Y/n's synsvinkel:
"Øhm Jimin?" Jeg kiggede på ham og blev chokeret. Hvad laver han her? Jeg var sur på ham, men også glad for at han var her. Jeg kiggede på ham og ventede på et svar.... intet. "Hvorfor er du her?" Gentog jeg. "Hvad bilder du dig ind, bare sårn at komme til skade?!" Jeg blev chokeret over hans ord "kan du ikke være ligeglad?!" Mine ord gjorde ondt, men jeg skulle bare ud med det. Han svarede "nej, jeg er squ da bekymret for dig?!" Hans ord gav en dejlig følelse i min krop, selvom jeg bare havde lyst til at hoppe i armene på ham tænkte jeg, han har slået op, måske er det en form for "lad os bare være venner" han kommer med? Jeg blev nysgerrig og sagde "du ved godt, at du har slået op med mig?" Hans øjne blev store og tilføjede "hvad snakker du om?" Jeg sagde så det han sagde tidligere "jeg er færdig med den her fremtid, jeg er færdig med dig!" Han kiggede undrende på mig, "har jeg sagt det?" spurgte han "jaer Jimin, det har du faktisk" "bby~ jeg mente det ikke, jeg vil tilbringe resten af mine dage med dig" jeg kiggede bare på ham "hvad med hende Jenna?" spurgte jeg "Jenna er lige meget, jeg kan jo ikke lide hende på den måde fjolle, hun hjalp mig bare med at finde den perfekte ring till dig" jeg svarede så "du behøves ikke købe noget til mig Jimin" han rejste sig op fra sengen og gik ned på det ene knæ" jeg tog mine hænder op til min mund og kunne mærke nogle tårer "y/f/N....." (dit fulde navn) "vil du gøre mig til den lykkeligste mand på hele jorden og....og gifte dig med mig?" tårerne trillede og jeg svarede "JA!" jeg krammede ham og kyssede ham. Ringen passer perfekt og jeg græd endnu mere.
1 år senere
der er gået 1 år nu, siden JImin friet til mig. Vi blev gift i april og det var verdens bedste og smukkeste bryllup. Jimin og jeg har også fået tvillinger, William og Jakob. De andre drenge kommer tit og besøger os, det samme med Hyuna og Edawn. Hyuna og Edawn har faktisk fået en lille pige, Lilje hedder hun. Alt i alt elsker jeg mit liv utroligt meget.
SLUT
tusind tak fordi i har læst min ff helt til slutningen, håber i har kunne lide den og skriv gerne nogle forslag til en ny ff
YOU ARE READING
The one and only girl (BTS Jimin ff danish)
Fanfiction(Det er min første ff så håber at i vil tage godt imod den, skriv endelig hvis i vil vide noget, eller tænker på noget som skal ændres) Kærlighed. Kærlighed har altid været en svær ting for y/n, hun havde selvfølgelig været forelskede før men en rig...