Turen derhen var mega hyggeligt da Jimin og jeg holdte i hånden, vi sad helt tæt op af hinanden og Jimin blev ved med at sige at han var glad for at vi ikke var sure på hinanden mere. Jeg var også glad og jeg tror at Jimin og jeg snart bliver noget, jeg er lidt i tvivl om vores forhold lige nu men jeg tror at det udvikler sig og kun på den gode måde.
Ankommet til hotellet.
Da vi ankom til hotellet gik Jimin og jeg hver til sit. Namjoon og jeg var nu på vej hen til vores værelse.
Namjoon og Y/n's værelse.Da jeg gik ind blev jeg med det samme forelskede i værelset, jeg kiggede rundt omkring og lagde mærke til detaljerne. Da jeg kom til sengen blev jeg stille. Jeg kiggede på Namjoon og han kiggede på mig, tror at vi tænkte på det samme. Inden at jeg vidste af det var Namjoon allerede ude af værelset, jeg sukkede, jeg magtede virkelig ikke til at skulle skifte værelse 100 gange.
10min senere
Der var gået 10min og Namjoon var ikke kommet tilbage. Jeg lagde mig i sengen og blev overraskede da den var vildt behageligt. Jeg spillede på min telefon da døren gik op, jeg vendte hovedet mod døren og så Namjoon og Jimin? "Hey Y/n god nyhed, Namjoon og jeg er flyttet gruppe og jeg skal nu dele værelse med dig" da Jimin sagde det blev jeg vildt overraskede og lidt forvirrede "ja altså jeg ved godt at dig og Jimin har noget, jeg ved ikke hvad men jeg tænkte at i skulle sove sammen og ikke omvendt så vi ses" da Namjoon var færdig gik han ud fra værelset og jeg kiggede på Jimin med glæde i mine øjne, han løb hen mod mig og kastede sig i sengen. Nu var vi kun få millimeter fra hinanden og vi kiggede hinanden dybt ind i øjnene, han kom tættere på og vores læber mødes endnu engang, vi kyssede i noget tid, vores kroppe lå rundt om hinanden, hans arme rundt om min talje og mine arme mod hans bryst. Da der var gået lidt tid brød jeg kyssede og lagde mig endnu tættere på Jimin, jeg kunne høre hans hjerte slå og det sidste jeg hørte var Jimin som sagde "jeg elsker dig så meget Y/n"
Undskyld at den er kort haha
DU LIEST GERADE
The one and only girl (BTS Jimin ff danish)
Fanfiction(Det er min første ff så håber at i vil tage godt imod den, skriv endelig hvis i vil vide noget, eller tænker på noget som skal ændres) Kærlighed. Kærlighed har altid været en svær ting for y/n, hun havde selvfølgelig været forelskede før men en rig...