at se om de også havde lagt mærke til det, det havde de, jeg kiggede lidt rundt til mine øjne fandt et andet par øjne, det var y/n, hun stod oppe på trappen og så noget så dejlig ud, jeg beundrede hende indtil at en stemme afbrød mine tanker.
Y/n's synsvinkel.
Jeg kunne mærke et par øjne stirrer på mig, jeg kiggede hen mod personen og så at det var Taehyung, jeg kiggede på ham og besluttede at sige noget, "hej allesammen, tak fordi at i alle kunne komme" sagde jeg mens at jeg smilte det sødeste jeg kunne, alle øjnene var rettet mod mig og det lignede at alle drenge beundrede mig? Nej det er sikkert bare mig, jeg gik langsomt ned af trapperne og begyndte at kramme alle drengede, derefter deres forældre.
BTS's synsvinkel
Wow y/n er gudesmuk, hun SKAL være min.
Ved spisebordet.
Vi sad alle i stilhed og spiste til jeg afbrød stilheden og sagde "hvornår kommer far hjem fra hans rejse?" Igen var alle øjne rettet mod mig, det var ret ubehagelig men sådan var det jo. "Jo jeg snakkede med ham og han siger at han først kommer hjem om 2 måneder" sagde min mor, jeg kiggede på hende med et trist ansigt, min far har næsten været væk 1 år, jeg tror at han har forladt os men mor vil ikke selv indrømme det. Igen blev der stille ved bordet indtil at min mor hun sagde noget. "Grunden til at jeg gerne kunne tænke mig at have jer over, er fordi at jeg tænkte om i kunne passe på y/n for jeg skal ud og rejse med Thomas og vi kommer ikke hjem før om de der 4-5 uger" jeg kvalte næsten i min mad da min mor sagde det, jeg kiggede på de andre og de så lige så chokerede ud, " jo det kan vi da godt, så kan drengene også lære din datter bedere at kende og du ved at vi vil gøre alt for dig" sagde BTS's mor mens hun smilte, jeg kiggede på min mor og hun så lettede ud, det passer bare ikke, jeg skal til at bo med 7 DRENGE for 4-5 uger, hvorfor er jeg så uheldig? Jeg håber ikke at der sker noget mens jeg bor derovre.
Hvad kommer der til at ske med y/n mens hun bor med BTS?? Kommer der mon splid mellem drengene når de finder ud af at de alle er forelskede i y/n?? Eller vil de kæmpe for hende?

The one and only girl (BTS Jimin ff danish)Onde histórias criam vida. Descubra agora