Kapitel 7

250 5 2
                                    

Endelig var vi nået derhen, jeg gik ud af bilen, jeg var blevet irriteret over at Jin blev så sur i bilen, jeg havde jo ikke gjort noget galt så hvorfor skulle han være så sur. Da jeg gik ud af bilen mødte jeg et stort hus, det var mega pænt og jeg kunne kigge på det hele dagen, men selfølgelig afbrød Jin mine tanker "kan fu lide huset?" Jeg var stadig lidt irriteret over ham så jeg svarede bare "hmm" han kiggede på mig og han vidste godt at han havde dummet sig. Jeg gik bare igang med at pakke, mine ting ud og jeg ville gerne møde de andre drenge. Jin havde valgt ikke engang at se på mig nu og jeg var blevet mere irriterede en nogensinde, hvorfor var jeg det? Da døren åbnede blev jeg mødt af deres mor, jeg smilte,smed mine kufferter og krammede hende. "Hejsa, Fru Kim" sagde jeg, "bare kald mig Annette" sagde hun, jeg blev glad at jeg måtte kalde hende, hendes fornavn så jeg nikkede ivrigt, "du må have lyst til at se dit værelse, pakke ud og sådan. De andre drenge er det svære ikke kommet hjem endnu" sagde hun, jeg sagde ja tak og at jeg bare ville vente til at de kom tilbage. Da jeg kom ind på mit værelse blev jeg chokerede, det var mega fedt.
Y/n's værelse.

Det var et mega hyggeligt værelse, jeg takkede Annette for det og gik ind på værelset for at pakke ud

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Det var et mega hyggeligt værelse, jeg takkede Annette for det og gik ind på værelset for at pakke ud.
Efter at jeg havde pakket ud.
Jeg var blevet færdig og havde intet mad fået, men Annette sagde at de skulle tit vente på at drengene kom tilbage, klokken var allerede 19:30 så jeg besluttede at tage en lur.
BTS's synsvinkel
Alle drengene undtagen Jin var nu kommet hjem, klokken var ved at være 20 så det var nok på tide at få noget at spise. Da vi kom indenfor krammede vi alle mor og gik vær til sit, men mor råbte allesammen på os at maden var klar, hun havde lavede maden for noget tid siden så vi skulle bare varme maden op.
Ved spisebordet. (BTS's synsvinkel)
Vi sad allesammen ved spisebordet men opdaget at der var en extra plads ved siden af Jungkook som var dækket op. Mor kiggede på Jin og sagde "kan du ikke kalde på hende, jeg er sikker på at hun er faldet i søvn" "jojo mor, det skal jeg nok" han rejste sig og gik. Vi kiggede alle nysgerrig på mor hun sagde bare "i har vel ikke glemt at y/n sover her og husk nu at være sød ved hende" vi spærrede alle øjnene op, det havde vi jo glemt. Jeg blev mega glad;) endelig kan jeg være mere sammen med hende HUN BLIVER MIN
Y/n's synsvinkel
Jeg kunne mærke at nogen rystede mig, men jeg gad ikke på så jeg sagde bare "5 min mere mor" med en søvnig stemme og vente min ryg til, dernæst blev jeg ved med at blive rystet så jeg træk person ind til mig så vores næser lå op af hinanden, jeg åbnede øjnene og kiggede ind i de flotteste øjne jeg nogensinde havde set, da jeg så mig om var det en rød hovedet Jin som kiggede på mig uden at bevæge en muskel, da jeg opdagede den stilling vi var i, skyndte jeg mig op fra sengen og sagde "hvad vil du?" Lidt koldt "ø-øhm de-det-det er for-fordi at øhm ja, vi skal spise, det var det" sagde han mens at han stammede, han skyndte sig at rejse sig fra min seng og gik ud af værelset. Cute, nå. Jeg gik ned til spisestuen og snart kiggede alle på mig.
Hvordan tror i stemningen vil være efter Jin og Y/n's sammenstød? Hvordan vil drengene tage imod y/n?

The one and only girl (BTS Jimin ff danish)Where stories live. Discover now