(Hvis du har læst sneak Peek så har jeg markerede det så i ved det)
Jeg vågnede af mit vækkeur da klokken var 6:00 jeg var rigtig træt men jeg skulle allerede møde på arbejde klokken 7:30. Jeg bevægede mig ud af sengen da jeg Kom i tanke om Jimin, vreden kom igen men allerhelst ville jeg bare have en forklaring, jeg gik ned i stuen hvor han stadig lå i sofaen, jeg gik hen mod ham og rystede ham "Jimin du skal op nu" han reagerede ikke så jeg prøvede igen "Jimin! Du skal op nu!!" Stadig intet svar, jeg tog mine fingre op til hans hals, hans puls.....
Jeg pustede lettet op, hans puls var der stadig, jeg smækkede ham i baghovedet og han åbnede øjnene, han kiggede på mig og sagde "nå hej, hvor er jeg?" Jeg kiggede på ham og sagde "på vores sofa... jeg skal på arbejde nu ses" jeg gik hen mod døren, gad ikke at diskutere med han nu hvor han var så træt, så jeg besluttede bare at tage på arbejde, jeg kunne høre Jimin råbe "Y/N HVAD ER DER? HVAD HAR JEG GJORT?" Jeg smilte ved tanken om at han, vidste at han gjorde noget galt, så kunne han rigtig sidde og tænke over hvad han havde gjort hele dagen, men hvad havde han gjort? Ej Y/n du skal være sur på ham.... men hvorfor? Nej y/n tag på arbejde.
Efter arbejde.
I dag skulle jeg mødes med Daniel og jeg var spændt, jeg skulle høre om hans liv som "voksen" og han skulle høre om alt mit drama som normalt. Jeg skrev til Daniel for at spørge hvor vi skulle mødes og han sagde han kendte en god cafe, så han ville komme og hente mig. Jeg åbnede døren til vores hjem og kunne ikke finde Jimin indenfor.... Nå han er nok på arbejde. Jeg skyndte mig at tage et hurtigt bad og skifte mit tøj, jeg skyndte mig at tage et selfie, derefter postede jeg det på Instagram.
Y/n's Instagram opslag:Sammen med den bedste~
Jeg lagde det op og fik hurtigt 798 likes, jeg er forresten begyndt at bære meget aktiv på ig og er blevet ok populær. Da jeg stod i mine tanker kunne jeg pludselig høre dørklokken ringede, det måtte være Daniel. Jeg gik ned af trapperne og ned mod døren, da jeg åbnede den stod en høj, slank, langhårede, smuk pige. Jeg kiggede forvirret, men hun smilte bare. "Hej jeg hedder Jennie" hun rakte hånden mod mig, jeg smilte og sagde "hej jeg hedder y/n" vi gav hånd og så sagde jeg "undskyld mig, ikke for at være uhøflig, men hvorfor er du her?" Hun fniste og sagde "nårgh ja haha ej hvor uhøfligt af mig, jeg skal snakke med Jimin" mit smil forsvandt, "er det ikke her han bor?" Jeg nikkede, hvad ville hun med ham? "Øhm altså han er ikke hjemme nu, han er på arbejde" hun kiggede forvirret på mig men sagde så "nå okay så går jeg igen, sig lige at Jennie ville have fat i ham" jeg nikkede og så hende gå ud til hendes cykel og så cyklede hun væk, jeg stod længe i dørkarmen og stirrede ud i luften da en hånd fløj forbi mit ansigt, jeg vågnede fra mine tanker og kiggede lige ind i Daniels øjne. "Hej y/n, hvad tænkte du på?" Han spurgte mig og jeg svarede "ohh ikke noget haha, skal vi ikke se at komme afsted" han kiggede på mig som om at han ikke troede på mig, dernæst gik vi hen mod cafeen.
Jeg begynder for nu af at kalde dem kapitel .. som titel da jeg tit har svært ved at vælge hvad det skal stå og fordi at så må i jo selv finde ud af hvad kapitlet skal handle om.
Ha' en god dag;)
KAMU SEDANG MEMBACA
The one and only girl (BTS Jimin ff danish)
Fiksi Penggemar(Det er min første ff så håber at i vil tage godt imod den, skriv endelig hvis i vil vide noget, eller tænker på noget som skal ændres) Kærlighed. Kærlighed har altid været en svær ting for y/n, hun havde selvfølgelig været forelskede før men en rig...