Kapitel 14

208 6 1
                                    

Det var blevet helt stille, jeg sad oppe på mit værelse og kiggede hen mod døren hvor at den snart åbnede.
1 time tidligere
"I det mindste skal Y/n og jeg være sammen HELE lejr turen!! For vi er nemlig sammen og vi skal dele værelse!!" Han råbte det hele og jeg blev chokerede, Jimin kiggede på mig dernæst gik han hen mod Namjoon som stod inde i stuen.
Stue (Jimin's synsvinkel)
Da jeg nåede ind i stuen kiggede jeg på Namjoon som nu var omringede af de andre drenge. "Hvorfor skal du det?!" Lød det fra den ene "han lyver!" Lød det fra den anden.
Gangen ved døren (y/n's synsvinkel)
Jeg kunne høre drengene sige alt muligt fra "Namjoon sig at det ikke er sandt" "det var mig og ikke dig!" "jeg skal på date med hende nu så det er nok mig og ikke jer!" Det blev ved og jeg kunne ikke mere jeg løb op til mit værelse.
Nutid (stadig y/n's synsvinkel)
Døren åbnede sig, jeg kiggede og så Namjoon. "Hvorfor skulle du også sige det på den måde Namjoon, du ved at drengene ville blive sure" sagde jeg skuffede "jeg ved det godt y/n, jeg er ked af det men kunne ikke lade vær" sagde han. Jeg kiggede på ham og sagde "hvorfor blev de også så sure pga vi skal være sammen på lejr skolen når jeg legit skal ud på date med Jimin for 1time siden, men det er vel blevet aflyst" sagde jeg trist "nej ballet er ikke slut så du kan stadig nå det, ha' det nu sjovt til ballet og kom hjem og fortæl mig ALT om det" sagde han mens at han smilte. Jeg kiggede på ham smilte og kyssede hans ene kind og sagde "det skal jeg nok, tak" derefter gik jeg ned mod Jimin igen
I bilen
Jeg sad i bilen og kiggede på Jimin, der var helt stille til at jeg havde modet til at sige noget som brød stilheden "hvorfor blev i så sure da Namjoon sagde at vi skulle være sammen på lejr skolen?" Han kiggede på mig og sagde "vi blev selvfølgelig sure, så skulle han dele værelse med dig og gå rundt med dig i 4 dage, men heldigvis var det ikke sandt" sagde han jeg kiggede på ham med et forvirrende blik "ja Namjoon sagde at det ikke var sandt" tilføjede han, jeg kiggede lidt på ham og tænkte at det ville være synd for Namjoon hvis de blev ved med at være sure på ham så jeg nikkede bare.
Ballet
Jimin gik ud af bilen, åbnede min dør og rakte hans hånd ud til mig, jeg kiggede på ham, tog hans hånd og vi gik mod ballet. Da vi kom indenfor var der mange mennesker og der lugtede af en blanding af alkohol og sved. Vi gik ud på dansegulvet hvor vi dansede som aldrig før, vi dansede så meget, men timer føltes som sekunder og inden at jeg ved af det siger DJ'en at det her er den sidste sang og det bliver en langsom en. Jeg kigger rundt men kan ikke finde Jimin nogle steder, det var mærkeligt vi dansede for nogle sekunder siden, sangen skulle til at starte så jeg ville flytte mig fra dansegulvet men en hånd rørte min, det var Jimin, han lagde hans hænder på min hofte hvorefter jeg lagde mine rundt om hans nakke, vi var millimeter væk fra hinanden, jeg ville nyde dette øjeblik så jeg lagde forsigtigt mit hoved mod hans bankene hjerte, efter noget tid kiggede jeg på ham igen, ind i de øjne som gjorde mig så sindsyg og inden at jeg vidste af det lænede vi os begge mod hinanden.
Jeg stopper den her haha, håber at i syntes den var god, ses igen i næste kapitel.
Havd vil det ske med Jimin og Y/n?
Hvorfor lænede de sig ind mod hinanden?
Var det dumt af Namjoon at lyve om det, de finder jo ud af det et tidspunkt?
Læs videre i næste kapitel og find ud af det.

The one and only girl (BTS Jimin ff danish)Where stories live. Discover now